• Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    # Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC tussen ()[]{}, spoiler, en als het praattopic er is, in het praattopic
    # Geen sneltrein, dit maakt het erg moeilijk voor anderen
    # Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    # Probeer niet de hele tijd met zijn tweeën te RPGen, dit maakt het niet leuk voor de anderen
    # Maximaal 2 personages per persoon. Dit kan nog veranderen
    # Inspringen is goed mogelijk.


    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Immence
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: Taundriel
    Harry Styles: Magicales
    Liam Payne: Kendizzzle

    De ontvoerders:
    - Rhine Jessica Mason || Taundriel - Bedreigt Liam Payne
    - Justin Jay Parker || Kendizzzle - bedreigt Zayn Malik
    -
    -
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Zayn || Elinor Malik || NayNay
    Goede vriendin Louis || Dervilia Downett Dohorty Whisperings
    Zusje Harry || Mylana Roselyn Hannah Styles || Irish Nialler
    (maximaal 5 per lid)


    Overig:


    Dit topic was eerder al geopend, en toen hadden de leden van 1D niet veel te doen. Dit kwam voornamelijk doordat de ontvoerders geen plan hadden om uit te voeren, of zich er niet aan hielden. Dit keer zal ik er strenger op zijn zodat de leden van 1D meer te doen hebben. Als je al een rol had ingevuld uit het oude rollentopic

    Topics:
    Rollentopic


    Begin:
    De ontvoerden zijn net ontvoerd en worden nu wakker in een kleine kamer. De ontvoerders hebben net een videobericht gestuurd met daarin de opdracht die het 1D-lid uit moet voeren. De leden van 1D zelf zijn net klaar met een tour door Engeland en willen hun familie/vrienden weer zien. Ze krijgen het bericht en komen erachter dat er iemand (of misschien wel meer) weg is.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 16:29 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam Payne.

    Ik zit er nog steeds over in dat iemand misschien mijn zusje heeft, en misschien wel iets aan gaat doen. Echt, als je aan me zusje komt kom je aan mij. Mijn mobiel trilde weer. Ik slikte even, maar opende het berichtje daarna wel. Just believe me, honey. Ik kan haar van alles aan doen zodat jij zometeen niet meer ziet dat het je zusje is. Doe nu maar gewoon wat ik zeg. xxxYour wife. las ik, en er zat een foto bij van mijn slapende zusje. Shit, ze heeft haar dus echt. Nu was ik dus officieel in paniek. Oké, ik geloof je. Maar nu moet je mij ook geloven. Als jij haar met een vinger aan raakt zal jij jezelf niet meer herkennen. L. stuurde ik terug.


    How far is far

    Lysan Horan

    Ik kijk bangig op als de deur open gaat. Ik knijp even mijn ogen een stukje dicht door het licht en zie dan twee mensen. Een jongen en een meisje. 'Dus.. Gaan we wachten tot deze bitches uitgeslapen zijn of...' mompelt hij en kijkt rond. Bang blijf ik staren, waren hun dus die mij en de rest dan heeft mee genomen. Het meisje kijkt naar mij en ik krimp bang in een.. 'Nou, jou trutje is al wakker, dus ik denk dat jij je wel kan vermaken. Zoals jij bent,' Zegt ze en komt dichterbij. Ze trapt me best hard tegen me zij aan en ik krimp piepend in een. 'Kijk, dat is Tyler. En hij is niet bang om te slaan dus doe maar wat hij zegt,' Trillend knik ik 'alsjeblieft doe me geen pijn, laat me alsjeblieft gaan' smeek ik de jongen. 'Hé oe noemde je mij ik ben misschien veel, maar een bitch ben ik niet' zegt het meisje en haar stem herken ik van de O, hé'. Ik had hier een heel slecht gevoel over ondanks dat ik haar niet kon plaatsen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Jay Parker.

