• ik zoek dus stories om te lezen.
    Ik lees:
    -Fantasie verhalen
    -fiction en thriller
    -OP: als het echt een goed en spannend verhaal is
    -Nederlands geschreven.
    -Engels gesproken
    -NL gesproken

    Wat ik absoluut niet lees:
    -Justin Bieber
    -One direction
    -Actie verhalen.
    -Super lange hoofdstukken van 900/1100 woorden

    Onze story, zullen jullie daar please een kijkje bij willen nemen?
    http://www.quizlet.nl/stories/131025/the-world-of-secrets/

    [ bericht aangepast op 26 april 2014 - 22:06 ]

    antwoord!

    http://www.quizlet.nl/stories/123892/the-power-of-seven/

    Maggy Arwens gaat naar een kostschool voor bijzondere mensen.
    Ze maakt al gauw vrienden op die school, maar als ze er gewend is
    op die school gebeuren er rare dingen. Ze ziet opeens rare gebeurtenissen van
    mensen die er helemaal niet zijn. En ze ziet telkens
    gebeurtenissen van het verleden. Als ze paar mensen van school goed
    leert kennen dan ontdekt ze dat paar mensen op school bijzondere
    gaven beschikken. Niet alleen hun, maar ook haar zelf, maar er dreigt
    gevaar voor hun. Slecht mensen willen misbruik maken van hun gave.
    Dit is het verhaal over een meisje met een gave.

    Story about a girl with a power.
    Story about Love, friendship, fantasy
    and hate

    12+


    yo people

    De blinde prinses
    -In ontwikkeling, net begonnen
    -OP
    Een sprookje vol moedige heldinnen, monsters en liefde.

    Wanneer de prins ontvoerd wordt, komt Dynthe erachter dat hij al die tijd haar geliefde was.
    Maar opdat geen mannelijke strijder hem kan bevrijden, belooft de koningin dat de dame die hem redt, met hem mag trouwen. Er is alleen een probleem, Dynthe kan niets zien. Haar beste vriendin trekt er op uit om de prins te redden, maar ze moet snel zijn er is namelijk al een andere heldin onderweg.
    Zal Clarissa slagen om als eerste de prins te vinden? En zal de koningin in haar onwaarschijnlijke leugens trappen?

    Of het een goed/spannend verhaal is mag je zelf uit maken

    En als je van Merlin houd;
    http://www.quizlet.nl/stories/75026/witchey-eyes-merlin/


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Lijkt me leuk


    Save me

    - In ontwikkeling
    - Horror/thriller
    - Zombies.
    - Gebaseerd op de serie The walking dead. Je hoeft de serie niet gezien te hebben om mijn verhaal te begrijpen ofzo (:
    - Nederlands geschreven
    - Engels gesproken.

    Neem maar een kijken ^.^


    Sometimes it's best not to care.

    DUMP ZO MIJN STORY EVEN GEDULT

    [ bericht aangepast op 26 april 2014 - 22:09 ]


    Save me

    DiCaprio schreef:
    Mijn verhaal is net van start gegaan:
    Every cloud has a silver lining.

    "It's time to begin, isn't it?
    I get a little bit bigger, but then I'll admit
    I'm just the same as I was
    Now don't you understand
    That I'm never changing who I am."




    Al mijn hele leven lang word ik buitengesloten, word ik niet geaccepteerd zoals ik ben. Ik ben anders dan anderen. Het is niet alleen dat ik anders gekleed ben en nauwelijks vrienden heb. Nee, er is nog iets anders. Ik heb een speciale gave, ik krijg namelijk visioenen. Ik denk dat de meeste mensen als ze dat zouden weten het wel cool zouden vinden. Nou, dat is het helemaal niet. Ik zie in die visioenen nooit geluk dat me zal overkomen. Ik zie alleen maar nare dingen. In deze wereld waarin ik leef lijkt er niemand mij te begrijpen. Het liefst houd ik dingen voor mezelf. Ik leef meer in mijn eigen wereldje. Mensen noemen mij stil en verlegen. Misschien is dat ook wel waar, maar ze hebben geen idee wat ik allemaal doormaak. Ik wil af van mijn visioenen. Dokters zeiden dat er wel een medicijn is voor mijn gave. Maar niet een medicijn dat je moet slikken of moet smeren over je huid. Nee, een speciaal soort medicijn. Het medicijn genaamd liefde. Iets wat ik nooit in mijn leven zal krijgen.






    © Written by: DiCaprio.
    Cover made by: Vuelie.
    Trailer made by: Obliviate7.
    Klinkt leuk!

    [ bericht aangepast op 26 april 2014 - 22:09 ]


    Save me

    Meggie12345 schreef:
    (...)[/i]


    Save me

    Mijn verhaal is net van start gegaan:
    Every cloud has a silver lining.

    "It's time to begin, isn't it?
    I get a little bit bigger, but then I'll admit
    I'm just the same as I was
    Now don't you understand
    That I'm never changing who I am."




