• Maar Justin Bieber is opgepakt door de politie in Florida, en hij moet waarschijnlijk gaan zitten in Miami.
    Ze houden hem vast voor illegaal straatracen, rijden onder invloed en hij was blijkbaar in het gezelschap van een jongedame die geen vergunning had om zichzelf te verkopen in de club waar hij uitkwam. :'D

    Dus mensen, enjoy your perfectly beautiful Bieber-free day. (:

    Bron

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 14:35 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Assassin schreef:


    Foto van Bieber die gearresteerd werd.

    Hahah genius.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DarkSavior schreef:
    (...)Ik ben daar nooit goed in geweest, daarbij had ik het al verbeterd, noch voordat jij dit postte. Ga lekker iemand anders irriteren of zo, niet iedereen is er goed in en niet iedereen vindt het fijn om erop verbeterd te worden.


    Ik vraag qua spelfouten en grammaticaal echt niet veel van mensen vooral niet in reacties, daar mag je van mij best veel grove fouten maken, maar als je zelf schrijft of in ieder geval rondzwerft op een site dat gedeeltelijke gericht is op schrijvers/schrijfsters, dan is wel het minste wat ik kan verwachten dat dit soort hele kleine dingetjes niet meer fout gaan. Mij maakt de tijd waarin je het verbetert niet echt veel uit, maar ik vind het in ieder geval wel goed van je dat je het zelf in zag en het hebt verbeterd. Je kan het wel :P

    Nou, stel dat ik iemand anders zou gaan irriteren, dan zou ik jou een voorkeursbehandeling geven en worden mensen boos op mij dat ik jou niet verbeter maar hen wel. Ik vind het niet correct om mensen ongelijk te behandelen en daarom heb ik geen andere keus dan op het moment wanneer ik een werkwoordsvorm fout ontdek, dat ik even opbouwend kritiek geef om mensen te motiveren om het volgende keer beter te doen, want alles wat ik zeg, is zoals iedereen weet, opbouwend bedoelt. In ieder geval wanneer mensen je erop wijzen, dan ga je het uiteindelijk zelf ook inzien en ben je op het gebied van Nederlands een stapje vooruit gekomen. Is dat niet mooi? :'D


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    LeIouch schreef:
    (...)
    Nou, stel dat ik iemand anders zou gaan irriteren, dan zou ik jou een voorkeursbehandeling geven en worden mensen boos op mij dat ik jou niet verbeter maar hen wel. Ik vind het niet correct om mensen ongelijk te behandelen en daarom heb ik geen andere keus dan op het moment wanneer ik een werkwoordsvorm fout ontdek, dat ik even opbouwend kritiek geef om mensen te motiveren om het volgende keer beter te doen, want alles wat ik zeg, is zoals iedereen weet, opbouwend bedoelt. In ieder geval wanneer mensen je erop wijzen, dan ga je het uiteindelijk zelf ook inzien en ben je op het gebied van Nederlands een stapje vooruit gekomen. Is dat niet mooi? :'D

    /cringes.


    ars moriendi

    LeIouch schreef:
    (...)

    -bullshit-
    Jezus, piss off. Ga iets nuttigs doen of zo.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 19:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Peredhil schreef:
    Ik zag het al op Facebook :Y)

    Van mij? :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    LeIouch schreef:
    (...)

    Ik vraag qua spelfouten en grammaticaal echt niet veel van mensen vooral niet in reacties, daar mag je van mij best veel grove fouten maken, maar als je zelf schrijft of in ieder geval rondzwerft op een site dat gedeeltelijke gericht is op schrijvers/schrijfsters, dan is wel het minste wat ik kan verwachten dat dit soort hele kleine dingetjes niet meer fout gaan. Mij maakt de tijd waarin je het verbetert niet echt veel uit, maar ik vind het in ieder geval wel goed van je dat je het zelf in zag en het hebt verbeterd. Je kan het wel :P

    Nou, stel dat ik iemand anders zou gaan irriteren, dan zou ik jou een voorkeursbehandeling geven en worden mensen boos op mij dat ik jou niet verbeter maar hen wel. Ik vind het niet correct om mensen ongelijk te behandelen en daarom heb ik geen andere keus dan op het moment wanneer ik een werkwoordsvorm fout ontdek, dat ik even opbouwend kritiek geef om mensen te motiveren om het volgende keer beter te doen, want alles wat ik zeg, is zoals iedereen weet, opbouwend bedoelt. In ieder geval wanneer mensen je erop wijzen, dan ga je het uiteindelijk zelf ook inzien en ben je op het gebied van Nederlands een stapje vooruit gekomen. Is dat niet mooi? :'D


