• You get the best of both worlds
    Chillin' out, take it slow
    Then you rock out the show

    You get the best of both worlds
    Mix it all together and you know
    that it's the best
    You get the best of both worlds
    Without the shades and the hair
    You can go anywhere


    Wat doe je als een normaal leven wilt leiden, maar tegelijkertijd ook je gouden stem wilt laten horen? De jongens van One Direction hebben daar het antwoord op, want zij hebben beide levens. Wie niet slim is, moet creatief zijn, werd altijd tegen ze gezegd en dat is precies wat zij hebben gedaan. De jongens hebben allemaal de kast leeg getrokken, pruiken gekocht, om overdag als een normale tiener naar school toe te gaan en in de avond hun zelf te laten zien en de sterren van de hemel te kunnen zingen. Een dubbele persoonlijkheid, een dubbelleven. Het klinkt allemaal als het perfecte plan, maar is dat het ook? Wat als de jongens betrapt worden? Misschien zelfs verliefd worden, of hun vriendinnen, want worden net zo goed voorgelogen, achter het geheim komen? Het kan zelfs voorkomen dat je beroemde vrienden, ook hetzelfde plan had, om uiteindelijk ook op haar andere persoonlijkheid verliefd te worden.Of dat je als een vrouw verkleed naar school gaat, om verliefd te worden op 'hetzelfde' geslacht. Wat doe je dan? Ga je voor de waarheid, of komen er nog meer leugens, om jezelf te beschermen? De enige met wie je kan praten zijn de vier andere jongens, die precies hetzelfde doormaken.

    Rollen:
    De jongens:
    • Niall James Horan • Josh Dylan Cooper • quin98
    • Harry Edward Styles • Lucas Hunter Ransom • Tomles
    • Louis William Tomlinson • Tyler James Summerfield • NiaIler
    • Zayn Javadd Malik • Mona Davison • KiliOfDurin
    • Liam James Payne • James Logan Jackson • Kendizzzzle


    De klasgenoten:
    Louis • Sylvia Noah Watson • KiliOfDurin
    Liam • Lilyan 'Little of Lil/Lils' Emarald Holmes • Snowqeeun
    Niall • Grace Olivia Bäcker • Bonjourx
    Harry • Robin Willow McAllister • Act


    De mensen in het beroemde leven:
    Denk hierbij aan vrienden en paparazzi.

    • •
    • •
    • •
    • •
    • •





    Lijstje:
    Rol:
    Naam: Zowel de echte als de roepnaam overdag.
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: Zowel overdag als 's nachts
    Studierichting:
    Extra:


    Kamergenoten:

    Studierichting:
    • Sylvia • Film
    • Zayn • Beeldende vormgeving
    • Louis • Drama
    • Grace • Singer en songwriter
    • Liam • Singer en songwriter
    • Lilyan • Beeldende vormgeving
    • Harry • Psychologie


    Regels:
    •Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden.
    •Maximaal 2 personages per persoon.
    •Topics worden alleen geopend door Tenacious en Magicales.
    •Schrijf je alleen in als je zeker weet dat je blijft reageren.
    •Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    •16+ mag maar houd het netjes.
    •Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    •Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    •Het is geen sneltrein!

    •Naar het idee van Tenacious, Magicales en de geweldige film: She's the man.


