• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!

    Waarom geef je altijd dezelfde reacties!
    Hier kan ik toch geen tips uit halen xp


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    God, dat was echt lekker ;x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En nu zien te overleven..


    -

    Je kan best zeuren over het feit dat je niet veel vrienden hebt naast een paar uit de klas, maar als je zo'n groepje indeelt zal er verder ook niet veel aan veranderen. En bedankt, nu zit ik ook met het probleem dat jij anderen buitensluit. Of jezelf.


    :)

    Oh echt ik kan wel janken en schreeuwen tegelijk. Waarom loopt het altijd zo fucked up verkeerd bij mij? Soms kan ik echt niets zinnigers uitbrengen dan te zeggen; kutleven. En dat is het op dit moment zeker.

    Godnondeju


    they come, they go

    Draculea schreef:
    Oh echt ik kan wel janken en schreeuwen tegelijk. Waarom loopt het altijd zo fucked up verkeerd bij mij? Soms kan ik echt niets zinnigers uitbrengen dan te zeggen; kutleven. En dat is het op dit moment zeker.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Soms denk ik echt dat ik het award voor kutste leven kan winnen. Dan kijk ik om en zie ik anderen die het harder hebben en voel ik me nog kutter. Gosh, ik haat het echt dat ik het zo zielig vind hoe sommige mensen gepest worden.


    -

    Buh, alweer een leuke serie waarvan we seizoen 2 niet kunnen vinden. Godver.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 14:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet Quizlet nu echt gaan afsluiten. Al zit ik er nog maar een paar minuutjes op, ik voel nu al dat ik zin heb om doelloos rond te struinen. Ik heb alleen véél betere dingen te doen. :'D Nog even doorzetten tot vrijdag, dan ben ik EINDELIJK verlost van de tentamens. _O_


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sollicitaties bij de McDonalds zijn awkward. Ik moest daar zitten (IN HET RESTAURANT), alleen, en een formulier invullen en toen een half uur wachten totdat er iemand kwam. En er waren gewoon mensen die ik ken ;___;

    Ardina schreef:
    Sollicitaties bij de McDonalds zijn awkward. Ik moest daar zitten (IN HET RESTAURANT), alleen, en een formulier invullen en toen een half uur wachten totdat er iemand kwam. En er waren gewoon mensen die ik ken ;___;


    Bij mij was dat niet zo. Ik heb online een formulier ingevuld en toen vroegen ze me om op gesprek te komen. In de Crewroom werden de formulieren behandeld en zouden ze contact met me opnemen. Dat is dus gebeurd en nu werk ik er al een halfjaar (en ik heb ook al een jaarcontract aangeboden gekregen).


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat ik maar eens moet beginnen met een voorraadje chocolade aanleggen, zodat ik die op Valentijnsdag op kan eten terwijl ik kijk naar kleffe Valentijnsdag films en besef hoe gelukkig ik ben zonder vriendje.


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    (...)

    Bij mij was dat niet zo. Ik heb online een formulier ingevuld en toen vroegen ze me om op gesprek te komen. In de Crewroom werden de formulieren behandeld en zouden ze contact met me opnemen. Dat is dus gebeurd en nu werk ik er al een halfjaar (en ik heb ook al een jaarcontract aangeboden gekregen).


    Ik moest online zo'n formulier invullen en nu moest ik bijna precies hetzelfde formulier invullen. _. Ik hoop wel dat ik aangenomen word, maar over een uurtje weet ik dat al :3

    Roses are red,
    I have a phone.
    Nobody texts me,
    Forever alone.


    26 - 02 - '16