• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Thenn schreef:
    Wie maakt er even een nieuw topic aan.

    [De laatste reactie van het vorige topic.]
    Daarom open ik 'm, ook al heb ik niet de laatste reactie.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 13:52 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Shion schreef:
    En daar wachten we dan bijna een half jaar op.. Op 4 minuten die aardig tegenvallen...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Waarom begrijpen mensen toch niet dat ik heel vaak sarcastisch ben?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    *kuch*. Daaraan heb ik dus mijn hele avond aan versplit. Was het het waard? Ja zeker!

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 1:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zonet allemaal oude topics bekeken en ik lachte me dood. :'D Het Brony leger, de MLP hype, de maffe offtopic topics die minstens tien pagina's besloegen... I miss that.
    Jammer dat zoiets weer voorbij gaat. Misschien wordt het eens tijd dat ik mijn grenzen verleg...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    And when I finally get the color, won't be nothin' else to paint on


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Je zoekt dan maar iemand anders.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben echt blij met en trots op mijn quizlet extensie.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 8:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dus jullie plannen beide om er gewoon niet te zijn? Ok.. Dat is goed..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Programmeren. Saaaaaaaaaaaaaaai.

    Bluh, ik had mezelf nog zo voorgenomen om voor school wat aan m'n huiswerk te doen, maar ik moet al bijna weg en ik heb alleen maar mijn tijd verspild op tumblr. T^T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Essay. Is. Bijna. Af. Finally.

    Straks alleen nog veel woorden proberen te schrappen en toch mijn argumenten intact proberen te houden. Maar dat gaat hopelijk ook wel lukken.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    DarkSavior schreef:
    Ik ben echt blij met en trots op mijn quizlet extensie.

    Als het is wat ik denk dat het is, is het best handig! (:

    OT: Soms wil ik mijn toekomstplannen drastisch veranderen en gewoon fotograaf worden. In geen van beide opleidingen (fotografie/socialwork) is werk te vinden, so... ;p)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 10:58 ]


    You are beautiful, you are love.

    Barnabas schreef:
    Waarom begrijpen mensen toch niet dat ik heel vaak sarcastisch ben?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh, ik heb dat liedje van de C1000 reclame in mijn hoofd. Poen, poen, poen, poen. Blablabla.
    Let it stop! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als het maandag niet over is ga ik naar de dokter en eis ik antibiotica, het is vreselijk om niet te kunnen ademen. rot ontstekingen!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.