• Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    # Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC tussen ()[]{}, spoiler, en als het praattopic er is, in het praattopic
    # Geen sneltrein, dit maakt het erg moeilijk voor anderen
    # Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    # Probeer niet de hele tijd met zijn tweeën te RPGen, dit maakt het niet leuk voor de anderen
    # Maximaal 2 personages per persoon. Dit kan nog veranderen
    # Inspringen is goed mogelijk.


    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Immence
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: Taundriel
    Harry Styles: Magicales
    Liam Payne: Kendizzzle

    De ontvoerders:
    - Rhine Jessica Mason || Taundriel - Bedreigt Liam Payne
    - Justin Jay Parker || Kendizzzle - bedreigt Zayn Malik
    -
    -
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Zayn || Elinor Malik || NayNay
    Goede vriendin Louis || Dervilia Downett Dohorty Whisperings
    Zusje Harry || Mylana Roselyn Hannah Styles || Irish Nialler
    (maximaal 5 per lid)


    Overig:


    Dit topic was eerder al geopend, en toen hadden de leden van 1D niet veel te doen. Dit kwam voornamelijk doordat de ontvoerders geen plan hadden om uit te voeren, of zich er niet aan hielden. Dit keer zal ik er strenger op zijn zodat de leden van 1D meer te doen hebben. Als je al een rol had ingevuld uit het oude rollentopic

    Topics:
    Rollentopic


    Begin:
    De ontvoerden zijn net ontvoerd en worden nu wakker in een kleine kamer. De ontvoerders hebben net een videobericht gestuurd met daarin de opdracht die het 1D-lid uit moet voeren. De leden van 1D zelf zijn net klaar met een tour door Engeland en willen hun familie/vrienden weer zien. Ze krijgen het bericht en komen erachter dat er iemand (of misschien wel meer) weg is.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 16:29 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zayn Javvad Malik

    'Heb je hem gelezen? Die roze?' vraagt ze. 'Ja,' fluister ik. Mijn stem trilt een beetje omdat ik huil. 'Maar, wat,' vraagt ze. Ik slik. Nu moet ik de waarheid zeggen. 'Ik zal je nooit in miljoen jaar verlaten. Die Justin die jou ontvoerd heeft, dwingt me om tegen de wereld te zeggen dat hij en ik een relatie hebben. Het is allemaal om jou daar weg te krijgen. Ik wil niet dat je bij hem bent. Ik haat hem. Maar doe geen domme dingen.' Wat heb ik mezelf er weer goed uit gepraat. Zo weet ze nooit wat ik van de baby vind. 'Lina... Ik hou ongelooflijk veel van je, maar ik ben er nog neit klaar voor. Ik ben gewoon te jong om echt een goede vader te zijn. Maar als jij de baby wil houden, dan zal ik alles doen om je daarbij te helpen,' zeg ik. Ik heb het eruit gekregen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lina

    De tranen stromen steeds sneller als hij praat. Als hij uitgepraat ik denk ik even na. Wat moet ik nou zeggen. Justin was dus anders dan ik dacht.'Ik waardeer het heel erg, en ik hoop dat je langzamer hand wat meer over een baby gaat nadenken want.'ik snik even 'ik hou hem of haar.'zeg k en ik moet even zuchten. 'Justin is aardig tegen mij, hij is niks vergeleken bij de rest. Het is in ieder geval een fijn idee dat ik weet dat je om me geeft.'zeg ik in mijn vreselijk dramatische bui. Ik weet niet wat ik nig meer moet zeggen. Ik denk dat zo alles wel gezegt is. 'Ik hoop zo dat je je wat meer een vader gaat voelen, want jij bent echt de enige vader die ik voor ons kindje wil hebben.'Om het nog wat erger temaken zeg ik nog. 'Ik hou van je?'


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Justin Parker.

