• Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    # Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC tussen ()[]{}, spoiler, en als het praattopic er is, in het praattopic
    # Geen sneltrein, dit maakt het erg moeilijk voor anderen
    # Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    # Probeer niet de hele tijd met zijn tweeën te RPGen, dit maakt het niet leuk voor de anderen
    # Maximaal 2 personages per persoon. Dit kan nog veranderen
    # Inspringen is goed mogelijk.


    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Immence
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: Taundriel
    Harry Styles: Magicales
    Liam Payne: Kendizzzle

    De ontvoerders:
    - Rhine Jessica Mason || Taundriel - Bedreigt Liam Payne
    - Justin Jay Parker || Kendizzzle - bedreigt Zayn Malik
    -
    -
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Zayn || Elinor Malik || NayNay
    Goede vriendin Louis || Dervilia Downett Dohorty Whisperings
    Zusje Harry || Mylana Roselyn Hannah Styles || Irish Nialler
    (maximaal 5 per lid)


    Overig:


    Dit topic was eerder al geopend, en toen hadden de leden van 1D niet veel te doen. Dit kwam voornamelijk doordat de ontvoerders geen plan hadden om uit te voeren, of zich er niet aan hielden. Dit keer zal ik er strenger op zijn zodat de leden van 1D meer te doen hebben. Als je al een rol had ingevuld uit het oude rollentopic

    Topics:
    Rollentopic


    Begin:
    De ontvoerden zijn net ontvoerd en worden nu wakker in een kleine kamer. De ontvoerders hebben net een videobericht gestuurd met daarin de opdracht die het 1D-lid uit moet voeren. De leden van 1D zelf zijn net klaar met een tour door Engeland en willen hun familie/vrienden weer zien. Ze krijgen het bericht en komen erachter dat er iemand (of misschien wel meer) weg is.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 16:29 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Justin Parker.

    Ze liep mee naar de wc, en sloot de deur achter haar. Het duurde een tijdje voordat ze weer op de deur klopte en ik haar naar buiten liet. Ze zette een paar stappen, en viel bijna om, en ik ving haar op. 'Ik heb je, maak je maar geen zorgen.' zei ik. Ze liep heel langzaam, en viel bijna weer om, en ik hield haar weer tegen. Ik begeleidde haar weer naar da kamer, en zette haar weer neer op de grond.

    I'm sorry, weinig inspiratie : S


    How far is far

    Zayn Malik

    Ik denk aan Lina. Ik wil haar terug. Ik denk aan het feit dat er nu een kindje groeit in haar buik en ze bij die enge Justin is. Ik open Twitter met een zucht en kijk naar alle reacties. Heel veel mensen vragen naar Lina.Sorry guys, ik hou nu van Justin. Stuur ik, en ik voel me schuldig.Je hebt wat je wilt. Mag ik Lina nu terug? Stuur ik naar Justin. Ik verwacht ieder moment dat er een man met een camera uit een hoek springt. Maar nee, Dit is real life.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lina

    Als ik eindelijk op mijn bed, waar het op leek, zat bedankte ik de jongen even. Hij leek wel aardig, maar hoe de andere mensen tegen elkaar aan het schreeuwen waren vond ik zorgwekkend. Aangezien ik het donker een beetje gewend was zag ik nu dat Lysan aan het bloeden was. Lysan kende ik wel een beetje, zij was het zusje van Niall. Als ik me goed voelde was ik direct op haar afgestapt maar aangezien ik heel licht in mijn hoofd was bleef ik zitten en keek ik naar haar. 'Waar ben ik? Wie ben jij? en waarom ben ik hier?'vraag ik in een adem. Ik hap naar adem zorg dat ik weer normaal adem en kijk hem weer aan. Zijn bruine ogen zorgen ervoor dat hij er lief en betrouwbaar uitziet, alhoewel ik nog niet weet waarom ik hier ben en waarom hij mij helpt.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Justin Parker.

    Toen ze weer op haar bed zat bedankte ze me. 'Waar ben ik? Wie ben jij? en waarom ben ik hier?' vroeg ze in een adem. 'Ik heb zelf ook geen idee waar we zijn. En ik ben Justin. En je bent hier, omdat Zayn iets voor me moet doen.' zei ik eerlijk. 'Sorry, ik wil dit eigenlijk niet, maar ik moet iets bewijzen.' zei ik. Mijn mobiel trilde weer, en ik pakte hem uit mijn broekzak. Je hebt wat je wilt. Mag ik Lina nu terug? had Zayn me gestuurd. Nu nog niet. typte ik terug. Ik hb totaal geen zin om mensen pijn te doen, maar Rhine en Tyler waarschijnlijk wel, want het zusje van Niall was al aan het bloeden. Ik ben er fel op tegen. Als ze gewoon meewerken hoef je ze toch niet pijn te doen lijkt me. Als dit niet van mijn vader moest, had ik dit nooit gedaan.


