• Maar Justin Bieber is opgepakt door de politie in Florida, en hij moet waarschijnlijk gaan zitten in Miami.
    Ze houden hem vast voor illegaal straatracen, rijden onder invloed en hij was blijkbaar in het gezelschap van een jongedame die geen vergunning had om zichzelf te verkopen in de club waar hij uitkwam. :'D

    Dus mensen, enjoy your perfectly beautiful Bieber-free day. (:

    Bron

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 14:35 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kijk, dit krijg je er nou van als je al zo jong naast je schoenen gaat lopen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou hier niet zo blij om moeten zijn. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nu wil ik spammen met *O*-smileys, maar die werken niet omdat ik geen GM meer ben. Shit.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Die moest toch nog even.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nu geven ze Supernatural fans er nog de schuld van ook. (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nu geven ze Supernatural fans er nog de schuld van ook. (cat)


    haha your kidding me? XD

    Ot: zn verdiende loon.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Assassin schreef:
    Nu geven ze Supernatural fans er nog de schuld van ook. (cat)


    Wacht... Wat?!


    26 - 02 - '16

    HETISONMOGELIJKMIJNVROLIJKHEIDUITTEDRUKKENDUSGAIKMAARHELEMAALLOSMETDECAPSLOCK
    Zo, moest ik even doen :Y)

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 18:38 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 jan 2014 - 18:36 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Zijn verdiende loon.


    :)

    Assassin schreef:
    Nu geven ze Supernatural fans er nog de schuld van ook. (cat)


    Whut? That's weird. Wat heeft Supernatural met Biebermans te maken? :'D maffe mensen, haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yes yes yes! Eindelijk doet de politie eens iets een aan zijn misdadige gedrag! Lekker voor hem! :D

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 18:51 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hoe blij we ook zijn, denken we nog even aan het feit dat posts niet uit alleen maar hoofdletters mogen bestaan? (cat)


    I am an idiot, I move.



    (Meedoen met de gif-rage, hahah!) Maar lekker puh voor Bieber. Misdaad moet gestraft worden, ook voor beroemde jongetjes.


    everything, in time

    Kaa schreef:
    (...)
    Whut? That's weird. Wat heeft Supernatural met Biebermans te maken? :'D maffe mensen, haha


    Een acteur uit SPN stuurde een tweet naar Bieber over die drugs, toen gingen de Beliebers ragen en zeggen dat ze de show gingen boycotten, daarna kwam de nieuwe aflevering uit en die was het meest bekeken sinds 2010 omdat de andere fandoms bij SPN insprongen en nu vinden de Beliebers dat het de schuld is van SPN dat Bieber zo doet.


    Your make-up is terrible