    Inmiddels was ze al een tijdje aan het bellen met Zayn, en zei ze tegen hem dat ze zwanger was. En inmiddels was ze ook al aan het huilen. Fijn, nu voel ik me dus weer vreselijk. Ik liep naar haar toe. 'Sorry, maar je moet op hangen.' zei ik, en hield mijn hand op zodat ze mijn mobiel daar in kon leggen. Ik nam haar mee naar binnen, en legde haar weer op haar matras. Ik hoopte dat mijn vader dat wat Zayn gezegd heeft op Twitter genoeg vond om me tee bewijzen, maar dat zal wel weer niet. Ik ging naast Lina zitten, en leunde met mijn hoofd tegen de muur, en viel bijna in slaap, zo moe was ik.

    -Sorry, alweer, inspiloos.


    How far is far

    Lina

    Ik legde met tegenzin zijn mobiel in zijn hand. Hij nam me weer mee naar de gezamelijke kamer en ik ging op mijn bed liggen. Justin ging naast mij zitten en sloot zijn ogen. Ik keek om me heen en zag dat er wat nieuwe personen bij waren gekomen ook was ik me ervan bewust dat er twee mensen bloeden, maar ik was te bang om iets te doen. Dan sluit ik mijn ogen ook, maar in slaap komen lukt mij. Er is een vraag die ik nog moet vragen. Ik heb er allerlei antwoorden op gevonden maar de echte vind je natuurlijk pas als je het vraagt. Ik doe mijn ogen open en kijk naar Justin, die zo langzamerhand zo rustig ademde dat hij vast in slaap was gevallen. Ik tik hem aan en vraag, nog voordat hij zijn ogen heeft geopend:'Wat moet je bewijzen en aan wie?'


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Justin Parker.

    Ik was al een tijdje aan het slapen toen ik aangetikt werd door Lina. Ik schrok wakker. 'Wat moet je bewijzen en aan wie?' vroeg ze. 'Gaat je helemaal niets aan.' zei ik. Ik ben echt gevoelig als je iets vraagt over mijn verleden, of familie. Ik keek even de kamer rond. Rhine en Tyler hebben zich weer niet in kunnen houden, want er waren er al weer twee aan het bloeden. Zolang ze mee werken hoeft dat van mij niet, maar van hun blijkbaar wel. Eigenlijk heeft Lina er wel recht op om te weten wat ik moet bewijzen en aan wie. Ik besloot het dan toch maar te vertellen. 'Ik moet bewijzen aan mijn vader dat ik wel iets kan.' zei ik et tranen in mijn ogen. Ik heb mijn hele leven lang aan gehoord dat ik niks waard was, en dat ik een voorbeeld moest nemen aan mijn oudste broer, want die kan wel alles zogenaamd. En daarom wil ik me nu dus ook zo graag bewijzen.


    How far is far

    Lina

    Ik schrik van zijn eerst reactie, straks word hij boos en doet hij me wat aan. Een hoop angst en woede overstroomt mij en ik kijk naar d vloer. 'Ik moet bewijzen aan mijn vader dat ik wel iets kan.' zegt hij dan, met een rustigere stem. Ik durf het weer aan om hem aan te kijken en zie dat hij tranen in zijn ogen heeft. Het zag er best zielig uit en ik ging wat rechter op zitten. 'Ow.'is het eerste dat ik kan bedenken. Ineens bedenk ik me dat de toon waarop ik het zei iets boos was, waarschijnlijk omdat ik nog steeds een beetje bang was. Ik denk even na en vraag er dan snel achteraan, 'Wie laat jou denken dat je niks kan?' En ineens heb ik het gevoel alsof wij beiden gevangen zitten. Hij is niks vergeleken bij een ontvoerder in van die boeken, de andere mensen die hier rondlopen zijn heel anders. Ik kom wat meer naast hem zitten en kijk naar mijn nagels, die ik te lang al niet gelakt had, waardoor er overal een paar stukjes nagellak zat.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Justin Parker.

