• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 20:57 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Morgen weer een lange dag school. Yay. -,-

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 21:53 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Oh, natuurlijk luister je er wéér niet naar wat ik zeg. Je gaat alleen in defence als ik wat zeg over jou. Kan je verder niets schelen wat ik erbij voel, als je jezelf maar moet verdedigen en niks slechts over jou gaat.
    Ik ga het echt voor de laatste keer zeggen, leave me the fuck alone. Anders ga je echt forever op de blok op alles.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik voel me nu echt van streek. Ik wil gewoon alle banden met jou verbreken.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben zo introvert.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fuck it! De ah basic icetea heeft niet dezelfde smaak als de euroshopper icetea die ik zo heilig vind, maar nu niet meer verkopen bij de ah...


    Stenenlikker

    Laat maar zitten.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 23:15 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben verliefd op het idee om verliefd te zijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zo raar dat het meisje aan de andere kant van de wereld zo erg op jou lijkt, waarom nou net op jou? Waarom is haar lach bijna precies hetzelfde als die van jou, haar hele gezicht? It's not fair.


    Your make-up is terrible

    Ik besta ook uit pannenkoekenmeel.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gebruik geen Engels als je het niet weet toe te passen. Je story titel is zo scheef. T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kan iedereen zijn blue monday gedrag even voor zich houden en gewoon happy monday spelen ! Bahbahbahbahbah


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Wauw omg, wil ik net mijn deur uit lopen staat mijn vader daar, schrok me dood D:

    Wat haat ik dat melodramatische gedoe van je zeg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh god... Ik weet echt niet wat ik moet doen..


    El Diablo.

    Idk.. it just doesn't feel right.