    Ik had net mijn videobericht met mijn eis dat Zayn tegen de paparazzi zou zeggen dat hij iets met mij heeft. Geloof me, ik ben hier best erg tegen, maar ik wil gewoon aan mijn vader laten zien dat ik wel iets kan. Ik zou ook vast de vriendin van Zayn uit mezelf niet martelen, maar als ze me kwaad maakt dan kan ik daar niets aan doen. Zo te horen waren er al een paar wakker, en waren Rhine en Tyler al op ze af gegaan. Ik ging nu ook maar naar binnen, kijken of Zayn zijn vriendin al wakker is. 'En, al iemand gemarteld.' vroeg ik met een grijns aan Tyler en Rhine.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 20:06 ]


    How far is far

    (Mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lina

    Ik loop naar de keuken waar ik Zayn aan tref met het roze briefje dat ik gister heb geschreven. Al mijn geheimen stonden erin. Hij keek op van het papier en ik zag dat hij teleurgesteld was. Hij gooit het briefje weg en loopt de keuken uit. Ik hoor de voordeur hard dichtslaan. Ik val op mijn knieen en begin te huilen.

    Als ik wakker word voel ik een traan over mijn wang rollen. Gelukkig had ik het briefje goed opgeborgen en zou niemand het kunnen vinden, behalve als ze weten waar het ligt. Toch krijg ik een raar gevoel in mijn buik. Vandaag zou Zayn terug komen dus ik wil niet langer wachten en doe mijn ogen open. Ik had me voorbereid op het licht dat altijd door mijn raam scheen, in plaats daarvan kreeg ik een zwarte kamer met een klein lampje ergens in een gang. Ik kijk om me heen en zie wat schimmen. Wat is dit? Het laatste wat ik herinner is dat ik bij Rick was om hem mijn geheim te vertellen, aangezien ik het aan iemand kwijt moest, maar Rick zou me nooit in z'n situatie brengen. Ik kijk naar een aar mensen die praten, en langzamerhand worden een paar stemmen wat duidelijker en een paar zelfs herkenbaar.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Niall

    'Ik had je gewaarschuwd Horan.. Niemand doet mijn zusje pijn zonder dat ik iets doe…' is het laatste, en dan eindigt het bericht. Ik laat mijn mobiel bijna vallen. Wat was er nou allemaal? Ik snapte er helemaal niks van. Jammer genoeg, wist ik van wie het bericht kwam en ik was er niet blij mee. Ik wist niet zeker of dit berookt echt was dus stuur ik

    Hoe weet ik dat je haar echt hebt??

    Ik krijg een raar gevoel in mijn buik en mijn gedachten stromen vol. Ik hou het niet uit en stap daarom bij de eerste de beste halte de bus uit om vervolgens een grote wandeling te moeten maken naar huis. Lopen helpt om mijn gedachten rustig te krijgen.

    Als ik uitgeput thuis aan kom en ik mijn sleutels in het sleutelbakje doe is het eerst wat ik doe naar Lysans kamer. Nee, geen Lysan. Het gevoel in mijn buik word steeds erger en ik check om de twee seconden mijn mobiel.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Tyler Joël Valentino

    'Nou, jou trutje is al wakker, dus ik denk dat jij je wel kan vermaken. Zoals jij bent,' zegt Rhine en ik lach kort. Ze geeft Horan een trap in haar zij en ik kijk grijnzend toe. 'Kijk, dat is Tyler. En hij is niet bang om te slaan dus doe maar wat hij zegt,' zegt Rhine en ik grinnik. 'Ze liegt nooit. Het is maar dat je het weet.' zeg ik. 'Hé!' hoor ik opeens en ik kijk met een diepe zucht naar rechts. 'Hoe noemde je mij?' zegt het meisje. 'Een bitch, dat hoor je toch.' mompel ik. 'Ik ben misschien veel maar een bitch ben ik echt niet.' vervolgt ze en ik vernauw mijn ogen even. 'Ik wil je ook wel een slet noemen? Heb ik geen problemen mee.' zeg ik. 'alsjeblieft doe me geen pijn, laat me alsjeblieft gaan' smeekt Horan nu en ik kijk haar aan. 'Je laten gaan? Meid, je bent hier net..' sis ik. Ik voel mijn mobiel trillen in mijn zak en ik vis hem eruit om het berichtje te lezen. Hoe weet ik dat je haar echt hebt?? lees ik en ik lach kort. Ik kijk op en sla hard tegen Horan's neus zodat er wat bloed uit stroomt. Ik maak een foto en stuur hem naar Niall. Bewijs genoeg? typ ik bij de foto van het bebloede meisje. 'Je naam?' mompel ik...


