• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 20:57 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Yay, dankje dat je ons in de steek laat, FUCKING ASSHOLE!!! Ik had mijn gevoel moeten vertrouwen en echt niet met jou in een groepje moeten gaan. We hebben je gisteren uitstel gegeven tot vanavond 8 uur, en we hebben nog niets van je!!!! Nou ga ik verdomme JOUW stukje gaan maken *aaaaaaaaaaaaaaaaaarrrggghhhh* En dan geeft ze je NOG EEN KEER uitstel tot morgenochtend *slaat met hoofd tegen muur*
    FUCK YOU FUCK YOU FUCK YOU!
    Ik haat mensen die op andere mensen hun moeite willen meeliften. IK HAAT ZULKE MENSEN...


    Zoo, dat moest er ff uit.
    Nu terug aan de primaire literatuur...heerlijke artikelen over hyperthermofielen en hun membranen en andere zooi -.-


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben zo blij zonder reden. Dit gevoel moet voor eeuwig blijven.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    In tijden niet zo gelukkig geweest. Dit voelt echt geweldig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stop messing with my head. Why are things always confusing? Why are things always so complex? And why so complicated?
    You are just like maths.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Yeah, sure. Je fucking laptop is al de hele dag aan het updaten. Yeah, like i could believe that >.> no fucking way...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ruskow schreef:
    Yeah, sure. Je fucking laptop is al de hele dag aan het updaten. Yeah, like i could believe that >.> no fucking way...
    Met veel pech kan dat best hoor :'D Goed, niet de hele dag maar een stuk of 6-7 uur kun je er wel uitkrijgen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh my god pls, geloof me nou gewoon, hoezo 'ik wil zien' like fuck off.

    Ik weet gewoon niet wat ik moet doen... Zelfs mijn beste vriendin kan me niet goed helpen... :/


    El Diablo.

    Ik weet mijn volgende usernaam al *O*


    -

    Alles wil ik er gewoon uitgooien, but I can't.
    And I hate that fact, I hate it.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jij noemde mijn crush lelijk, dus ik ga jou nu mooi niet troosten omdat je niet weet wat je moet doen. Hij ziet jou graag en jij ziet hem graag. Wat is het probleem? Vraag het gewoon aan. Het is niet alsof jij dat niet durft, want je durft al tegen hem aan te schuren en hem af te lebberen.


    Take me to wonderland

    Jullie zijn zo naief :'D Mijn humeur heeft niks te maken met mijn gedrag tegen jullie. I feel great, you just suck :Y)

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 0:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh, I wanna scream. But inside I'm breaking down. I'm running through this wood full of monsters.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 1:51 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh, wat doe je toch weer moeilijk, het was gewoon gezellig en leuk, en nu alleen maar omdat het je niet aanstaat ga je je zo gedragen. Dan weet ik het ook wel.

    Vandaag was geweldig, maar morgen ga ik spijt hebben


    It's very important for you to believe that you are the one