    How far is far

    Jacelyn Aimee Everald

    Met een glimlachje sloot ik het filmpje af en verstuurde die vervolgens naar Tomlinson, ook wel Louis genoemd door zijn fans. Ik probeerde zo onschuldig mogelijk te klinken naar hem, dat ik het geld echt nodig had en dat soort gedoe. Mijn doel was immers mijn moeder het tegendeel bewijzen. Flotend liep ik de kamer binnen waar Rhine, Justin en Tyler waren. "Hey, nog wat gebeurd?" Vroeg ik en grijnsde. Ik rende naar mijn kamer en pakte mijn koker met pijl en boog, ik kon hier gewoonweg niet zonder. Ze waren mijn schatten, nou ja soort van. "Hoi, wie van jullie zijn verwanten van Tom-.. Louis?" Vroeg ik. Ik probeerde maar even aardig te doen tegen hun, althans dat acteerde ik gewoon. "Dan ben ik verantwoordelijk voor jullie." Zuchtte ik en stopte mijn zakmes in mijn bh. Daar zou niemand durven te komen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lina

    Ik kijk even naar de mensen achter hem maar als hij begint te praten kijk ik weer naar hem. 'Ik heb zelf ook geen idee waar we zijn. En ik ben Justin. En je bent hier, omdat Zayn iets voor me moet doen. Sorry, ik wil dit eigenlijk niet, maar ik moet iets bewijzen.' Ik keek hem aan met slappe ogen, wat hij zegt komt niet echt bij me binnen. Ik ben moe en als ik moe ben ben ik in een rare bui. 'Is goed' zei ik als antwoord, op wat hij had gezegd. Ik trek mijn benen van de grond zodat ze naast mij kwam en ik wat meer comfortabel zat. Mijn hoofd was raar genoeg wel okee met de nieuwe situatie, waarschijnlijk drong alles nog niet tot mij door. 'Mag ik wel gewoon slapen?' vraag ik aan Justin terwijl ik mijn jurk, die ik aan had gedaan om mijn kleine buikje te verbergen, recht. Ik doe mijn ogen dicht en leun voorover. Voor ik het weet hang ik tegen hem aan en val in slaap.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Dervilia Downett DohortyOutfit

    Er gebeurde heel veel, heel snel. Veel te veel tegelijk… Ik knipperde even een paar keer met mijn ogen, maar het lukte gewoon niet om alles weer scherp te zien. Het was serieus waar onmogelijk om mijn gedachtes op een rijtje te zetten.
    'Hey, nog wat gebeurd?' hoorde ik iemand zeggen. 'Hoi, wie van jullie zijn verwanten van Tom-.. Louis?' Ik dacht even na. Ik. 'Dan ben ik verantwoordelijk voor jullie.' Louis. 'Ik!' riep ik snel. Ze konden iedereen van alles aandoen, maar van Louis bleven ze af. Al moest ik daar persoonlijk voor zorgen.

    [Sorry, even snel gereageerd XD]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Rhine Jessica Mason

    Liams zusje wordt wakker en ik loop naar haar toe. 'Weetje.. Ik ken betere afterparty's..' zegt ze. Ik glimlach. 'Ja, ik weet het. Maar ik verklap je iets, dit is geen afterparty. Hoewel het voor mij een hele leuke tijd word, krijg jij hier echt een rottijd. Ten minste, als je lieve broer niet doet wat ik zeg,' leg ik uit. Oké, ik geloof je. Maar nu moet je mij ook geloven. Als jij haar met een vinger aan raakt zal jij jezelf niet meer herkennen. L. Stuurt Liam. Ik lach en schud mijn hoofd. Ik trek mijn mes en maak een snee in Kyra's wang. Het is geen diepe snee, maar het ziet er wel eng uit. Ik maak weer een foto. Hmm, jammer dat je dat nu zegt. Maar ik denk niet dat ik het ga doen. Anders verveel ik me hier helemaal kapot. xxxR. Stuur ik. Ik glimlach en kijk weer naar Kyra.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam Payne.

