• Februo, original name for February. The month of purification and sacrifices.


    Tien jongeren, vijf meisjes en vijf jongens, worden hun hele leven geteisterd door nachtmerries. De ene wat gruwelijker dan de andere maar steeds opnieuw met een tragisch einde. Op de dag dat ze allemaal vijftien werden, gebeurde er iets onverklaarbaar waardoor hun hele leven veranderde. Elke laatste dag van de maand komt namelijk de droom uit die hen de vorige nacht heeft geteisterd. De jongeren willen steeds opnieuw de droom voorkomen maar hebben echter nooit genoeg tijd of informatie om er een stokje voor te steken. Bovendien gebeurt er ook steeds iets raars in hun dromen. Al van jongs af aan worden ze in hun nachtmerrie altijd vergezeld door een andere persoon. Een meisje of een jongen maar zeker iemand die ze nog nooit hebben ontmoet. De ouders worden na een tijdje de praatjes van hun kinderen beu en besluiten allemaal dat ze hulp nodig hebben. Zo sturen ze hun kinderen naar een psychiatrische instelling met de belofte van de begeleiders dat ze snel beter zullen worden. De duo’s komen dus dichter in elkaars buurt waardoor de dromen nog gruwelijker en enger worden dan ze al waren. Een oplossing lijkt er niet te komen, nee in tegendeel zelfs het wordt erger. Maar wat als ze ooit allemaal op een nacht dezelfde droom hebben en dat toevallig in februari? De droom dat er twee mensen, ex-patiënten, worden vermoord. Zullen ze samenwerken? Of zullen sommige afhaken? Ontstaat er misschien haat tussen de jongeren? Of juist liefde?

    We hebben dus besloten dat we de acht jongeren opdelen in duo’s (jongen+meisje) Elk duo verjaart op dezelfde dag in hetzelfde jaar, wat hun verschijning in de andere zijn droom verklaard. De twee personen van elk duo hebben nooit dezelfde droom. Ze dromen namelijk altijd over een situatie waarin hun grootste angsten verweven zit. Het is niet dat elk duo perse verliefd moet worden op het andere lid. Liefde kan ook treden buiten de duo’s zelf.


    Rollen:
    Acht jongeren:
    - Riveh 'Riv' Callum Kavanagh - KilIian p.4
    - Austen Lea Phyres - SiIhouette p.7

    -
    - Penelope Frianae Klastiers - Sillage

    - Misha Ellis Kingsley - Walt p.8
    - Camilla “Mia” Forester - Lethe p.2

    - Newt Charles Hames - Emrys p.3
    - Lesley Alice Rivers - Burglar p.7

    - Máel Gilbert - Cruella
    - Angela "Angel" Samantha Alae - NCIS

    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (17-21):
    Geboortedatum:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    *Soort nachtmerries die je hebt:
    Eventueel iets extra:
    * Voorbeelden: Verlatingsangsten, dromen over geesten, dromen over dierbaren die dood gaan, etc. Wees origineel!


    Regels:
    - Minimaal 300 woorden per post. Gebruik omgevingen, gedachten, etc.
    - De naam van je personage vermelden boven de post.
    - 16+ en al het bijbehorende is toegestaan.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Geen Mary Sues.
    - OOC tussen haakjes of in het praattopic.
    - Reserveringen blijven 36 uur staan.
    - Je personage kan niet opeens dood gaan.
    - Graag mensen die niet al na één dag stoppen.
    - Enkel KilIian of SiIhouette openen de topic tenzij je toestemming hebt.


    Have fun! c:
    + credits aan Evelien voor het maken van de supermooie gif.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 21:59 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Caerleon schreef:
    (...)

    Caerleon. Doesn't it ring a bell? (no_chears)

    Ufh love ik kijk naar Merlin ik weet er niet alles van. Het is iets met dat Arthur daar regeert als ik het goed kan vinden op Wikipedia. Maar ik heb er nog nooit eerder van gehoord sorry.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Too bad (A)

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 23:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Caerleon schreef:
    Too bad (A)

    Oh jup nu herken ik de naam. Maar erg leuk vond ik die man niet misschien dat ik het daarom uit mijn gedachten heb gezetn. Maar ik ga even verder zoeken naar een uiterlijk van mijn personage, wat denken jullie van Pan uit OUaT?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Oh jup nu herken ik de naam. Maar erg leuk vond ik die man niet misschien dat ik het daarom uit mijn gedachten heb gezetn. Maar ik ga even verder zoeken naar een uiterlijk van mijn personage, wat denken jullie van Pan uit OUaT?


