• Naar de topics van Juneau


    Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als; als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd.
    In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een pb sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Vergeet niet dat als je iemand nodig hebt, je me altijd een pb mag sturen om erover te praten.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 11:18 ]


    Your make-up is terrible

    Als je me echt zou kennen je weten dat de lach op mijn gezicht en mijn positieve 'ik' compleet fake is..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Oh ja, als je me echt zou kennen zou je weten waarom ik negatief over mezelf denk..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik niks niet zou doen, zonder daar een reden voor te hebben. Ik wil namelijk alles een keer gedaan hebben.

    Als je me echt zou kennen zou je doorhebben dat je je gewoon niet moet bemoeien met wat ik denk.


    It's very important for you to believe that you are the one

    Als je me echt zou kennen dan zou je weten dat ik om de zoveel tijd wel weer een dip heb waarin ik me verschrikkelijk voel en ook heel onzeker. Dat ik me in die tijden erg eenzaam voel en het gewoon wil hóren soms dat er om me gegeven wordt. Maar dat ik probeer het allemaal niet te laten merken en met een glimlach de dag door ga om 's avonds te gaan janken. Iets waarvan ik vind dat ik me aanstel, maar wat ik niet kan verhelpen op de een of andere manier.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik zo onzeker ben over alles wat ik doe en dat de grappen die er over mij gemaakt worden ik wegwuif maar dat het me dagenlang kan achtervolgen. Dat ik daarbij ook zo erg onzeker ben over mijn leven en dat ik er alles aan wil doen om over te gaan maar dat het me gewoon niet lukt.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik niet gewoon 'nee' kan zeggen. Ik voel me altijd meteen schuldig en vind mezelf dan een slecht mens.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Murderhouse schreef:
    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik niet gewoon 'nee' kan zeggen. Ik voel me altijd meteen schuldig en vind mezelf dan een slecht mens.


    It's very important for you to believe that you are the one

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik me altijd een tweede keus voel.


    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik er helemaal klaar mee ben. Na al die jaren sterk zijn, ben ik bereid op te geven. De strijd die ik voer is niet langer eerlijk en ik maak dan ook geen schijn van kans meer. De controle over mijn eigen leven glipt me steeds verder door de vingers en ik voel hoe ik terug zak naar een periode die ik afgesloten dacht te hebben.
    Als je me echt zou kennen, zou je daarom ook mijn grootste verlangen en tegelijkertijd mijn grootste angst kennen.


    everything, in time

    Als je me echt kent weet je dat ik problemen heb om jongens te vertrouwen in het gebied van een relatie, omdat de meest lieve jongens je alsnog knalhard kunnen laten vallen.


    Firm believer of all that is magic

    Walt schreef:
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik me altijd een tweede keus voel.


    En als je me echt zou kennen, zou je weten dat het pijn doet om te weten dat de tijd die ik in bepaalde personen gestoken heb, nooit terug zal krijgen, omdat ze niet om me geven zoals ik om hun geef.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Sorcery schreef:
    (...)

    En als je me echt zou kennen, zou je weten dat het pijn doet om te weten dat de tijd die ik in bepaalde personen gestoken heb, nooit terug zal krijgen, omdat ze niet om me geven zoals ik om hun geef.


    So true.


    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik mezelf verafschuw


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    If you really knew me, you'd know that I'm very insecure


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik het haat dat ik altijd voor mensen wakker blijf als ik met iets zit of nog laat voor mijn schrijf terwijl ik zowat nooit zoiets terug krijg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered