• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 20:57 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mijn voet doet zo'n zeer, ugh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    OH. Cat Empire op Lowlands. Mweeeuh. Te duur, te duuur.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Noraley schreef:
    I'm so proud. Ik ben blij dat ik het af gekregen heb.

    You are awesome <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Godverdomme. Mijn jas is ALWEER kapot. Hij ging al stuk na een maand (naden lieten los) en toen heb ik hem geruild voor een nieuwe (misschien had ik gewoon pech en kreeg ik een verkeerde). Nu (nog geen maand later) is de binnenkant al kapot. Naden laten los en het wol komt er al uit.

    Het is een 80 euro jas, dafuck is this bullshit!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn fantastische handbalteam frustreert me enorm. Waarom komen ze nou nooit trainen en ben ik de enige die er altijd staat?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben zo ontzettend blij met mijn vrijheid van school tot 10 februari.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nieuwe muziek scoren. Gosh, how I love that.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hoofdpijn waarom. Na elke dag zes paracetamollen en zelfs de drie inbrufen erbijen nog lukt hetje ne te klote
    Waarom waarom
    Weer al dansen misschien haat ziek zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik voel gewoon dat het zometeen fout zal gaan. God, aub aub laat me niet huilen.


    -

    De hele Olympische Spelen is één grote, slechte grap.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, ik wil niet leren, ik wil de hele dag niks doen op Tumblr, wat anime kijken en misschien nog een stukje schrijven. Maar niet leren voor dat tentamen, alsjeblieeeeeft. *sobs*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    oohww shit, komen ze nu mee aan hoor ! fijn dit, doe mij maar weer effe zo'n week zonder geld :') super chill (cat)


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Oh ja. Dat is waar ook he. Jij bent van de bitchbrigade. Ga je vandaag nog iemand afkafferen of ben je nu zo laag gezonken dat je kleine hondje aan de beurt is? (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nééé!! Ugh :c


    26 - 02 - '16

    Zelfs met een dikke hoody heb ik het koud. Nou verkoud, kom maar hier. Een mooi excuus om naar huis te gaan.


    -