    Jup, dat kan natuurlijk ook hahah ^^

    Ik denk bij jou personage een donkerharig iemand, dat beeld ik me in, eerlijk gezegd. ^^

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 23:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom kijkt iedereen OUaT? D:
    Ik moet nog steeds S1 E1 kijken ;p


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    Waarom kijkt iedereen OUaT? D:
    Ik moet nog steeds S1 E1 kijken ;p


    Begin dan! :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Caerleon schreef:
    (...)

    Begin dan! :p


    Maar die afleveringen zijn zo laaaanngg. D:


    That is a perfect copy of reality.

    Is Douglas' Smith of Nat Wolff een beter idee. Ik ben echt slecht in uiterlijk verzinnen voor personages.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mijn voorstel : praattopic c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered



    Rol: Mannelijke jongere
    Naam: Riveh 'Riv' Callum Kavanagh
    Leeftijd: 20
    Geboortedatum: 23 november
    Geslacht: Man
    Uiterlijk:Riv heeft echt kort zwart haar. Hij heeft zijn wilderige zwarte krullen laten knippen toen hij ze eenmaal beu was. Het was tijd voor verandering en besloot hij om er meteen de schaar in te zetten. Zo moest hij er ook niet veel tijd in steken. Dat Riveh lui is wordt nog maar eens bewezen bij het zien van zijn kleine subtiele baardje. De jongen is zo lui ingesteld dat hij niet eens de moeite neemt om zijn baardje af te scheren. Natuurlijk houdt hij het wel bij maar dit gebeurt niet zo heel veel. Hij ligt liever in een beetje langer in zijn bed dan dat hij voor de spiegel staat. Overigens heeft Riv diepe helderblauwe ogen waar vrouwen maar al te graag voor vallen. Met zijn 183 centimeter is Riveh een geduchte tegenstander. Hij is dan ook goed voorzien van enkele spieren en zal niet aarzelen om deze te gebruiken als er gevaar dreigt. Qua kleren draagt hij vaak aansluitende broeken die toch een heel klein beetje aan zijn achterste hangen en t-shirts met daarboven één of andere vest of een normale trui of hemdje. Zijn schoenencollectie bestaat vooral uit vans of combatboots. Als Riv aan het denken is, glijdt zijn tong meestal over zijn witte tanden en speelt hij met zijn onderlip of zijn neusring. Zoals je op de afbeelding kan zien heeft hij ook enkele tattoos op zijn rechteronderarm en pols. Hij heeft ook een neusring en twee ijzeren knopjes in zijn rechteroor.
    Karakter: Riveh is wat je noemt de typische mysterieuze jongen die opeens uit het niets ergens vandaan komt. Hij is niet veel van zeg en houdt zich meestal ook altijd op de achtergrond om zo alle mensen en situaties te analyseren. Hij houdt er niet van om het centrum van alle aandacht te zijn. Dat laat hij namelijk liever over aan de iets verwendere kinderen. Toneelspelen doet hij echter helemaal niet. Hij houdt zich aan de filosofie dat mensen hem maar leuk moeten vinden zoals hij is en dat ze anders de boom in kunnen. Riv kan ook genieten van het alleen zijn en trekt zich regelmatig dan ook even terug als hij ergens over wil nadenken of hij gewoon een slechte dag heeft. Humeurig kan hij immers heel snel worden. Dit gebeurt meestal als hij slecht heeft geslapen of als iets niet gaat hoe hij het wil. Als hij humeurig is, kan je beter uit zijn buurt blijven want dan kan zijn mysterieuze karakter wel eens plaats maken voor zijn Italiaanse temperament en kan zijn mond sneller dan zijn gedachten zijn. Riv is bovendien ook een kieskeurig iemand. Hij zal weinig moeite doen om contact te leggen met mensen als hij ze op het eerste zich niet interessant genoeg vindt. Wat wel een positief punt van deze jongen is, is dat hij heel sober kan leven en zich makkelijk aan bepaalde situaties kan aanpassen. Hij kan blij zijn met het geringste en zal dikwijls ook zijn dingen of voedsel delen. Hij houdt er helemaal niet van om de egoïst uit te hangen en zal mensen dan ook sneller helpen dan dat hij effectief luidop in een groep zou praten. Bovendien is deze jongen niet één van de domste, nee integendeel zelfs hij is intelligent. Mensen denken echter dat hij maar één of andere domkop is maar echter vergeten ze dat stille waters diepe gronden hebben. Deze jongen heeft zijn eerlijke deel van ervaring en kennis al opgedaan en weet meestal meer dan de mensen die hem tot die categorie veroordelen. Wat betreft vrienden en relaties is hij wel behoedzaam en achterdochtig ingesteld. Het grootste deel is afkomstig door het vertrek van zijn vader. De jongen zal erop toezien dat bepaalde mensen niet te dicht aan zijn hart