• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 20:57 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    You have got to be kidding me! Net toen ik dacht dat die rooster niet meer kon sucken.


    -

    Slaap, laat me aub niet in de steek. Ik heb je hard nodig voor morgen. D:


    -

    Ik ben zo blij dat ik vandaag een halve dag heb.
    Ik weet alvast wat ik ga doen zodra ik thuiskom...Slapen.(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    I'm so proud. Ik ben blij dat ik het af gekregen heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Echt geen zin in vandaag. Ik wil niet meer.

    Zoooo moe -.-

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 7:28 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Waarom ben ok ziek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ugh zo geen zin in vandaag, naja heb nooit zin in school. Had niet zolaat moeten slapen, als ik thuiskom ga ik gewoon lekker slapen >:3

    Nog steeds dooodmoe en totaal geen zin om vanavond te werken +.+ Ik weet in ieder geval wel wat ik daarna níét ga doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Was het maar vast vrijdag 20.00, dan had ik dat tentamen achter de rug. Ik heb zo geen zin om te leren.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Buh. Ik heb gewoon geen zin meer in school.


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    Buh. Ik heb gewoon geen zin meer in school.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wow, ik ben volwassen nu. Zo raar. Gisteren was ik nog niet volwassen, nu wel! :|


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik verveel me!


    26 - 02 - '16

    Ik heb echt enorm veel zin om er gewoon mee te stoppen. Als dan toch niets lukt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.