• Maar Justin Bieber is opgepakt door de politie in Florida, en hij moet waarschijnlijk gaan zitten in Miami.
    Ze houden hem vast voor illegaal straatracen, rijden onder invloed en hij was blijkbaar in het gezelschap van een jongedame die geen vergunning had om zichzelf te verkopen in de club waar hij uitkwam. :'D

    Dus mensen, enjoy your perfectly beautiful Bieber-free day. (:

    Bron

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 14:35 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Haha, idioot. Verdiende loon, als het van mij afhing, zat hij er al.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    En nu hij er toch eindelijk zit, laat hem er ook maar blijven. Hij vormt echt een gevaar voor de vele fans die hij heeft. Denk maar aan die dingen als 'cut for bieber' en dergelijke.


    26 - 02 - '16


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    RapunzeI schreef:
    En nu hij er toch eindelijk zit, laat hem er ook maar blijven. Hij vormt echt een gevaar voor de vele fans die hij heeft. Denk maar aan die dingen als 'cut for bieber' en dergelijke.

    Dit dus.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    En terecht, het is verdiend. Ik ben dan een fan, maar zijn gedrag is nog wel het laatste wat ik accepteer. Het is gewoon weg onacceptabel en on-respectvol. Laat 'm daar maar eventjes zitten, zodat 'ie kan nadenken.

    Ziezo, gedeeld op Facebook. En nu wachten tot die hysterische Bieberfans uit mijn klas het zien. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat is het toch een stoute jongen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Hashirama schreef:
    #Badboy #Biebzz #swaggg

    #YOLO


    ars moriendi

    Assassin schreef:
    (...)

    Een acteur uit SPN stuurde een tweet naar Bieber over die drugs, toen gingen de Beliebers ragen en zeggen dat ze de show gingen boycotten, daarna kwam de nieuwe aflevering uit en die was het meest bekeken sinds 2010 omdat de andere fandoms bij SPN insprongen en nu vinden de Beliebers dat het de schuld is van SPN dat Bieber zo doet.


    Nou, leg ik het uit, leest iedereen eroverheen. D:


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, leg ik het uit, leest iedereen eroverheen. D:


    Dat slaat echt nergens op. Bieber doet het toch uiteindelijk wel allemaal zelf. Ik vind het zo'n zonde dat hij zoveel fans heeft, die hij allemaal meesleurt in de ellende waardoor er acties ontstaan als 'cut for bieber'.


    26 - 02 - '16

    Hahaha, geweldig dit. Verdiende loon :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    RapunzeI schreef:
    (...)

    Dat slaat echt nergens op. Bieber doet het toch uiteindelijk wel allemaal zelf. Ik vind het zo'n zonde dat hij zoveel fans heeft, die hij allemaal meesleurt in de ellende waardoor er acties ontstaan als 'cut for bieber'.

    ^ Dat kwam van 4Chan, maar nog steeds ziek dat meisjes het geloofden en meededen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Thenn schreef:
    (...)
    ^ Dat kwam van 4Chan, maar nog steeds ziek dat meisjes het geloofden en meededen.


    Dat weet ik, maar Bieber is wel degelijk de schuld van die actie. Misschien dan wel indirect, maar hij heeft er zeker een gigantisch aandeel in.


    26 - 02 - '16

    Ja ik ben een Bieber fan, nee ik doe niet aan cut for bieber en shit.

    Ik vind het een beetje kinderachtig dat jullie zo blij doen, als het een familielid van jullie was of een goede vriend zouden jullie nooit zo overdreven doen en het is nou ook weer niet zo dat Bieber een verkrachter is of dat hij iemand in elkaar heeft geslagen zoals Badr Hari, waar ik hier overigens nooit eens wat over hoor en waar niemand van jullie zo overdreven op reageert. Ik heb het gevoel dat deze posts alleen maar worden aangemaakt omdat heel veel mensen hier Bieber fan zijn en dat jullie hen daarmee willen stangen.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ja ik ben een Bieber fan, nee ik doe niet aan cut for bieber en shit.

    Ik vind het een beetje kinderachtig dat jullie zo blij doen, als het een familielid van jullie was of een goede vriend zouden jullie nooit zo overdreven doen en het is nou ook weer niet zo dat Bieber een verkrachter is of dat hij iemand in elkaar heeft geslagen zoals Badr Hari, waar ik hier overigens nooit eens wat over hoor en waar niemand van jullie zo overdreven op reageert. Ik heb het gevoel dat deze posts alleen maar worden aangemaakt omdat heel veel mensen hier Bieber fan zijn en dat jullie hen daarmee willen stangen.
    Oh echt wel. Als je je niet aan de regels houdt en iemand in mijn familie gedraagt zoals Bieber dan zou ik er ook blij om zijn dat hij of zij wordt opgepakt. :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.