• Heeeeuj. :Y)

    BEGINPOST

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 16:21 ]


    Danmarks Dynamite.

    Bradleys schreef:
    (...)

    He, bah. Heb je ook niet gesprekjes op school hierover? Waarom wil je niet meer naar het Grafisch Lyceum?


    Omdat ik het reizen nog niet aankan en ik schijt hem voor mijn intake gesprek en ik ben bang dat ik niet goed genoeg ben, dusja.


    Danmarks Dynamite.

    Escada schreef:
    (...)

    Neem een groepsfoto of ik kill jullie, in mijn trouwjurk, met een uitgeprinte Niall foto. (cat)


    Gaan we zeker doen. Ness, I forgot, ga jij nou ook naar het concert? Zo ja, KOM ONS OOK MEETEN. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Treaty schreef:
    (...)
    Ja, als jullie dan allemaal even bij elkaar gaan staan bij jullie ingang en mij appen wat jullie aanhebben enzo? ^^ En dan ren ik op jullie af: "HELLOOOOOOO THEREEE"


    Dan moeten we inderdaad bij elkaar staan. Ik weet niet precies hoe ze dat doen met ingang enzo. Maar ik denk niet dat we eerst in een rij gaan staan. Een rij heeft ook geen zin, aangezien je vaste plaatsen hebt. Dus het maakt niet uit hoelaat je naar binnen gaat.

    Treaty schreef:
    (...)
    Dat hebben ze getweet. c:


    Oooh, oke.


    Danmarks Dynamite.

    Junipher schreef:
    Ik ben vast de enige die in het stavak staat. Mweh.

    Ohja jij gaat ook! Kom ook naar de grote bijeenkomst bij hun ingang. ^^ Iedereen is welkom, hihi


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Bradleys schreef:
    (...)

    Dan moeten we inderdaad bij elkaar staan. Ik weet niet precies hoe ze dat doen met ingang enzo. Maar ik denk niet dat we eerst in een rij gaan staan. Een rij heeft ook geen zin, aangezien je vaste plaatsen hebt. Dus het maakt niet uit hoelaat je naar binnen gaat.


    Er stond bij het Ziggodome ook een rij. Dus waarschijnlijk wel. :')


    Danmarks Dynamite.

    Junipher schreef:
    Ik ben vast de enige die in het stavak staat. Mweh.


    Nee, ik sta ook. Te janken. In mijn kamer. Met heel veel chocola.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Gwalchmei schreef:
    (...)

    Omdat ik het reizen nog niet aankan en ik schijt hem voor mijn intake gesprek en ik ben bang dat ik niet goed genoeg ben, dusja.


    Aahw, Gab. Je moet het gewoon proberen. Als dit is wat je wilt, moet je het doen. Misschien gaat het wel erg goed. Je moet je gewoon goed voorbereiden.

    Ik heb pas 137 woorden. Mwuh.


    Reality's overrated.

    Bradleys schreef:
    (...)

    Dan moeten we inderdaad bij elkaar staan. Ik weet niet precies hoe ze dat doen met ingang enzo. Maar ik denk niet dat we eerst in een rij gaan staan. Een rij heeft ook geen zin, aangezien je vaste plaatsen hebt. Dus het maakt niet uit hoelaat je naar binnen gaat.

    Daarom, dus jullie hoeven ook nog niet in de rij gaan staan. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Treaty schreef:
    (...)

    Gaan we zeker doen. Ness, I forgot, ga jij nou ook naar het concert? Zo ja, KOM ONS OOK MEETEN. c:


    Nee, ik mag niet. ASDFGHJKL.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Gwalchmei schreef:
    (...)

    Er stond bij het Ziggodome ook een rij. Dus waarschijnlijk wel. :')


    Hmm, tsja. Het is toevallig niet een groot plein ofzo? :c

    Bradleys schreef:
    (...)

    Aahw, Gab. Je moet het gewoon proberen. Als dit is wat je wilt, moet je het doen. Misschien gaat het wel erg goed. Je moet je gewoon goed voorbereiden.


    Ja, dat heb ik geprobeerd, maar het lukt niet.


    Danmarks Dynamite.

    Bradleys schreef:
    (...)

    Aahw, Gab. Je moet het gewoon proberen. Als dit is wat je wilt, moet je het doen. Misschien gaat het wel erg goed. Je moet je gewoon goed voorbereiden.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Treaty schreef:
    (...)
    Ohja jij gaat ook! Kom ook naar de grote bijeenkomst bij hun ingang. ^^ Iedereen is welkom, hihi


    Maar ik ga met iemand. Waar ik ruzie mee heb en die ik haat.


    Reality's overrated.