• Maar Justin Bieber is opgepakt door de politie in Florida, en hij moet waarschijnlijk gaan zitten in Miami.
    Ze houden hem vast voor illegaal straatracen, rijden onder invloed en hij was blijkbaar in het gezelschap van een jongedame die geen vergunning had om zichzelf te verkopen in de club waar hij uitkwam. :'D

    Dus mensen, enjoy your perfectly beautiful Bieber-free day. (:

    Bron

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 14:35 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    DarkSavior schreef:
    (...)Oh echt wel. Als je je niet aan de regels houdt en iemand in mijn familie gedraagt zoals Bieber dan zou ik er ook blij om zijn dat hij of zij wordt opgepakt. :'D


    Je reageert alleen op het eerste gedeelte.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ja ik ben een Bieber fan, nee ik doe niet aan cut for bieber en shit.

    Ik vind het een beetje kinderachtig dat jullie zo blij doen, als het een familielid van jullie was of een goede vriend zouden jullie nooit zo overdreven doen en het is nou ook weer niet zo dat Bieber een verkrachter is of dat hij iemand in elkaar heeft geslagen zoals Badr Hari, waar ik hier overigens nooit eens wat over hoor en waar niemand van jullie zo overdreven op reageert. Ik heb het gevoel dat deze posts alleen maar worden aangemaakt omdat heel veel mensen hier Bieber fan zijn en dat jullie hen daarmee willen stangen.


    Altijd maar goedpraten. :'D Volgens mij komen fans nog met zoiets als hij daadwerkelijk iemand verkracht.
    En waarom niemand over Badr Hari komt? Omdat hij niet bekend is, ik heb geen flauw idee wie die persoon is, wat betekent dat zijn nieuw niet over het hele internet staat en die van Bieber wel.


    Your make-up is terrible

    SPECS schreef:
    Ja ik ben een Bieber fan, nee ik doe niet aan cut for bieber en shit.

    Ik vind het een beetje kinderachtig dat jullie zo blij doen, als het een familielid van jullie was of een goede vriend zouden jullie nooit zo overdreven doen en het is nou ook weer niet zo dat Bieber een verkrachter is of dat hij iemand in elkaar heeft geslagen zoals Badr Hari, waar ik hier overigens nooit eens wat over hoor en waar niemand van jullie zo overdreven op reageert. Ik heb het gevoel dat deze posts alleen maar worden aangemaakt omdat heel veel mensen hier Bieber fan zijn en dat jullie hen daarmee willen stangen.


    De reden dat ik hier blij om ben, is omdat dit echt zijn verdiende loon is. En nee, dat is niet om Beliebers te stangen. Dit is omdat nu zelfs de politie laat zijn dat hoeveel kindertjes met ziektes Bieber wel niet bezoekt, hij alsnog niet een geweldig persoon is.


    :)

    It's a beautiful day.


    Take me to wonderland

    Assassin schreef:
    (...)

    Altijd maar goedpraten. :'D Volgens mij komen fans nog met zoiets als hij daadwerkelijk iemand verkracht.
    En waarom niemand over Badr Hari komt? Omdat hij niet bekend is, ik heb geen flauw idee wie die persoon is, wat betekent dat zijn nieuw niet over het hele internet staat en die van Bieber wel.


    Nee, ik praat het niet goed, ik zeg enkel dat jullie nogal flauw reageren en dat niet zouden doen bij andere mensen en dat Biebers daden niet zo vreselijk zijn als jullie ze doen voorkomen want over andere beroemdheden hoor ik nooit wat hier, dat valt gewoon op.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ja ik ben een Bieber fan, nee ik doe niet aan cut for bieber en shit.

    Ik vind het een beetje kinderachtig dat jullie zo blij doen, als het een familielid van jullie was of een goede vriend zouden jullie nooit zo overdreven doen en het is nou ook weer niet zo dat Bieber een verkrachter is of dat hij iemand in elkaar heeft geslagen zoals Badr Hari, waar ik hier overigens nooit eens wat over hoor en waar niemand van jullie zo overdreven op reageert. Ik heb het gevoel dat deze posts alleen maar worden aangemaakt omdat heel veel mensen hier Bieber fan zijn en dat jullie hen daarmee willen stangen.

    Over Badr is anders geen goed woord te horen in de media. Zelfde geld voor Chris Brown, die krijgt ook nog altijd shit over zich heen omdat hij Rihanna toen in elkaar had gerost.

    Maar Bieber? Nee, Bieber komt met alles weg. Wake up and smell the coffee, please.


    ars moriendi

    SPECS schreef:
    (...)

    Nee, ik praat het niet goed, ik zeg enkel dat jullie nogal flauw reageren en dat niet zouden doen bij andere mensen en dat Biebers daden niet zo vreselijk zijn als jullie ze doen voorkomen want over andere beroemdheden hoor ik nooit wat hier, dat valt gewoon op.


    Ik leg net uit waarom je niks over andere beroemdheden hoort. Het is niet flauw, het is zijn verdiende loon nadat hij mensen in reëel gevaar heeft gebracht. Ik snap niet hoe je dat 'flauw' kunt vinden, alsof mensen zoals wij de daders zijn van zijn gedrag.


    Your make-up is terrible

    SPECS schreef:
    (...)

    Je reageert alleen op het eerste gedeelte.(cat)
    Ja dus? Like I care wat jij vindt. Het verbaasd me nog steeds dat mensen dat I care wat zij denken of vinden. Je hebt me geen goede reden gegeven om mijn standpunt te veranderen, dus blijf ik lekker bij die van mij.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 19:33 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ribery schreef:
    (...)
    Over Badr is anders geen goed woord te horen in de media. Zelfde geld voor Chris Brown, die krijgt ook nog altijd shit over zich heen omdat hij Rihanna toen in elkaar had gerost.

    Maar Bieber? Nee, Bieber komt met alles weg. Wake up and smell the coffee, please.

    .. Daarbij, Bieber BLIJFT aan de gang. Het is niet dat hij 1 x een misstap maakt en vervolgens zijn leven betert. Hij leert gewoon niet van zn fouten. Typisch gevalletje Michael Jackson, Lindsey Lohan, etc..


    ars moriendi

    DarkSavior schreef:
    (...)Ja dus? Like I care wat jij vind.


    vindt -.-
    Kom op mensen zo moeilijk is het niet. xd
    D'tjes en de T'tjes, ergens moet dat toch wel in die bovenkamer van jullie rondspoken?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Waar ik nog wel aan dacht, ik hoop voor hem dat hij geen zeepjes laat vallen, anders komt hij met een volle maan thuis -wbw-


    Alleen maar tranen van geluk

    LeIouch schreef:
    (...)

    vindt -.-
    Kom op mensen zo moeilijk is het niet. xd
    D'tjes en de T'tjes, ergens moet dat toch wel in die bovenkamer van jullie rondspoken?
    Ik ben daar nooit goed in geweest, daarbij had ik het al verbeterd. Zelfs voordat jij dit bericht postte. Dus ga lekker even iemand anders irriteren. Niet iedereen is er goed in en niet iedereen vindt het fijn om erop verbeterd te worden.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 19:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    LeIouch schreef:
    (...)

    vindt -.-
    Kom op mensen zo moeilijk is het niet. xd
    D'tjes en de T'tjes, ergens moet dat toch wel in die bovenkamer van jullie rondspoken?

    .. really? -___-


    ars moriendi


    Foto van Bieber die gearresteerd werd.


    Your make-up is terrible

    Ik zag het al op Facebook :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis