• ik zoek dus stories om te lezen.
    Ik lees:
    -Fantasie verhalen
    -fiction en thriller
    -OP: als het echt een goed en spannend verhaal is
    -Nederlands geschreven.
    -Engels gesproken
    -NL gesproken

    Wat ik absoluut niet lees:
    -Justin Bieber
    -One direction
    -Actie verhalen.
    -Super lange hoofdstukken van 900/1100 woorden

    Onze story, zullen jullie daar please een kijkje bij willen nemen?
    http://www.quizlet.nl/stories/131025/the-world-of-secrets/

    [ bericht aangepast op 26 april 2014 - 22:06 ]





    "It's not worth anything,
    More than this at all
    I'll live as I choose,
    Or I will not live at all"

    The Cranberries



    Gani is een halfwolf, een mensachtige die bij het voelen van een sterke emotie in een wolf veranderd. Met haar familie woont ze in een stadsdeel op het eiland Montserrat dat voor de helft verlaten is door enkele grote vulkaanuitbarstingen in het verleden. Het stadsdeel Galway's wordt bestuurd door enkele Stamhoofde die hebben bepaald dat haar broer met de mooie Pora moet trouwen.


    Gani heeft de wil van de Stamhoofden altijd geraccepteerd, maar omdat ze ziet dat haar broer niet van het meisje houdt, besluit ze voor het eerst haar mond open te trekken. Ze wordt verbannen en is gedwongen ergens anders een thuis te zoeken, zonder haar familie en vrienden.
    Ze vindt een plaatsje in Bramble, dat enkele mijlen van haar oude thuis verwijderd ligt en ontmoet daar de halfwolf Delio. Samen met hem probeert ze een betere leefwereld te creëren. Een plek waar ze niet gebonden zijn aan zo veel oneerlijke regels, maar het lijkt alsof ze dat alleen in de grote, onbekende mensenwereld kan vinden.






    Personages en verhaallijn bedacht door Theatre •
    Montserrat is een bestaand eiland. Klimaat, geo-
    logie en geschiedenis zijn gedeeltelijk verzonnen
    door Theatre. • De wereld komt ook voor in een
    lopende RPG op Quizlet. • Voor tips en vragen kun
    je bij mij terecht. • Even-tuele 16+ wordt aangege-
    ven. • Start: Zo snel mogelijk.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 23:46 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Meggie12345 schreef:
    (...)[/i]


    Save me



    There once was a land that was ruled by an Evil Queen.
    She made sure the land was always filled with fear and hope was eradicated.
    In complete silence a symbol of hope was born, a symbol of strength,
    a symbol that would change everything and anyone it comes across.
    But what if fear is stronger then hope, and hate is stronger then love.
    It will all become clear in the fight of the age, the fight that can unite people or tear them apart.



    Starring* Princess Genevieve, Captain Hook, Prince Charming and Baelfire.

    Nederlands geschreven.
    Engelse dialogen.

    (OUAT fanfiction)

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 16:53 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...




    How will it sound if we could talk? Scream? Sing? Cry? Laugh? How will it sound if we could make noises?


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.



    An unexpected turn

    Arnor was eens een prachtig, groot koninklijk land vol leven en vrede. Het land had alles wat je van een land verwachten kon: hoge bergen, dichte bossen, lange kale velden en natte moerassen. Dit alles veranderde door de dood van de koning Roderick Lionheart en zijn vrouw. Er ontstond een oorlog, een groot bloedbad waarin iedereen dreigde te sterven. Het duurde maanden en leek niet te eindigen. Tot de grote bomen uit het Donkerland zich ermee begonnen te bemoeien. Het land Arnor werd onderverdeeld in 3 delen, om zo de vrede te bewaren: Forod kreeg een koningin, Harad een koning en het Donkerland van Arnor bleef zoals het was.
    Nu, 15 jaar later zijn Forod en Harad elkaars vijanden. Er lijkt opnieuw een oorlog te komen tussen de landen. Maar het lijkt of iets ze tegenhoud.. Alsof ze ergens op wachten voor dat ze aanvallen..

