• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 jan 2014 - 15:08 ]


    Your make-up is terrible

    I hope we will work this out.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Serenitae schreef:
    Ik voel me zo aan het lijntje gehouden. Wat moet ik nou toch met je?


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Soms word ik zo moe van de mensheid.


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    Ik kreeg ineens een briljante ingeving:
    I just shouldn't care about opinions at all!
    Okay, dat weet ik echt al jaren. Maar het zou het leven wel een stuk makkelijker maken.
    Voor mij dan. ^^
    Maar natuurlijk wel met respect voor de medemens. :"D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    WOOP DEE FACKING DOO. Ahjeah. Zo blij met mijn punten :'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Waarom kan ik niet bij je zijn?


    I am an idiot, I move.

    Tering. Mijn broertje luistert zo hard muziek dat ik zo geen enkele fucking post af krijg. +_+


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik word langzaamaan gek en niemand die het ziet..


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Waarom geef jij niet zo veel om mij?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Oke, jij doet geen moeite meer voor mij? Best, ik dan ook niet meer voor jou.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Waarom moet ik de troep opruimen die anderen maken, terwijl ik nog 40 fuckin' bladzijden moet lezen?! :@

    Humanity doesn't make any sense anymore >:-c

    Ik wist dat ik met jullie mee had moeten gaan. Nu zit ik vast toe zitten kijken hoe me vriend gamed. Bah..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Gvd. Ik ben zo kwaad op die hele situatie in Rusland en die achterlijke winterspelen. Heb 't zó gehad. Gadver damme. En daar stuurt Nederland dan z'n hoogstaande delegatie heen. Bespottelijk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Werkt me echt op de zenuwen.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 22:38 ]

    Ik voel me opeens zo leeg, eenzaam, ook al zijn er mensen om me heen, luisterend naar de regen. Zo'n vaag gevoel, alsof ik nergens meer zin in zie. Starend voor me uit. Wat is dit...