• Maar Justin Bieber is opgepakt door de politie in Florida, en hij moet waarschijnlijk gaan zitten in Miami.
    Ze houden hem vast voor illegaal straatracen, rijden onder invloed en hij was blijkbaar in het gezelschap van een jongedame die geen vergunning had om zichzelf te verkopen in de club waar hij uitkwam. :'D

    Dus mensen, enjoy your perfectly beautiful Bieber-free day. (:

    Bron

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 14:35 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Hahahahahahaa.
    I facking laughed my ass off.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    LeIouch schreef:
    Moet ik nog reageren? xd
    Want ik zag ergens rode letters en volgens mij is het dan niet de bedoeling dat er juist meer reacties bijkomen over mijn gelijk. xd Trouwens, als mensen nou eens gewoon lezen wat ik zeg en ik weet dat het moeilijk is en dat ik meer woorden type dan in een gemiddeld hoofdstuk hier, maar probeer het is en als je je dan niet laat leiden door je subjectiviteit dan zul je zien dat er ook iets klopt wat ik zeg en er minder onzinnige reacties komen.

    Voor de rest ga ik er niet veel over zeggen, want ik heb niet het gevoel dat dit erg opschiet xD.


    *eens.

    Sorry, ik kon het niet laten.


    26 - 02 - '16

    LeIouch schreef:
    Moet ik nog reageren? xd
    Want ik zag ergens rode letters en volgens mij is het dan niet de bedoeling dat er juist meer reacties bijkomen over mijn gelijk. xd Trouwens, als mensen nou eens gewoon lezen wat ik zeg en ik weet dat het moeilijk is en dat ik meer woorden type dan in een gemiddeld hoofdstuk hier, maar probeer het is en als je je dan niet laat leiden door je subjectiviteit dan zul je zien dat er ook iets klopt wat ik zeg en er minder onzinnige reacties komen.

    Voor de rest ga ik er niet veel over zeggen, want ik heb niet het gevoel dat dit erg opschiet xD.


    Rode letters willen zeggen dat men braafjes weer on-topic gaat, wat jij dus ook niet doet ^^

    En nu praten we mooi weer over het onderwerp van dit topic: De Biebster.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arigatou! :)
    Had hem zelf nog niet gezien, zal hem gelijk aanpassen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    LeIouch schreef:
    (...)

    Mij maakt het weinig uit hoe het over komt, maar als jij het wilt interpreteren als betweterig, kan ik daar heel goed meeleven. Trouwens, ik vind dit ook niet echt een discussie, dat begrip wordt wat overhaastig gebruikt. Maar als mensen fouten maken, dan heb ik het recht om ze daarop te wijzen en ik vind het een beetje zwak om te zeggen van : "Ja, hij is daar niet goed in." Maakt dat de fout minder fout? Moet ik dan opeens zeggen van: "Oh ja, in dat geval geldt het niet. Ga zo door jongen!" xd Ik snap die verklaring niet echt goed, maar dat zou wel aan mij liggen.

    Nee, bemoei je gewoon met je eigen spelling en val anderen er niet mee lastig. Ben jij ook zo'n type dat op straat mensen hun uitstekende blouse in hun broek stopt? En het is trouwens "kan ik daar goed mee leven", niet "meeleven". Meeleven is wat anders. Wanneer je anderen dan zo nodig moet verbeteren, zorg dan op zijn minst dat je zelf zuiver Nederlands typt.


    ars moriendi

    Milah schreef:
    (...)

    Rode letters willen zeggen dat men braafjes weer on-topic gaat, wat jij dus ook niet doet ^^

    En nu praten we mooi weer over het onderwerp van dit topic: De Biebster.


    Ja -.-
    Want ik was ook de enige?
    Goed opgemerkt! xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Lol Justin Bieber topic=bitch fight :'D
    Maargoed, ik hoop dat hij nu eindelijk eens zijn les leert.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nogmaals, doodzonde dat zo'n persoon zoveel fans heeft.


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    Nogmaals, doodzonde dat zo'n persoon zoveel fans heeft.


    Inderdaad, en dat begrijp ik dan niet. Hij handelt totaal onverantwoordelijk en lijkt niet door te hebben dat zoveel mensen (vooral meisjes dan) naar hem opkijken, en die denken dan dat dat maar normaal is.
    Op den duur verschiet je er niet van dat die kerel continu alleen is, ik las gisteren nog een artikel met een overzicht wat zijn 'Beliebers' deden met zijn vriendinnetjes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het verbaasd mij dat hij nog steeds lacht op de politiefoto die genomen is :') Ik zou vandaag nog dat ik het wel begreep dat hij het soms even niet zag zitten - but never mind. De wet geldt ook voor hem, waarschijnlijk heeft niemand de tijd genomen om hem op te googelen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Precies en kijk eens wat al die acties van hem met z'n fans doen! Hoeveel fans al zelfmoord hebben gepleegd of andere erge dingen, om hem.


    26 - 02 - '16

    CurIs schreef:
    Het verbaasd mij dat hij nog steeds lacht op de politiefoto die genomen is :')

    Hij is stoere boy, G.


    ars moriendi

    CurIs schreef:
    Het verbaasd mij dat hij nog steeds lacht op de politiefoto die genomen is :') Ik zou vandaag nog dat ik het wel begreep dat hij het soms even niet zag zitten - but never mind. De wet geldt ook voor hem, waarschijnlijk heeft niemand de tijd genomen om hem op te googelen.

    Hij ziet er wel uit alsof hij lacht als een boer met kiespijn.
    Van mij mag hij daar nog even blijven zitten!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ribery schreef:
    (...)
    Hij is stoere boy, G.


    Ben benieuwd hoe hij eindigt als hij de bak in moet :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik snap echt niet hoe hij überhaupt nog fans kan hebben.. :]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.