• Ik krijg hier echt de tranen van in mijn ogen. Volgend artikel bevat shockeerde foto's.


    Ongeveer 61 graden heet was het water waar de baby in werd gegooid. Een tienermoeder uit de Amerikaanse staat Florida werd zo gek van haar zeven weken oude huilbaby dat ze hem legde in een bad met kokend water. Minutenlang zat de baby vast in het kokend bad.

    Zijn schuld was volgens de moeder namelijk dat die al zeven weken aan het huilen was en daar werd ze gek van. Het water was volgens experts zo’n 61 graden. De moeder heeft verklaard dat haar baby helemaal onder de blaren zat en er zelfs stukken vel loskwamen toen ze het ventje afdroogde. Ze kleedde hem aan en belde de peettante van het kind op.

    Om niet opgepakt te worden vertelde ze de peettante dat iemand haar kind had verbrand. Het jongetje werd meteen per helikopter naar het brandwondenziekenhuis vervoerd. Volgens de politie was het kind zo erg verbrand dat de huid en delen van zijn lichaampje loskwamen toen de hulpverleners hem uitkleedden.


    Ik vind het echt schandalig dat mensen dit doen. Dat ze een kind berispen omdat het stout is tot daar, maar dit doe je gewoon niet. Ik kan dit echt niet aanzien eigenlijk. Ik vind het zo vreselijk voor dit kind. Het kindje zijn leven is nu al verwoest gewoon omdat het een natuurlijke reactie had voor zijn leeftijd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    (...)Dat wist ik niet. Ik zag het gisteren opeens op mijn facebook verschijnen.


    Ah vandaar! Vond 't al vreemd en kwam me al zo bekend voor! Maar ging toen even verder zoeken naar het artikel en toen kwam 't uit 2012 haha.


    To infinity and beyond •

    Maleficia schreef:
    Er zijn moeders die in het begin geen klik hebben met hun baby. Dat klinkt raar, maar dat kan zo zijn. Dat kan leiden tot depressie en dergelijke. Zeker als ze aan geeft dat de baby al huilt vanaf het begin, en ze er ´gek´ van werd, is dit wel een verklaring voor haar gedrag. Ze is tienermoeder, dus misschien wilde ze zelfs het kind eerst wel helemaal niet? Ik keur het niet goed, zeker niet. Maar er zijn moeders die er last van hebben, en zo ver doordraaien dat ze in staat zijn om zoiets ergs te doen.


    Dan had ze 't maar veilig moeten doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb eigenlijk niks met kinderen en baby's, maar ik krijg hier helemaal de kriebels van D:


    26 - 02 - '16

    Ja. Sommige mensen zijn nu eenmaal gestoord.
    Ik zeg; afschieten die handel.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Gebruik dan een condoom als je niet tegen baby's kan, bitch. Jij verdient geen klein wondertje. (cat)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heeft de baby in kwestie dit eigenlijk wel overleefd?


    26 - 02 - '16

    Kill that bitch.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lethe schreef:
    (...)
    Dan had ze 't maar veilig moeten doen.

    Inderdaad. En anders dan had ze iemand erbij kunnen halen, als ze het niet meer trok.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ... *hier heb niet eens een reactie op.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Bah, wat vreselijk.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Dat is eigenlijk best oud nieuws. Zo'n vijf maanden geleden heb ik dat op facebook gezien.


    Some people are art and do art at the same time

    Maleficia schreef:
    Er zijn moeders die in het begin geen klik hebben met hun baby. Dat klinkt raar, maar dat kan zo zijn. Dat kan leiden tot depressie en dergelijke. Zeker als ze aan geeft dat de baby al huilt vanaf het begin, en ze er ´gek´ van werd, is dit wel een verklaring voor haar gedrag. Ze is tienermoeder, dus misschien wilde ze zelfs het kind eerst wel helemaal niet? Ik keur het niet goed, zeker niet. Maar er zijn moeders die er last van hebben, en zo ver doordraaien dat ze in staat zijn om zoiets ergs te doen.


    Dat is echt totáál geen excuus om zoiets gruwelijks te doen.


    i put the fun in funeral

    Lethe schreef:
    (...)

    Dan had ze 't maar veilig moeten doen.


    sorry, staat ergens vermeld dat ze onveilige seks had? Het is niet omdat je tienermoeder bent dat je onverantwoordelijk bent of het onveilig doet.? Anticonceptie heeft faalkans. sorry, ik kan gewoon alle vooroordelen tegen tienermoeders moeilijk hebben.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    *na het zien van de foto*: I have seen things I'll never unsee... :(

    Dit krijgt een 10 voor ziekheid.

    Serieus?o_o dit is te ziek voor woorden. Kan het niet eens verwoorden...


    Sometimes it's best not to care.