    Chase Strongbow is een normale jongen met een apart uiterlijk; hij heeft lang, donkerblond haar tot op zijn onderrug, puntige oren en felgroene ogen. Ook is hij erg gespierd, sterk en sneller als de gemiddelde jongen van zijn leeftijd in het kleine dorp Gonost. Hij heeft een betere uithoudingsvermogen, zicht en gehoor. Op zijn achttiende geboortedag krijgt Chase een amulet. Hij verbergt het amulet, uit angst dat het uit Harad komt. Op zijn twintigste geboortedag krijgt hij een kist, met daarin 3 eieren. Hij krijgt een belangrijke opdracht, die de vrede terug kan brengen voor het eens zo'n goede land Arnor. Chase probeert van de eieren af te komen, maar dit lukt niet. Steeds vaker lijkt hij het doelwit te worden van aanvallen en moordpogingen. Hij heeft een opleiding nodig van de elven, maar die worden gevangen genomen. De opdracht is zwaar en niet zonder gevaar voor Chase.
    Tijdens de lange tocht langs de hoge bergen, het natte moeras, lange kale vlaktes en diepe bossen, komt Chase steeds meer te weten over zichzelf, zijn aparte uiterlijk, de monsters én het land Arnor. Kan Chase de elven, zijn monsters en Arnor redden? Of is het allemaal teveel gevraagd voor deze, eerder zo’n doodnormale jongen?

    ~ Fantasy, Onbekende Personen, Avontuur.
    ~ In de middeleeuwse tijd.
    ~ 12+
    ~ Kan gevloek bevatten.




    An unexpected Companion × The Hobbit

    Luena is een jonge vrouw met een apart verhaal. Haar verleden is onbekend en haar toekomst onzeker. Op een dag kwam ze bij toeval het reisgenootschap van Thorin Oakenshield tegen, met dank aan de tovenaar Gandalf, mag de avontuurlijke Luena mee. Niemand uit het reisgenootschap zit te wachten op een vrouw als metgezel, al helemaal de norse leider Thorin niet. Maar toch weer Luena te blijven. Ze maakt veel dingen mee en leert de dertien dwergen steeds beter kennen, vooral de jongste dwergen Fili en Kili veroveren een plekje in haar hart. Ondanks het feit dat ze ongewenst is, wilt Luena deze tocht tot een goed einde brengen voor de dwergen.

    × The Hobbit
    × Fili en Kili


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.


    A ray of light
    of the golden red sun
    breaks the cold and bitter night
    I repeat
    the unsproken words
    that were not meant to be
    drowning myself
    in infinite sadness
    and melancholy
    the words,
    written on a line
    that you will be mine
    and intense will be love
    that rises above
    as a ray of light
    breaks the bitter night


    *Bevat geweld en mogelijk grof taalgebruik
    *Ik ga voor kwaliteit en niet voor kwantiteit
    hoofdstukken zullen dus niet zo snel volgen.
    *Soundtrack 1
    *Soundtrack 2



    http://www.quizlet.nl/stories/130250/vana-isil/


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Who run the world?! Girls!

    Wanneer het donker wordt in de straten komt een nieuwe wereld tevoorschijn. Jongens die opgeleid worden tot vechters, sommige schoppen het ver, andere overleven het niet. In de ring gaan ze tot de dood.
    Indra een meisje van 20 jaar oud staat niet alleen aan het hoofd van de beste groep ooit, ze is ook nog eens wereldkampioene. In deze mannenwereld vol geweld, succes, passie en vriendschap regeert er maar één persoon, een jonge vrouw.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.


    BLACK DUST,
    een spannend verhaal over helden, hoe het is om te verliezen. En over het lot.
    Klik hier.


    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 15:36 ]

    hoi mensen ik neme wel een kijkje


    Save me



    Er was eens een koninkrijk dat Ionia heette. In dit koninkrijk leefden mensen in vrede met elkaar samen. Dit veranderde toen de 'Hollow Pen' in beeld kwam. Met deze pen kan je gaten in de tijd tekenen en dus bepaalde zaken compleet veranderen. De koningin, Maude, had zo'n pen in handen. Hierdoor kon ze haar burgers beschermen tegen elke vorm van onheil en iedere oorlog terugdraaien. Er brak een tijd van welvaart aan voor het koninkrijk, tot er een tweede vorst kwam met zo'n zelfde soort pen. Hij was van een rivaliserend koninkrijk en eiste de hand van de koningin. De koningin weigerde dit, maar was dit wel zo'n slimme keuze?

    × Onbekende personen, Historisch, Fantasy
    × Er kunnen misschien heftige dingen in dit verhaal voorkomen, lezen op eigen risico
    × Geïnspireerd door meerdere dingen
    × Iedere overeenkomt met een ander verhaal is puur toeval
    × Soundtrack 1 en 2


    (link als je verder wilt lezen: <3)


    26 - 02 - '16



    Het einde lijkt bijna nabij...


    Op 4 september 2013 voelt iedereen op de wereld de aarde trillen. Een aardbeving? Een tyfoon? Een tsunami? Niemand kan precies zeggen wat hij of zij hierover denkt. Om stipt 9 uur in de ochtend verliest iedereen het bewustzijn. Er gebeurd niks meer. Alles ligt stil, de mensheid lijkt opeens uitgestorven. Toch komen twee beste vrienden terug bij en lijken alleen op de wereld. Overal mensen die op de grond liggen. Overal dieren die op de grond liggen. Elektriciteit dat niet meer werkt, niks meer. Er is niks gebeurd met de wereld en het getril is niet meer te voelen. Het is niet te begrijpen wat er precies aan de hand is. Als er opeens een enorme lichtflits verschijnt en richting de beste vrienden gaan, rennen ze voor hun leven, maar de lichtflits raakt hun en alles wordt zwart.




    Toch blijkt er een nieuw begin te zijn...


    Op 6 juli 2641 voelt iedereen de aarde trillen. Om stipt 10.30 uur verschijnt er een enorme lichtflits vanuit de hemel die naar beneden racet. De elektriciteit wordt aangetrokken tot de lichtflits en de robots blokkeren voor precies één minuut lang. Als ze weer deblokkeren scannen ze met hun kijkers de twee wezens midden op de weg. De ene van hun snakt naar adem, terwijl de andere al bang rondkijkt. Eenmaal de twee beste vrienden doorhebben dat ze niet meer thuis zijn, gaat er van alles door hun hoofd. Overleven ze hier? Moeten ze bang zijn? Waar zijn ze precies? Is dit de toekomst?


    Genre: Sci-Fi
    Neemt deel aan Camp NaNoWriMo april 2014
    ©Foraoise


    16 - 09 - '17

    http://www.quizlet.nl/stories/131025/the-world-of-secrets/

    Iedereen heeft wel eens geheimen. Geheimen die andere niet weten over elkaar. Er schuilt in deze wereld een grote geheim, die niemand weet. Er bestaan wezens, dat we dachten dat ze niet bestonden. Ze zijn voor mensen onzichtbaar. Alleen een protector kan ze zien.

    Nadat Jessica vroeger een auto ongeluk heeft meegemaakt leid Jessica
    een normaal leven, samen met haar alleenstaande moeder. Maar dat veranderen snel, als ze in eens
    wezens zien, die haar vrienden niet zien. Haar moeder word op mysterieuze wijze vermoord, en ze moet samen met met andere beschermsters naar Tonia gaan voor hulp, maar dan blijkt het dat haar grootse vijand dichtbij haar is dan dat ze had verwacht.





    Bevat 300/ 600 woorden.
    ik waarschuw niet.
    Ik schrijf wanneer ik kan.
    abo's en reacties motiveren me


    Save me



    Damian Eros Gaele zijn hart was gebroken door haar en nu neemt hij wraak. Één voor één verdwijnen jonge, beeldschone meisjes. Heel af en toe worden ze terug gevonden en er is één ding dat er op valt: bij alle slachtoffers is het hart met geweld uit hun borstkas gereten.


    She stole his, now he's collecting theirs.


    ~ Geschreven voor SOTY
    ~ Genre: horror
    ~ ©Lizor


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Genefire schreef:



    There once was a land that was ruled by an Evil Queen.
    She made sure the land was always filled with fear and hope was eradicated.
    In complete silence a symbol of hope was born, a symbol of strength,
    a symbol that would change everything and anyone it comes across.
    But what if fear is stronger then hope, and hate is stronger then love.
    It will all become clear in the fight of the age, the fight that can unite people or tear them apart.



    Starring* Princess Genevieve, Captain Hook, Prince Charming and Baelfire.

    Nederlands geschreven.
    Engelse dialogen.

    (OUAT fanfiction)
    Lijkt me leuk!


    Save me

    Klik

    Ik weet dat je zei dat je geen actie leest. Maar dit is niet perse het 'ik sla je helemaal in elkaar gewoon omdat er een plottist nodig is' soort actie.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.