    Ze schrok van mijn eerste reactie. 'Ow.' was het eerste wat ze daarna zei. 'Wie laat jou denken dat je niks kan?' vroeg ze. 'Eigenlijk mijn hele familie. Altijd zijn mijn broers beter dan mij volgens hun.' zei ik. 'Snap je nu waarom je hier bent?' vroeg ik. Tuurlijk snapt ze het niet, ze is ontvoerd. Dan wil je toch het liefste naar huis. Ik snap niet hoe Rhine en Tyler al die mensen pijn kunnen doen. Ze hebben niets gedaan. Hun vast houden hier is een ding, maar ze dan ook nog eens gaan martelen. Nee, zo ben ik niet, ook al ziet mijn vader liever van wel. Maar ja, ik ben toch waardeloos volgens zo'n beetje mijn gehele familie.


    How far is far

    Lina

    Tot mijn opluchting praat hij gewoon tegen mij en verteld. Jammer genoeg is het niet heel leuk wat hij verteld. 'Maar dat heeft toch iedereen?' zeg ik. 'Ik heb ook altijd z'n zus gehad die dat deed, maar je moet gewoon de punten vinden waarop jij beter bent, hoe moeilijk dat dan ook kan zijn.' zeg ik om hem wat moed in te praten. Ik hoopte hier snel weer weg te zijn, het was hier eigenlijk best koud en ik begon ook wel wat honger te krijgen. Maar Justin had duidelijk geen zelfvertrouwen en ik wou hem daar wel mee helpen, alleen weet ik niet altijd hoe. Ik legde een hand wat ongemakkelijk op zijn schouder. Ik wou hem graag troosten maar hij bleef mijn ontvoerder, dus ik wist niet hoe.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Justin Parker.

    'Maar dat heeft toch iedereen?' zei ze. 'Ik heb ook altijd z'n zus gehad die dat deed, maar je moet gewoon de punten vinden waarop jij beter bent, hoe moeilijk dat dan ook kan zijn.' zei ze. Ik knikte. 'Dank je.' zei ik. Ook al heb ik haar ontvoerd, ze is heel lief voor me. Ze legde haar hand op mijn schouder. Ik keek haar aan. 'Haat jij me niet dan?' vroeg ik. Ik wou dat mijn ouders gewoon een keer tegen me zouden zeggen dat ik iets goed heb gedaan. Ik ken Lina nog niet zo lang, maar zij is tot nu toe de enigste die mij begrijpt.


    How far is far

    Lina

    'Haat je mij niet dan?' vraagt hij dan. 'Haten sowieso niet.' zeg ik direct op zijn vraag. Tuurlijk ik had een paar redenen maar daaroverheen doet hij heel aardig, en hij deed het gewoon omdat hij denkt dat hij niet goed genoeg is. 'Maar begrip hebben voor je actie, tja, dat is iets anders.' zeg ik dan. Om misschien wat meer tot hem door te dringen ga ik schuin voor hem zitten, voor zover dit kan, en kijk hem aan. 'Denk je niet dat het beter is dat je gewoon met Zayn praat? In plaats van zijn vriendin te ontvoeren?' een klein lachje komt op mijn gezicht, aangezien ik even aan Zayn dacht. 'Ik wil je wel helpen maar dat kan niet al ik hier gevangen zit.' Ik wou mijn hand even op zin hand leggen maar trek hem toch maar terug, de situatie is alsnog een beetje raar.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Justin Parker.

