• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 jan 2014 - 15:08 ]


    Your make-up is terrible

    Oh, ja natuurlijk. Als Sofie eerst een goed rooster had, moeten we het natuurlijk weer verpesten door die dinsdag de meest KLOTE DAG EVER te maken. Ja, túúrlijk. Oh, en dat woensdag dan nutteloos wordt, maakt geen zak uit.
    GODVERDOMME ZWIJSEN. Echt, je bent de werkelijk de slechtste school ooit. En niet omdat de Volkskrant dat zei.


    Deep inside, I've never felt alive

    Deilia schreef:
    I feel kinda pretty :3

    Ben je ook, teut.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zeer fijn. Wanneer ze problemen hebben, komen ze naar mij. Ooit aan gedacht dat ik ook wel eens mn hart wil luchten? Pff, ik zal het dan maar met dit topic doen, zeker?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Milah schreef:
    Zeer fijn. Wanneer ze problemen hebben, komen ze naar mij. Ooit aan gedacht dat ik ook wel eens mn hart wil luchten? Pff, ik zal het dan maar met dit topic doen, zeker?


    What's wrong? :c
    *hugs you*




    OT: Ugh! Nu komen de telefoons niet. Zit ik al sinds november op te wachten. Pfft!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is alweer een jaar geleden.. vanavond proosten we op jou lieve oom. r.i.p.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Prince is echt raar en zijn liedjes al helemaal...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom kan je dat soort dingen nooit spontaan tegen mij zeggen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vannacht het eerste seizoen van TWD gekeken en ook meteen begonnen met de eerste aflevering van het tweede seizoen. Maar nu is het serious business met mijn leerwerk, aangezien ik geen zin heb om dit vak over te doen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zit ergens mee en jij laat het over jezelf gaan. Not really helping.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 20:47 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eigenlijk moet ik nog filters halen, maar ik heb geen fucking zin :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Inspiratieloosheid.


    I dress to kill, but tastefully

    Ugh, ik haat reflecties. Ik weet nooit wat ik erin moet zetten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat lief - om me gisteren lasagna te beloven en nu aankomen met 'oh sorry, vergeten, we hebben boontjes'.

    FUCK OP.


    Waarom zou de één het zwaarder hebben dan de ander? Dat is echt bullshit, iedereen aanschouwd zijn of haar problemen op een bepaald niveau en het verschilt per persoon of dat groots is of niet.

    Waarom kan je niet één keer iets doen wat mij een ontzettend goed vertrouwen geeft in je?