• ik zoek dus stories om te lezen.
    Ik lees:
    -Fantasie verhalen
    -fiction en thriller
    -OP: als het echt een goed en spannend verhaal is
    -Nederlands geschreven.
    -Engels gesproken
    -NL gesproken

    Wat ik absoluut niet lees:
    -Justin Bieber
    -One direction
    -Actie verhalen.
    -Super lange hoofdstukken van 900/1100 woorden

    Onze story, zullen jullie daar please een kijkje bij willen nemen?
    http://www.quizlet.nl/stories/131025/the-world-of-secrets/

    [ bericht aangepast op 26 april 2014 - 22:06 ]



    If they don't listen, make them listen.
    If they don't watch, make them see.
    But first you have to open your eyes and ears.


    *Volgt niet de originele verhaal lijn.
    *sommige mensen komen hier niet in voor
    *Soundtrack Little mix, About the boy
    *Ik zoek nog rollen ;')



    Dat ik je stem vergeet.

    "Vragen zijn niet meer van toepassing. Gedachten doen er
    niet meer toe. Lege tranen blijven stromen, gevoelens zijn
    uitgeschakeld op het moment dat ik hoor dat jij hier nooit
    meer zal zijn. Dat jij hier niet meer wilde zijn."
    - Gwen.


    12+ • Nederlands • Onbekende personen • Drama
    Gwendolyn Tackozi (16) • Elles Montomar (15) †


    Het meeslepende verhaal van Gwendolyn. Een jonge meid die haar beste vriendin, nee haar zielsverwant, verliest. Hoe het leven van Gwen, een vrolijke en uitbundige puber, op slag veranderd. Niets is nog wat het lijkt. Niets voelt nog hetzelfde, niets ruikt nog hetzelfde. Twijfels over het leven, en twijfels over de dood. Bepaald het lot? Is er überhaupt licht aan het einde van de tunnel? Bang om de wereld in te gaan, bang om gezien te worden. Bang voor gevoelens en gedachten. Bang voor het leven, en dóór het leven. Een bloedend hart, koude tranen en versteend door de leegte.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    You'll never be alone • Kanker

    "Just know you're not alone, 'cause I'm gonna make this place your home."




    The story about two different girls with the same problem.

    A brain tumor.

    The one a benign, the other a malignant.

    The one will die in six months, the other will survive it.

    Life is unfair.







    • Nederlands gesproken en geschreven
    • 12 jaar en ouder
    • Gebaseerd op waargebeurde feiten
    • Neem abo, ik waarschuw niet
    • Ik probeer 2-3 hoofdstukken per week
    • Reacties/kudo's zijn altijd welkom

    |Door Decimoway|


    "I'm gonna be alone in the heaven," I said.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Haleema is de eerste koningin van het Arabische rijk. Jarenlang weet ze de vrede te bewaren en leeft het volk in eenheid en welvaart, totdat de oogst mislukt en de honger uitbreekt. Het contrast tussen arm en rijk wordt groter en groter. De woede laait op en keert zich tegen de machtigste persoon in hun bestaan, Haleema. Ze eisen dat ze aftreedt en haar gigantische paleis verlaat. De leider van de opstand Azhar, een wraakzuchtig en bloeddorstig man, neemt daar geen genoegen mee. Hij eist Haleema met geweld op en maakt van een koningin zijn persoonlijke slavin.




    Drama, historisch, romantiek
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken
    Over het algemeen 16+


    http://www.quizlet.nl/stories/133962/van-macht-tot-onmacht-1/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Haar ouders zijn inmiddels twee jaar geleden overleden door een auto-ongeluk, haar vriend is een alcoholist die regelmatig zijn handjes niet kan thuishouden en haar studie loopt ook al helemaal mis. Sarah weet niet meer hoe ze verder moet, maar haar docent meneer Robertsen biedt haar een laatste kans om toch haar diploma te behalen. Hiervoor zal ze wel een geweldige prestatie moeten leveren: een interessant, vernieuwend onderzoek dat indruk maakt. Sarah heeft geen idee wat ze hiermee moet, maar haar behulpzame docent brengt haar in contact met James.
    Al snel beseft Sarah waarom meneer Robertson uitgerekend James heeft gekozen. Hij is niet alleen interessant, maar laat haar de mooie dingen van het leven zien.