    El Diablo.

    Lysan Horan

    De jongen die dus Tyler blijkt te heten grinnikt spottend. 'Ze liegt nooit. Het is maar dat je het weet.' zegt hij en ik slik even moeilijk. Ik wou hier nu onmiddelijk weg. 'Een bitch, dat hoor je toch.' mompeld hij en zijn ogen vernauwen 'Ik wil je ook wel een slet noemen? Heb ik geen problemen mee.' zegt hij en na mijn smeken richt hij zich weer op mij.. 'Je laten gaan? Meid, je bent hier net..'sist hij. Ik hoor een trilgeluid van een mobiel en een spottend lachje verlaat zijn mond. Zijn vuist slaat ineens hard tegen mijn neus en ik slaak een harde kreet en houd mijn hand gelijk voor mijn neus. Al snel merk ik dat het niet echt nut heeft en laat het maar lopen. 'Maak je nou gewoon een foto' zeg ik verbaasd als ik een flits in mijn ogen krijg.'Je naam?' mompelt hij maar ik houd me stil. Hij was degene die me ontvoerde, dat betekende dus neit dat hij dingen van mij hoefde te weten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dervilia Downett Dohorty • Outfit

    'Een bitch, dat hoor je toch?' antwoordde het mannelijke figuur, dat in de deuropening stond. 'Ik wil je ook wel een slet noemen. Heb ik geen problemen mee.' Ik sloeg mijn armen over elkaar. 'Klootzak.' zei ik duidelijk in zijn gezicht. 'Alsjeblieft doe me geen pijn, laat me alsjeblieft gaan,' smeekte het meisje wat net in haar zij werd getrapt. 'Je laten gaan?' vervolgde Zak weer. Ik besloot hem dan maar "Zak" te noemen, paste goed bij hem. 'Meid, je bent hier net.' Hij griste zijn telefoon uit zijn zak, las het berichtje en lachte even kort. Voor ik het weet stroomt er bloed uit de neus van het meisje, Zak had haar geslagen. Hij maakte daarna een foto van haar. Een foto. 'Maak je nou een foto?' vroeg het meisje. 'Je naam…' mompelde hij daarna. 'Hé!' riep ik opnieuw. 'Wie denk je wel dat je bent, creep?' Voor ik er erg in had trapte ik hem op een plek waar een jongen niet getrapt wilt worden.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Niall

    Als ik mijn mobiel hoor moet ik snel renne van kamer tot kamer, aangezien ik hem weer eens kwijt ben. Als ik hem vind ben ik opgelucht, maar als ik een foto van een bebloede Lysan zie ben ik niet zo opgelucht meer.

    Laat haar met rust!

    stuur ik terug. Die gast is echt gek. Toen hij een keer langskwam vond ik hem al eng, ik moet er niet aan denken dat Lysan met hem in een ruimte moet zijn. Ik zie al helemaal voor me hoe zij hem smeekt niets te doen. Ik krijg een rilling over mijn rug en besluit nog een sms te sturen

    Wat wil je dat ik doe?

    Ik druk op verzend maar kan mijn ogen niet van het scherm houden. Mijn gedachten waren net iets rustiger maar nu zijn ze weer in de war. Ik loop naar de bank waar ik op plof en de tv maar aan zet voor afleiding.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zayn Javvad Malik