    Ik was nu echt ongerust. Wat zou dat creepy kind mijn zusje allemaal aan doen? Mijn mobiel trilde weer naast me op de bank en ik pakte hem op. Ik had een berichtje van die creep. Hmm, jammer dat je dat nu zegt. Maar ik denk niet dat ik het ga doen. Anders verveel ik me hier helemaal kapot. xxxR. en ze stuurde er een foto bij van Kyra met een snee in haar wang. Is dat wijf gestoord of zo? Ze moet met haar gore poten van mijn zusje af blijven. Maar haar uitschelden werkt ook niet, dan doet ze haar alleen maar meer pijn. Ik kan je nu vreselijk uit gaan schelden weet je, maar dat doe ik maar niet voor de veiligheid van Kyra. Wat moet ik nu ooit doen om te zorgen dat je haar niets aan doet? Jou eis is niet binnen een paar minuten te regelen namelijk. L. typte ik terug, en gooide daarna hard mijn mobiel naast me op de bank van frustratie.

    Justin Parker.

    Ze keek me aan met slaperige ogen toen ik antwoordde. Volgens mij was ze echt heel moe. 'Is goed' antwoordde ze. Ik keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. Vind ze het goed dat ik haar ontvoerd heb? Wauw, dat is best vaag. Ik denk dat het gewoon komt omdat ze zo moe is. Ze trok haar benen van de grond, en legde ze naast haar neer. 'Mag ik wel gewoon slapen?' vroeg ze slaperig, en trok haar jurk recht. 'Ja, tuurlijk.' zei ik. Ze deed haar ogen dicht en leunde voorover. En voor ik het wist was ze tegen mij aan in slaap gevallen.


    How far is far

    Lina

    Ik droomde weer over het roze briefje, maar dit keer was ik nadat zaan het briefje had gelezen ineens in het zwembad met een bikini aan met een enorme babybuik. Zayn stond voor mij en was verdrietig en teleurgesteld. Opeens stonden er meer mensen die mij hoofdschuddend bekeken. Ik wou weg rennen maar het kon niet.

    Ik schrik wakker en zie een jongen, maar het is niet Zayn of Rick. Het eerste dat mijn mond verlaat is. 'Wie ben jij?' misschien op een wat te boze toon. Ik ga wat verder van hem afzitten. Als ik de rest van de kamer bekijk snap ik weer waar ik ben. 'Ow, hum.' Ik weet niet wat te zeggen dus ik kijk maar een beetje naar mijn tenen. Ik kijk op mijn horloge, die ik nog om had, en zie dat het al vet laat is, Zayn moet al lang thuis zijn. Hij heeft het briefje misschien al gevonden. Allerlei gedachten gingen door mijn hoofd. 'Waarom ben ik hier precies?' vraag ik met de nadruk op precies. Dan bedenk ik me dat ik beter eerst iets anders kan vragen. 'Mag ik Zayn bellen? Je mag er best bij staan ter controle hoor, maar ik moet hem even horen.' zeg ik en ik kijk hem iets meer aan.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Rhine Jessica Mason

    Ik kan je nu vreselijk uit gaan schelden weet je, maar dat doe ik maar niet voor de veiligheid van Kyra. Wat moet ik nu ooit doen om te zorgen dat je haar niets aan doet? Jou eis is niet binnen een paar minuten te regelen namelijk. L. Stuurt hij. Ik rol met mijn ogen. Je moet gewoon doen wat ik zeg. En je kan me nu voorstellen als je vriendin. Ik kom wel naar je toe. Ben je nu thuis? xxxR. Stuur ik, en ik ga met een plof op een van de bedden zitten. Tot nu toe werkt mijn plan erg goed. Ik grijns en kijk naar de wond van Kyra. Deze meiden hier krijgen het niet bepaald leuk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam Payne.

    Ik zat nu met mijn handen voor mijn gezicht. Ik kon niets doen, behalve afwachten tot die creep zou reageren op mijn sms. En hor komt ze trouwens ooit aan mijn nummer? Mijn mobiel trilde weer, en ik pakte hem gelijk van de bank, en opende het smsje. Je moet gewoon doen wat ik zeg. En je kan me nu voorstellen als je vriendin. Ik kom wel naar je toe. Ben je nu thuis? xxxR las ik. Haar mijn vriendin noemen, sure. Niet dus, maar dat hoeft zij niet te weten dat ik dat niet doe. Ja, ik ben thuis. Weet je waar ik woon dan? stuurde ik terug. Ik had nu dus ineens een vriendin, en dan ook nog eens verloofde. Denk maar niet dat ik me zo makkelijk laat pakken.