    Drama, romantiek
    12+
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken


    http://www.quizlet.nl/stories/135375/liefde-maakt-blind/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Hey, misschien vind je dit wat!:) Klik!
    ~~~~~~~~~

    I fell for you ~Severus Snape~

    ~~~~~~~~~~

    You Say You Hate Me,
    I Just Love You More,
    You Don't Wan't Me,
    I Just Want You More

    ~~~~~~~~~~


    ~~~~~~~~~~

    If You Start To Miss Me,
    Remember,
    I Didn't Walk Away,
    You Let Me Go

    ~~~~~~~~


    ~~~~~~~~~~

    I Could Never Hate You,
    But I Want To


    ~~~~~~~~~~

    Dit is een Severus Snape Fanfiction.



    ~~~~~~~~~~

    Gestart: 09-01-2014


    ~Severus Snape love story.
    ~Bevat grof taal gebruik.
    ~Speelt zich af rond de tweede tovenaars oorlog.
    ~De meeste personages in deze story, behoren aan J.K Rowling!
    ~Reacties en Cudo's motiveren!
    ~Geschreven op mijn telefoon.
    ~Neem een Abo, ik waarschuw niet!
    ~Engelse namen.

    ______________________________
    Status: Lopend
    Genre: Romantiek, Drama, Fanfiction
    Ik actieveer regelmatig, meestal om de twee dagen.
    _____________________________


    "Not my daughter, you bitch!"

    Wil je misschien kijken? Ik zoek nog lezers en kan mijn verhaal niet in de spotlight zetten, i.v.m. ouders die het niet goed vinden dat ik voor een site betaal...


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Who run the world?!... Girls!
    OP
    Wanneer het donker wordt in de straten komt een nieuwe wereld tevoorschijn. Jongens die opgeleid worden tot vechters, sommige schoppen het ver, andere overleven het niet. In de ring gaan ze tot de dood.
    Indra een meisje van 20 jaar oud staat niet alleen aan het hoofd van de beste groep ooit, ze is ook nog eens wereldkampioene. In deze mannenwereld vol geweld, succes, passie en vriendschap regeert er maar één persoon, een jonge vrouw.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Hoge hakken, Stinkende sokken.


    Jane is een jong creatief, maar klunzig meisje die naar een speciale Engelse school wil, genaamd College Jean-Pierre du Lock. Deze school is voor artistieke leerlingen die verder willen met hun passie.
    Er is echter één probleem om van Jane's droom werkelijkheid te maken. Er is geen plek meer op het meisjesinternaat. Jane ziet nog maar één oplossing en dat is om zich als jongen in te schrijven met gevolg dat ze als meisje tussen de jongens moet slapen. Met haar rode haar, sproeten, uitstekende oren en veel te kleine lengte past ze totaal niet tussen de grote stoere jongens van school. Jane waagt wanhopige pogingen om vrienden te maken, maar haar kwaliteiten zoals chanteren, beledigen en haar eeuwige sarcasme worden niet altijd in dank afgenomen. Dit bezorgt haar vaak meer problemen dan gewenst.
    Uiteindelijk ontmoet ze Yoran en Kyle, een tweeling die haar met tegenzin, in hun midden neemt. Maar hoe kan ze voor haar beste vrienden haar geheim nog langer bewaren? En hoe moet de klunzige Jane zich uit de problemen houden als ze niets anders kan dan ze veroorzaken?