zullen komen. Hij zal echter altijd wel vriendelijk doen en doen alsof hij een vriend van je is maar de jongen weet beter en zal een veilige afstand tussen jullie in bewaren.De relaties zijn in zijn ogen dan ook meestal oppervlakkig. Qua humor en opmerkingen kan Riv erg scherpzinnig uit de hoek komen. Sarcastische of arrogante opmerkingen zijn dan ook de liefste dingen die hij naar iemands hoofd slingert. Vele mensen beschouwen hem dan ook door zijn uiterlijk en opmerkingen als een ijdeltuit door zijn arrogantie terwijl hij dat absoluut niet is. Hij is namelijk de meest grootse slordige persoon ooit zowel op het gebied als rommel als zijn uiterlijk. Hij vindt dat het onbenulligheden zijn en dat bijvoorbeeld vrouwen ook volgens hem ‘normaal’ zouden moeten doen en zich met belangrijkere zaken in het leven moeten bezighouden. Tot slot is Riv allesbehalve vergevingsgezind en onthoudt elke misstap in het leven van een persoon. Op het gebied van zijn nachtmerries gebruikt Riv regelmatig zijn pokerface. Hij doet alsof het hem niets kan schelen terwijl hij in werkelijkheid alles eraan doet om slapen te vermijden. De jongen heeft een hemelse schrik om naar zijn bed te gaan en blijft daardoor de hele tijd maar excuses verzinnen.
    Soort nachtmerries: Riveh heeft voor zolang hij het kan herinneren claustrofobische angst en een hemelse schrik voor verlammingen. De claustrofobische angst is ontstaan toen hij op zijn vijfde voor enkele uren helemaal alleen opgesloten in een lift geraakte. Het toestel begon uit het niets opeens te schokken waarna alle lichten ook van het ene op het andere moment uitvielen. Het kleine jongetje panikeerde echter helemaal, schreeuwde het hele appartementsgebouw bij elkaar waarna hij in een hoekje ging zitten terwijl zijn hele lichaam oncontroleerbaar rilde van angst. Het zweet parelde van zijn voorhoofd terwijl hij voelde hoe hij langzaamaan niet meer kon functioneren en als het ware bijna verlamd was. De reden voor zijn schrik voor verlammingen ligt daardoor ook echter aan deze basis. Door één of andere manier lijkt het hem doodsangstig als hij zijn hele lichaam of benen niet meer kan bewegen. Zijn ultieme angst is dan ook verlamd in een kleine ruimte liggen. Zijn dromen zijn dan ook werkelijk verschrikkelijk voor hem. Hij maakt zelf af en toe wel eens zo’n droom mee maar meestal zijn andere mensen het slachtoffer van zijn gruwelijke nachtmerries.
    Eventueel iets extra:Riveh woont samen met zijn grootouders, moeder, broer Inigo (22) en zusje Skylynn (8) in het vroegere ouderlijke huis van zijn moeder. Zijn vader had het gezin verlaten toen hij twaalf was meteen na de geboorte van Skylynn. De reden achter zijn verdwijning weten ze echter nog altijd niet en tot nu toe heeft geen enkel familielid hem ooit weergezien. Zijn verdwijning was echte zo plots waardoor Riveh en zijn familie naar het huis van zijn grootouders moest verhuizen. Zijn moeder had immers toen geen job waardoor ze volledig afhankelijk was van zijn vader. Hierdoor speelde ze al snel hun huis kwijt en moesten ze dus ergens anders wonen. Nu heeft echter zijn moeder een job maar lijkt verhuizen nog steeds geen optie. Riveh heeft een ontzettend grote hekel aan zijn vader ontwikkeld hoewel hij toch nog vele leuke herinneringen aan hem heeft. Overigens is Riv gepassioneerd door muziek en speelt hij de drums. Overigens is Riv's vader Italiaans terwijl zijn moeder Engels is. Ze wonen echter wel in Ierland voor zolang hij het zich kan herinneren waardoor hij dus soms een mix heeft van een Engels en Iers accent.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 15:54 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Mag ik een meisje reserveren?


    Tijd voor koffie.

    Lethe schreef:
    Mijn voorstel : praattopic c:


    Hier ben ik het trouwens mee eens! ^^
    Dus hier is het Praattopic. (:

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 0:22 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Burglar schreef:
    Mag ik een meisje reserveren?


    Komt in orde! ^^


    Rise and rise again until lambs become lions

    Fuck, ik zie dit topic nu pas. Great.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Fuck, ik zie dit topic nu pas. Great.


    Hm ik ben er eerlijk gezegd over aan het nadenken om gewoon nog een duo erbij te zetten aangezien ik nog één iemand ken die ook geïnteresseerd was maar net te laat was. Dus als Demi het goed vindt dan zou er eventueel nog een duo bij kunnen en dan hebben jullie ook een plaatsje? (:


    Rise and rise again until lambs become lions