    'Lina? Lina!' roep ik hard door het huis. Geen antwoord. Ik kijk op mijn mobiel. Niks, noppes. Ik kijk een beetje rond en loop door het huis. Uiteindelijk ga ik wat aan de keukentafel eten en drinken. Mijn oog valt op een roze briefje. Ik kijk ernaar en lees de tekst. Mijn hart stopt even en ik weet niet wat ik moet doen. Ik word vader. Ik weet niet hoe ik me moet voelen, want het is natuurlijk wel iets waar je goed over na moet denken. Was Lina er nu maar. Mijn mobiel gaat en ik denk even dat het Lina is. Maar nee, het is een videobericht van iemand die ik niet ken. Ene Justin. Ik open het bericht en kijk het helemaal af. Ik wil mijn mobiel wel tegen de muur aan smijten of wat dan ook om mijn woede te uiten. Ik begin hard te schelden en kan niet voorkomen dat er tranen over mijn wangen rollen. Ik zal het doen. Ik zet het wel op Twitter. Stuur ik naar hem, en ik open inderdaad Twitter. Ik zoek zijn account en volg hem. I love you, @Justin_Parker. Tweet ik. Ik durf niet eens te kijken naar de reacties.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Justin Jay Parker.

    Inmiddels was die vriendin van Zayn ook wakker. Ik liep naar haar toe. 'Wat is je naam?' vroeg ik. 'En trouwens, als jij mee werkt zal ik je niets doen, maar als je tegen gaat stribbelen moet ik je wel iets aan doen.' zei ik. Mijn mobiel trilde, en ik haalde m uit mijn broekzak. Ik zal het doen. Ik zet het wel op Twitter. stuurde Zayn. Even later zag ik op mijn Twitter account dat hij me volgt, en dat hij iets met mij erin getweet heeft. I love you, @Justin_Parker. stond er. Kijk, zo werkt het. Als jij en je vriendin doen wat ik zeg hoeft er niemand gewond te raken. typte ik terug.


    How far is far

    Lina

    Ik kruip iets achteruit als er iemand naar me toe komt. Ik kijk hem aan wanneer hij praat. Ik vond hem er niet zo oud uit zien, misschien wel jonger dan ik, ook had hij een lieflijk uiterlijk, afwijkend van zijn stem. Ik denk na en besef me dat ik niet heb geluisterd naar hem. Ik voel me misselijk en kijk om me heen, geen zin om te vragen wat hij wou. Ik leg een hand op mijn buik. Ik werd nu wel erg misselijk. 'Mag ik even naar de wc?'vraag ik hem. Ik had niet eens zin om te vragen naar waar ik was. Ik kwam er wel snel genoeg achter dacht ik. Nu legde ik ook mijn tweede hand op mijn buik Álsjeblieft' voeg ik eraan toe en ik kijk hem recht in de ogen, voor zover ik die kan zien.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Justin Jay Parker.

    Ze kroop iets achteruit toen ik er aan kwam. Ze keek om haar heen en legde een hand op haar buik. 'Mag ik even naar de wc?' vroeg ze. Daarna legde ze ook haar tweede hand op haar buik. 'Alsjeblieft' voegde ze er aan toe en keek me recht in mijn ogen aan. Ik keek om me heen. 'Eigenlijk mag het niet, maar van mij mag het.' zei ik, en hielp haar overeind. Als zij aardig doet, doe ik dat ook. Ik bracht haar naar de wc, en ging voor de der staan. 'Zeg het maar als je klaar bent, dan ga ik weg voor de deur.' zei ik. In eerste instantie ben ik niet van plan om haar pijn te gaan doen, als ze met tenminste niet kwaad maakt.


    How far is far

    Lina

    Ik laat me overeind helpen en loop aan de hand van de jongen naar de wc die aan het eind van de gang was. Als ik bij de meiden wc kom en ik de deur dicht heb gedaan kan ik het niet meer binnen houden. Ik kotste alles wat ik die vorige avond gegeten had eruit. Wat ook niet zo raar was aangezien ik zwanger was en ik gister veel had gegeten aangezien ik in spanning. Ik maak mijn mond schoon en probeer nog te plassen maar dit lukt niet aangezien hij voor de deur staat. Ik blijf nog even staan, aangezien ik nog een beetje misselijk was maar spoel dan door en klop op de deur. Als hij de deur open doet loop ik een paar stappen en val dan bijna om. Ik was wat duizelig en liep heel langzaam. Aan het eind van de gang val wat naar achter.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!