    Bevat:
    -transseksuele verkleedpartijen.
    -scheldwoorden.
    -beledigingen.
    -12+ stukken.
    © Croyance

    'Eén en één is drie..
    Ik heb nooit goed kunnen rekenen,
    Maar ik wist pas dat ik geen ongelijk had toen ik hen ontmoette..'





    Titel is link naar story.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik ben net begonnen met een story Marvel/avengers/x-men gerelateerd. Als dat in je interesse ligt wil ik je wel aanraden daar even een kijkje te nemen haha

    http://www.quizlet.nl/stories/137900/the-arrow-of-the-silver-dragon--the-avengers/


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.



    Lieve is een meisje met een heftig verleden. Ze is erg teruggetrokken, dromerig en het liefste is ze alleen aan het tekenen of aan het lezen op haar kamer. Veel sociale contacten heeft ze niet. De greep van de eenzaamheid houdt haar vast.
    Tot ze Louise ontmoet. Een meisje dat nieuw is in haar klas, ze is grappig maar erg warrig. In het begin wantrouwt Lieve haar, maar als de tijd verstrijkt ontstaat er een hechte vriendschap dat meer is dan alleen dat.

    •Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
    •Bevat gewelddadige scènes. (huiselijk geweld)
    •Kan triggerend zijn. (zelfmoord en automutilatie)
    •Drama, onbekende personen.
    •Geschreven en bedacht voor mij.





    Hægt, Kemur Ljósið

    Blauw doordringt in ijzige winterogen,
    Bevroor mijn lippen tegen elkaar, sneeuw vormt zich al daar,
    Nagedacht over wat ik zou zeggen, of je jezelf erbij neer zou leggen,
    Beven mijn woorden door de lucht als ik probeer te spreken...

    Blauwkristallen ogen glijden langs de restjes papier
    Door de kamer verspreidt, zijn de woorden die ik mijd
    Snippers geteld, het getal dat ik je meld,
    Vormen de trillingen door de lucht iets wat je misschien verstaat...

    Flitsen je helderblauwe ogen
    Door de wintersneeuw, hoor je mijn gil?
    Kleurt de sneeuw rood, volgt de dood
    Zo dichtbij...


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Heb net mijn eerste Storie op quizlet gezet. Tis een fantasie verhaal/fanfic over de Percy Jackson/Heroes of Olympus boeken.
    Net begonnen. Ben benieuwd of je het iets vind. :)

    The Child of the Night



    Melanie's leven is altijd gewoon geweest. Ze ging gewoon naar school, had gewoon vriendinnen en klaagde gewoon over haar huiswerk. Helaas was niet alles gewoon bij haar thuis. Haar moeder was verdwenen vlak naar haar geboorte. Haar vader doet erg zijn best om voor haar te zorgen, maar ze hebben het niet altijd breed. Toch is Melanie gewoon gelukkig. Tot ze op reis gaat naar New York, en er iets gebeurd waardoor ze haar vader achter moet laten. Ze komt terecht in Kamp Halfbloed en het blijkt dat de relatie met haar moeder iets ingewikkelder is dan ze gedacht had.

    ,,Melanie, luister, je bent niet gewoon. Je bent half sterveling, en half god. Je moeder is geen verdwenen sterveling, ze is onsterfelijk. Je moeder is een Godin.''


    Melanie neemt haar intrek in het Hemesgebouw, in afwachting tot ze geclaimd wordt. Ze maakt ook kennis met de opvolger van legende Percy Jackson, Xena. Alleen als haar moeder zich uiteindelijk bekend maakt, wordt Melanies leven nog ingewikkelder dan dat het al was.. Met een zelfmoordqueeste als gevolg.

    Gebaseerd op de boeken van Rick Riordan, Percy Jackson-Helden van Olympus. Deze boeken zijn gewoon geweldig.


    Nine, now eight, are the rest of you there?

    http://www.quizlet.nl/stories/139055/gebroken-vleugels/



    I fell because of love and lost my wings.

    I won't make the same mistake...


    Mhm?