    Ga hier niet een hele discussie over opvoeren, dat Mitchell er niet goed in is (niet aanvallend bedoeld), is iets waar hij niks aan kan doen. Het komt nogal betweterig over van je, als je dat zo graag wilt zijn, kan je het bij iedereen gaan doen. (cat)

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 19:47 ]

    Mensen, het gaat hier niet om schrijffouten, dus ik denk dat we wel weer on-topic kunnen :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Chocolata schreef:
    Nu wil ik spammen met *O*-smileys, maar die werken niet omdat ik geen GM meer ben. Shit.


    Ik ben het na een hele lange tijd eindelijk wel weer, dus ik wil wel helpen :Y)
    *O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O*


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    DarkSavior schreef:
    (...)Jezus, piss off. Ga iets nuttigs doen of zo.


    Misschien moet je het eerst lezen voor je het veroordeelt -.-


    Hanaemi schreef:
    (...)

    Ga hier niet een hele discussie over opvoeren, dat Mitchell er niet goed in is (niet aanvallend bedoeld), is iets waar hij niks aan kan doen. Het komt nogal betweterig over van je, als je dat zo graag wilt zijn, kan je het bij iedereen gaan doen. (cat)


    Mij maakt het weinig uit hoe het over komt, maar als jij het wilt interpreteren als betweterig, kan ik daar heel goed meeleven. Trouwens, ik vind dit ook niet echt een discussie, dat begrip wordt wat overhaastig gebruikt. Maar als mensen fouten maken, dan heb ik het recht om ze daarop te wijzen en ik vind het een beetje zwak om te zeggen van : "Ja, hij is daar niet goed in." Maakt dat de fout minder fout? Moet ik dan opeens zeggen van: "Oh ja, in dat geval geldt het niet. Ga zo door jongen!" xd Ik snap die verklaring niet echt goed, maar dat zou wel aan mij liggen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    @ LeIouch

    Mensen maken fouten. Zo ook in spelling en grammatica. Leer ermee leven. (flower)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    LeIouch schreef:
    (shitload aan tekst)

    Sorry als ik bot klink, maar maak een topic aan over je allergie voor spelfouten of zo in plaats van het in een topic over Justin Bieber te plaatsen.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 19:57 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    LeIouch schreef:
    (...)

    Mij maakt het weinig uit hoe het over komt, maar als jij het wilt interpreteren als betweterig, kan ik daar heel goed meeleven. Trouwens, ik vind dit ook niet echt een discussie, dat begrip wordt wat overhaastig gebruikt. Maar als mensen fouten maken, dan heb ik het recht om ze daarop te wijzen en ik vind het een beetje zwak om te zeggen van : "Ja, hij is daar niet goed in." Maakt dat de fout minder fout? Moet ik dan opeens zeggen van: "Oh ja, in dat geval geldt het niet. Ga zo door jongen!" xd Ik snap die verklaring niet echt goed, maar dat zou wel aan mij liggen.

    Oh jij weer. :'D Jij hebt echt een talent om mensen op de kast te jagen. Mensen een beetje tegemoetkomen kan ook, je kan het wel :P

    OT: Hij was stoned toen hij werd gearresteerd, zelf toegegeven. Wat een stoere jongen is het toch.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Chocolata schreef:
    (...)
    Van mij? :Y)

    Natuurlijk, ik heb het zelfs gedeeld :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wordt een harde tijd voor hem, ik denk dat veel gevangene hem het bekende douchetafereel willen geven, want iedereen daar haat hem denk ik. :')


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Moet ik nog reageren? xd
    Want ik zag ergens rode letters en volgens mij is het dan niet de bedoeling dat er juist meer reacties bijkomen over mijn gelijk. xd Trouwens, als mensen nou eens gewoon lezen wat ik zeg en ik weet dat het moeilijk is en dat ik meer woorden type dan in een gemiddeld hoofdstuk hier, maar probeer het eens en als je je dan niet laat leiden door je subjectiviteit dan zul je zien dat er ook iets klopt wat ik zeg en er minder onzinnige reacties komen.

    Voor de rest ga ik er niet veel over zeggen, want ik heb niet het gevoel dat dit erg opschiet xD.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 20:05 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.