    'Haten sowieso niet.' zei ze direct op mijn vraag. Ik liet een kleine glimlach zien. Het gevoel dat iemand me niet haatte maakte me blij. 'Maar begrip hebben voor je actie, tja, dat is iets anders.' zei ze daarna en ging schuin tegenover me zitten. Ik knikte. 'Ja, ik snap dat je er geen begrip voor hebt. Het was nogal dom om je te ontvoeren.' zei ik, en keek naar de grond. 'Denk je niet dat het beter is dat je gewoon met Zayn praat? In plaats van zijn vriendin te ontvoeren?' vroeg ze. 'Ja wel, maar Zayn is wereldberoemd. Ik kan niet zomaar met hem in contact komen.' zei ik. 'Ik wil je wel helpen maar dat kan niet al ik hier gevangen zit.' zei ze. 'Ja, dat snap ik. Maar ik kan je gewoon niet laten gaan, want dan gaan Tyler en Rhine en Jace en Joél waarschijnlijk achter je aan, de andere ontvoerders' zei ik.


    How far is far

    Lina

    Ik dacht goed na over wat hij zei. Ik weet ook niet precies. 'Nou ten eerste kan ik je wel in contact brengen met Zayn, je hebt zn nummer al dus, en jij hebt me toch ontvoerd? niet een van hen dus, waarom zouden ze dan achter mij aankomen?'vraag ik bezorg. Wat moesten zij nou van mij? Is het het waard om terug te kunnen naar Zayn, maar geen idee hebben voor hoelang? Ik werd wat bangig en leg mijn andere hand op mijn buik. Ik moet eraan denken dat ik thuis kom en Zayn het toch niet aan kan om vader te worden. Ik krijg traanen in mijn ogen en kijk omlaag. Wat een vreselijke plek was dit, het enige wat ik hier kreeg waren slechte gedachten.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Riley Alexia Tomlinson

    Ik keek even snel naar het tafereel dat er zich voor me afspeelde. Twee mensen waren al geslagen terwijl een ander de hele tijd met een onbekende jongen aan het praten was. Zouden die twee ook ontvoerd zijn? 'Hey, nog wat gebeurd?' hoorde ik iemand zeggen. 'Hoi, wie van jullie zijn verwanten van Tom-.. Louis?' Ik dacht even na. Ik. 'Dan ben ik verantwoordelijk voor jullie.' Louis. 'Ik!' hoorde ik een stem die ik uit duizenden herkende snel zeggen. 'Dervilia?!' riep ik toen. Toen bedacht ik me dat ik ook maar beter kon zeggen dat ik ook familie van Louis was. 'Ik ben trouwens Louis' zusje' zei ik daarna tegen die meid die ik nog niet eens gezien had.


    That is a perfect copy of reality.

    Dervilia Downett DohortyOutfit

    Toen ik erover nadacht leek het me totaal niet verstandig om te zeggen dat ik een vriendin van Louis was. Wat zou die gestoorde gek me aandoen? 'Dervilia?!' hoorde ik een stem roepen. 'Riley!' riep ik terug. Toch nog iemand die ik kende. Riley was Louis' zusje, ik kon redelijk goed met haar opschieten. Logisch, ik kwam haast elke dag bij Louis thuis, als hij thuis was. 'Ik ben trouwens Louis' zusje.' zei Riley. 'Je gaat ons niets aandoen, feeks!' riep ik, terugkomend op het feit dat ze "verantwoordelijk" voor ons was. Ik had geen idee wat hier aan de hand was, of wat die mensen van ons wilden. Het had sowieso iets met Louis te maken, Riley en ik waren tevens samen ontvoerd. Dat kon toch geen toeval zijn?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Mylana Styles

    Nog wat slaperig merk ik dat er al vele wakker zijn. Twee meiden zijn geslagen en een praat op een opgewonden toon tegen een ander iemand. Ik herkende de stemmen maar ik hoorde net ookd e vraag wie familie van Louis is en aangezien mijn broer en hij een hechte band hebben zag ikhem. En zijn familie wel vaak. Een meisje was weert erug die mocht bellen ofzo. Ik had alleen nog niets gehoord voor mezelf of over Liam. Def amilie van louis werd gevraagd wie dat waren, het zusje van Niallw as door een ontvoerder geslagen, het meisje van Zayn mocht bellen maarv an liam en mij nog niks. Misschien ook maar gelukkig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan