• Februo, original name for February. The month of purification and sacrifices.


    Tien jongeren, vijf meisjes en vijf jongens, worden hun hele leven geteisterd door nachtmerries. De ene wat gruwelijker dan de andere maar steeds opnieuw met een tragisch einde. Op de dag dat ze allemaal vijftien werden, gebeurde er iets onverklaarbaar waardoor hun hele leven veranderde. Elke laatste dag van de maand komt namelijk de droom uit die hen de vorige nacht heeft geteisterd. De jongeren willen steeds opnieuw de droom voorkomen maar hebben echter nooit genoeg tijd of informatie om er een stokje voor te steken. Bovendien gebeurt er ook steeds iets raars in hun dromen. Al van jongs af aan worden ze in hun nachtmerrie altijd vergezeld door een andere persoon. Een meisje of een jongen maar zeker iemand die ze nog nooit hebben ontmoet. De ouders worden na een tijdje de praatjes van hun kinderen beu en besluiten allemaal dat ze hulp nodig hebben. Zo sturen ze hun kinderen naar een psychiatrische instelling met de belofte van de begeleiders dat ze snel beter zullen worden. De duo’s komen dus dichter in elkaars buurt waardoor de dromen nog gruwelijker en enger worden dan ze al waren. Een oplossing lijkt er niet te komen, nee in tegendeel zelfs het wordt erger. Maar wat als ze ooit allemaal op een nacht dezelfde droom hebben en dat toevallig in februari? De droom dat er twee mensen, ex-patiënten, worden vermoord. Zullen ze samenwerken? Of zullen sommige afhaken? Ontstaat er misschien haat tussen de jongeren? Of juist liefde?

    We hebben dus besloten dat we de acht jongeren opdelen in duo’s (jongen+meisje) Elk duo verjaart op dezelfde dag in hetzelfde jaar, wat hun verschijning in de andere zijn droom verklaard. De twee personen van elk duo hebben nooit dezelfde droom. Ze dromen namelijk altijd over een situatie waarin hun grootste angsten verweven zit. Het is niet dat elk duo perse verliefd moet worden op het andere lid. Liefde kan ook treden buiten de duo’s zelf.


    Rollen:
    Acht jongeren:
    - Riveh 'Riv' Callum Kavanagh - KilIian p.4
    - Austen Lea Phyres - SiIhouette p.7

    -
    - Penelope Frianae Klastiers - Sillage

    - Misha Ellis Kingsley - Walt p.8
    - Camilla “Mia” Forester - Lethe p.2

    - Newt Charles Hames - Emrys p.3
    - Lesley Alice Rivers - Burglar p.7

    - Máel Gilbert - Cruella
    - Angela "Angel" Samantha Alae - NCIS

    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (17-21):
    Geboortedatum:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    *Soort nachtmerries die je hebt:
    Eventueel iets extra:
    * Voorbeelden: Verlatingsangsten, dromen over geesten, dromen over dierbaren die dood gaan, etc. Wees origineel!


    Regels:
    - Minimaal 300 woorden per post. Gebruik omgevingen, gedachten, etc.
    - De naam van je personage vermelden boven de post.
    - 16+ en al het bijbehorende is toegestaan.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Geen Mary Sues.
    - OOC tussen haakjes of in het praattopic.
    - Reserveringen blijven 36 uur staan.
    - Je personage kan niet opeens dood gaan.
    - Graag mensen die niet al na één dag stoppen.
    - Enkel KilIian of SiIhouette openen de topic tenzij je toestemming hebt.


    Have fun! c:
    + credits aan Evelien voor het maken van de supermooie gif.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 21:59 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik zou ontzettend graag een jongen willen reserveren.


    •

    Zou ik een meisje mogen reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    Zou ik een meisje mogen reserveren?


    Ik vind het zo leuk om te zien dat ik jou ook bij zo veel RPG's tegen kom. ^^


    •

    Rol:
    Patiënt
    Naam:
    Dawid Justyn Robovski
    Leeftijd:
    17
    Geboortedatum:
    5 Mei 1996
    Geslacht:
    Mannelijk/jongen
    Uiterlijk:


    Dawid heeft een vriendelijk gezichtje die omringd wordt door lichtbruine haren, hij is daar erg ijdel in. Zijn haar is zijn alles, en niemand moet er aan komen, want hij wordt boos. Dawid heeft mooie groene kijkers en is ook erg trots op zijn ogen. Mede omdat hij er van zijn vrienden en familie, maar ook vreemden, vaak complimenten voor krijgt.
    Dawid is altijd een beetje jockachtig gekleed, dus een beetje als een schoolsporter, hij doet op school ook aan hockey, dit is zijn afleiding en houdt hem in vorm. Dawid is ijdel, en niet alleen in zijn haar, zijn gezicht is ook erg belangrijk. Bij het minste pukkeltje, of het beetje baardgroei, flipt hij hem al. Hij scheert zich direct want hij houdt er echt niet van er onverzorgd uit te zien.
    Karakter:
    Dawid is een jongen die zegt wat hij denkt, en doet wat hij wil. Al zou hij iemand niet opzettelijk beledigen, noch pijnigen. Hoewel Dawid uit een redelijk rijk gezin komt gedraagt hij zich totaal niet als een snob. Hij helpt mensen graag, maar wanneer hij geen zin meer heeft, stopt hij ook. Dawid houdt er niet van om gecommandeerd te worden. Wanneer dit wel het geval is kijkt hij die persoon met opgetrokken wenkbrauw aan en lacht even spottend, waarna hij gewoon wegloopt. Dawid heeft een oog voor kunst en tekent dan ook graag wat hij denkt. Zo tekent hij dus ook zijn dromen uit, óók de nare dromen. Om Dawid te zien flippen moet er wel veel gebeuren, maar wanneer hij echt boos is kan men beter weg blijven uit zijn buurt.
    Wanneer Dawid voor de spiegel staat ziet hij iemand staan die hijzelf niet is, al is het hem wel. Hij wil de nachtmerries niet en blijft net zolang voor de spiegel staan tot hij zekerder is. Maar elke morgen weer ziet hij de persoon, waar hij voor zorgd voor zijn gevoel, in de spiegel staan. Waardoor zijn zelfzekerheid lager wordt.
    Dawid heeft er een hekel aan om naar buiten te gaan. Dit komt door zijn nachtmerries. Hij heeft een grote angst dat hem iets overkomt en gaat dan ook niet graag uit. Elk aanbod, waar hij zelf een keuze in heeft om naar buiten te gaan, slaat hij af.
    Soort nachtmerries die je hebt:
    Dawid heeft vaak nachtmerries van ongelukken; auto, vliegtuig, boot, trein etc. Het voelt voor hem altijd zo levensecht dat hij bang is in de buitenwereld. Hij sluit zichzelf het liefst op.
    Deze dromen heeft hij doordat zijn overgrootouders om zijn gekomen bij een vliegtuig ongeluk, en hij heeft dat vliegtuig zien neerstorten toen hij in de woonkamer van zijn huis zat. Aan de overkant van het meer dat achter zijn huis liep. Dawid wist meteen dat er iets fout was, en toen hij hoorde dat het zijn overgrootouders waren die erbij zaten, zijn de nachtmerries begonnen.
    Eventueel iets extra:
    Dawid valt op jongens en meiden. Hij is hier nog niet voor uitgekomen omdat hij bang is voor de reacties van andere. Verder heeft hij nog nooit een relatie gehad en is daar dus erg onbekend in.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 22:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Walt schreef:
    (...)

    Ik vind het zo leuk om te zien dat ik jou ook bij zo veel RPG's tegen kom. ^^


    Naawh, dat beschouw ik als een groot compliment c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    (...)

    Naawh, dat beschouw ik als een groot compliment c:


    You should. ^^


    •

    Walt's personage en die van mij vormen een duo :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga hier even over nadenken. Het lijkt me namelijk wel iets, maar ik doe ook aan genoeg andere RPG's mee en hoe crue het ook kan klinken, ik wil wel even afwachten wie er allemaal mee gaan doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MT


    That is a perfect copy of reality.

    Hmm, zou ik een meisje mogen reserveren?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Melomanie schreef:
    Hmm, zou ik een meisje mogen reserveren?


    Wil je een duo vormen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    H00K schreef:
    (...)

    Wil je een duo vormen?


    Sure.

    Btw: @Lethe & Walt, ik heb hoge verwachtingen van jullie rollen (cat)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Lethe schreef:
    Walt's personage en die van mij vormen een duo :Y)


    Staat erbij! ^^


    Rise and rise again until lambs become lions

    Melomanie schreef:
    Hmm, zou ik een meisje mogen reserveren?


    Tuurlijk! Ik heb het erbij gezet! (:

    @Lolicia
    Snap ik. Maakt niet uit! (:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Mijn rol gaat zo slecht zijn vergeleken met andere, haha.


    That is a perfect copy of reality.