    Justin Parker.

    Na een tijdje werd ze weer wakker. Ze keek me aan. 'Wie ben jij?' Vroeg ze meteen. 'Ik ben Justin, dat heb ik je al vertelt.' Zei ik met een grinnik. Ze was mijn naam dus nu al weer vergeten. Ze keek even rond, en toen herrinnerde ze zich blijkbaar weer waar ze was want ze zei 'Ow, hum'. 'Waarom ben ik hier precies?' Vroeg ze met de nadruk op precies. 'Dat heb ik je ook al uitgelegd. Omdat ik mezelf aan mijn vader moet bewijzen. ' zei ik. 'Mag ik Zayn bellen? Je mag er best bij zijn ter controle hoor, maar ik moet hem even horen.' Zei ze, en keek me iets meer aan. 'Ja, is goed. Maar niet al te lang.' Zei ik, en nam haar mee naar buiten, en gaf haar mijn mobiel aan haar met Zayn zijn nummer er op.


    How far is far

    Lina

    Ik liep rustig en voorzichtig achter hem aan en kreeg zijn mobiel. Zayns nummer stond al op het scherm. Ik hoefde hem alleen maar te bedanken. 'Het is aardig dat je zo voor me zorgt.' zeg ik met mijn lieve stem. 'Als ik de anderen zie heb ik het erg getroffen.'en een zachte glimlach kwam op mijn gezicht. Ik drukte op zijn nummer die ik uit mijn hoofd kende en zet de telefoon aan mijn oor. Ik word ineens heel erg zenuwachtig en bijt op mijn lip. Hij gaat wel erg vaak over en als hij stopt bel ik hem nog een keer. Ik weet dat hij soms de tweede keer wel opneemt, omdat hij dan weet dat het dringend is. Weer hoor ik die akelige tonen en kijk Justin aan. Ik weet niet waarom, misschien wel om wat vertrouwen te krijgen


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zayn Javvad Malik

    Ik zit huilend op mijn bank. Heel veel haatberichten zijn mijn kant op gekomen en ik kan er niet meer tegen. Mensen die zeggen dat ze me nu haten of 'nu zeker weten dat ik niet om anderen geef en mezelf geweldig vind'. En ik krijg Lina nog niet terug. Wat wil die Justin wel niet dat ik doe? Mijn mobiel gaat en ik wil eigenlijk niet eens kijken. Waarschijnlijk zijn het gewoon mensen die willen weten hoe het nu zit ofzo. De gene stopt met bellen, maar belt weer opnieuw. Ik denk meteen aan Lina. Die deed dat ook, omdat ze dan wist dat ik wel opnam. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Het is Lina natuurlijk. Ik kijk en het is inderdaad Lina. Ik neem snel op. 'Lina! Waar ben je? Ik zocht je overal. Ik heb je zo gemist en ik las je briefje...' zeg ik, maar ik kan niet verder praten. Ik kan niet zeggen wat ik ervan vind, want dan wordt ze bang of denkt ze dat ik bij haar weg wil. Want het is niet dat ik bij haar weg wil, maar ik ben gewoon nog niet klaar voor een kindje. Ik ben bijna nooit thuis en ben waarschijnlijk de slechtste vader ter wereld.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lina

    'ik las je briefje' was het laatste dat door de telefoon mijn oor bereikte. Ik werd direct wit. Ik wist niet wat te doen en bleef Justin maar aankijken. 'Heb je hem gelezen? de roze?' vraag ik met een bibberige stem. Dit was het. Hij zou bij me weg gaan en ik bleef achter, met een kind, waarvan ik niet eens wist hoe ik die moest opvoeden. Een traan begon over mijn wang te rollen en ik ga tegen de muur staan, waarna ik me naar beneden laat glijden. 'Maar, wat'en een snik verlaat mijn mond. Ik weet echt niet wat te zeggen en het enige wat ik wil is dat vanaf de andere kant van de lijn een stem komt. Of hij nou geruststellend is of boos. Hij zei wel dat hij me zocht, was dat voordat hij het briefje had gelezen of erna? Ik weet het allemaal niet, en terwijl ik het oogcontact met Justin oppak hoop ik op zijn warme stem.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!