    Al mijn hele leven lang word ik buitengesloten, word ik niet geaccepteerd zoals ik ben. Ik ben anders dan anderen. Het is niet alleen dat ik anders gekleed ben en nauwelijks vrienden heb. Nee, er is nog iets anders. Ik heb een speciale gave, ik krijg namelijk visioenen. Ik denk dat de meeste mensen als ze dat zouden weten het wel cool zouden vinden. Nou, dat is het helemaal niet. Ik zie in die visioenen nooit geluk dat me zal overkomen. Ik zie alleen maar nare dingen. In deze wereld waarin ik leef lijkt er niemand mij te begrijpen. Het liefst houd ik dingen voor mezelf. Ik leef meer in mijn eigen wereldje. Mensen noemen mij stil en verlegen. Misschien is dat ook wel waar, maar ze hebben geen idee wat ik allemaal doormaak. Ik wil af van mijn visioenen. Dokters zeiden dat er wel een medicijn is voor mijn gave. Maar niet een medicijn dat je moet slikken of moet smeren over je huid. Nee, een speciaal soort medicijn. Het medicijn genaamd liefde. Iets wat ik nooit in mijn leven zal krijgen.






    © Written by: DiCaprio.
    Cover made by: Vuelie.
    Trailer made by: Obliviate7.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 7:23 ]


    The sun will rise and we will try again.


    Voorheen bloed hete zomer ! Maar een nieuw jaar is nieuwe kansen!
    Ik heb het goede voornemen dit verhaal eindelijk af te maken en hij is gedeeltelijk herschreven !

    Wanneer je je soulmate tegen komt en het enige waar je aan kan denken is zijn bloed.
    Zit je diep in de shit.
    Als je er dan ook nog eens achter komt dat hij je grootste vijand is kan je het helemaal vergeten!



    " Welkom in mijn wereld"


    http://www.quizlet.nl/stories/131548/love-is-the-world-on-fire16/

    - onbekende personen
    - 16+
    - Vampiers/Jager
    -Romantiek
    -Spanning



    Wat doe je als je eigen leven in puin ligt en je alleen nog maar afhankelijk bent van de jongens die toch dieper in een andere wereld zitten dan je dacht?
    Wat doe je als je verliefd blijkt op zo'n jongen maar hij hele andere plannen met je heeft?
    Shut up and drive is een heftig verhaal over een meisje dat zelf even niet meer weet wat ze moet doen waardoor haar leven nog wanhopiger wordt.


    http://www.quizlet.nl/stories/131568/shut-up-and-drive-16/
    - onbekende personen
    - 16+
    - Spanning/drugs
    - Loverboy's


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    waar gaat het over?


    Save me

    Ik heb misschien wel wat. (:


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.[/center]

    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - Dit verhaal is al afgelopen, maar kent een vervolg.


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen


    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...

    Some love just isn’t meant to be.
    Or is it just an excuse?
    Is it a lack of courage?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Boyen zijn wereld staat op zijn kop wanneer hij na de jacht zijn dorp in totale chaos vindt. Terwijl hij zelf amper levend wegkomt, komt hij een opmerkelijk verhaal te horen die de oplossing voor zijn probleem is.

    Dit is fantasy, een project van een tijdje geleden, ik post met tussenpozen hoofdstukken omdat ik die wat bijwerk. Is al een 1 jaar en een half oud verhaal.

    http://www.quizlet.nl/stories/128097/de-tijdsamulet/

    Ik weet niet of je het wat vind maar je kan altijd een kijkje nemen; Klik.



    28 februari 2831
    -
    Zes maanden. De datum op mijn telefoon staart me woedend aan. Woedend. Levenloze dingen hebben geen emotie. Hebben nooit een emotie gehad. Probeer ik mijzelf keer op keer te laten herinneren. Toch had het gevoeld, toen twee maanden geleden de laatste lantarenpaal uitging, alsof het licht bang was geweest en mij in de steek had gelaten. De datum was niet woedend. Het was ik die woedend was. Maar vertel dat aan iemand die al 6 maanden in complete stilte langzaam gek word. Al was het niet de stilte dat het ergste was. Het waren niet de legen straten die me het meeste angst aanjaagden. Het waren de lichamen. De doden lichamen. De levenloze blik in hun ogen. En het aller ergste de stank, de stank die gepaard ging met dood. Lichamen in verschillende staten van ontbinding. Al zes maanden waren overal lichamen. Al zes maanden was iedereen dood. Voor zo ver ik weet iedereen die ooit leefde. Iedereen.

    Behalve ik.


    Incedunt
    • Onbekende Personen
    • Sci-Fi/Toekomst
    • Voor Story of the Year
    [02-01-2014] - Nog Bezig.

    I should go now quietly
    For my bones have found a place
    to lie down and sleep
    Where all my layers can become reeds
    All my limbs can become trees
    All my children can become me
    What at mess I leave
    To follow

    Soundtrack


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''