    Het begin:
    De jongens hebben zich net omgetoverd naar hun 'tweede' persoonlijkheid en zijn allemaal onderweg naar school, waar de rest van de mensen al een aantal uur doorbrengt.
    Veel te laat zijn ze dus, want op het laatste moment werden ze wakker gebeld door hun manager dat de plannen gewijzigd waren en ze een interview moesten geven. De vraag is dus hoe de jongens zich hier uit gaan praten bij zowel de leraren als hun vrienden.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 21:28 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles || Lucas Ransom
    Hij durfde wel zeg, dat was niet hem. Ik rolde met mijn ogen en liet een schamper lachje horen. Zo maakte James het alleen maar moeilijker voor zichzelf, en niet te vergeten pijnlijker. Langzaam balde ik mijn vrije hand in een vuist en stond klaar om uit te halen, totdat dat irritante vriendinnetje van hem kwam opdagen. Ik wist haar naam niet eens, niet dat het me kon schelen. 'Schat, je weet niet hoeveel pijnlijker je het nu voor hem hebt gemaakt,' grijnsde ik vals. Ik trok hem mee aan zijn kraag richting de dichtsbijzijnde muur en verplaatste mijn hand naar zijn hoofd. Dit zou vast prachtig gaan kraken. Met volle kracht gooide ik hem met zijn hoofd tegen de muur aan, dat moest sowieso een hersenschudding opleveren, veel bloed en misschien een gat in zijn hoofd. Grijnzend en voldaan liep ik rustig terug naar de tafel en botste onderweg expres nog hard tegen dat kind aan. Alsof er niks gebeurt was ging ik weer zitten en keek nochalant rond. 'Dus, waar waren we?' vroeg ik rustig. Ik vroeg me af wanneer die andere twee sukkeltjes nou eindelijk op school zouden komen, zij waren ook zo leuk om te pijnigen. En als ze niet kwam of het duurde me te lang, had ik altijd Mona nog. Die liet ik nu maar even met rust, dat gaf een gevoel van veiligheid en was het des te grappiger om uit het niets toe te slaan.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Ik grinnikte zachtjes bij de woorden van Niall, om mijn armen rond zijn middel te wikkelen. 'Net als mij, net als ik uit ga kijken naar het moment dat ik mijn echte vriendje weer zie, dus de echte Nialler,' zei ik terwijl mijn hoofd weer zijn vaste plek tegen de jongen zijn schouder vond. Een zacht kusje drukte ik op zijn huid waarna een antwoord voor Zayn over mijn lippen rolde, gevolgd door 'Een optie voor de volgende keer,' voor Niall. Misschien dat het voor ons wel lastiger werd dan, maar dat zagen we dan later weer. Een zucht rolde over mijn lippen bij de woorden van de jongere jongen, om mijn armen nog strakker om hem heen te slaan. 'Als het aan mij had gelegen, hadden zowel zij als Hazza al een draai om hun oren gehad, maar ik kan het niet maken. Nou ja, ik wel, maar Tyler niet en ik weet het niet zo goed,' mompelde ik zachtjes. Toch had ik liever dat ze mij lastig vielen dan de andere jongens. Ik snapte gewoon niet zo goed hoe Harry het eigenlijk al in zijn hoofd had gehaald, want je kon me niet wijsmaken dat je de knop volledig om kon zetten. 'Geen excuus en geen hulp, want ik heb je liever nog wat langer bij me en dan het liefste ook ongedeerd,' Het ging een keer fout, dat moest gewoon een keer. Was het niet door Harry dan was het wel door mij, want ergens zat er een grens en die moest je niet overschrijden. Dat was zowel bij mij als bij mijn alter ego, al zat die bij mijn alter ego wel ietwat hoger door het hele karakter. Mijn hele alter ego was precies het tegenovergestelde dan de echte ik. 'We wachten we op het moment dat ze echt erachter komen wie we zijn, dan zien we wie het laatste, en hardste, lacht,' mompelde ik zachtjes aangezien ik ook geen zin had ik problemen, want deze hadden we al genoeg. Daarbij kon ik als Louis wel genoeg maken. Ik trok Niall omhoog, om zijn hand weer vast te pakken en mijn schouders op te halen. 'Het eerste stuk ziet niemand ons en we verzinnen we wat. We liegen heel de tijd al, dus dat gaat nu ook wel. Daarbij wil ik mijn vriendje gewoon nog wat langer aan mijn zijde hebben, want die moet ik lang genoeg missen zo,'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne II James Jackson.

    Hij rolde met zijn ogen, en liet een schamper lachje horen toen ik zei dat hij iemand anders lastig moest gaan vallen. Lilyan was inmiddels aangekomen op school, en zag mij met Lucas. Ze nam het voor me op, en schold hem uit. Nee, doe nou niet. Straks doet hij haar ook nog pijn. 'Schat, je weet niet hoeveel pijnlijker je het nu voor hem hebt gemaakt,' zei hij. 'Ze is je schat niet, dus noem haar ook niet zo.' zei ik. Ik was bang wat er ging komen, maar ik wou niet laten zien dat ik eigenlijk best bang ben. Hij trok me mee aan mijn kraag richting de dichtstbijzijnde muur, en verplaatste zijn hand naar mijn hoofd. Met volle kracht gooide hij mijn hoofd tegen de muur aan. Ik liet een pijnlijke schreeuw horen, en aangezien hij me tegen de muur aan gooide kon ik mijn evenwicht niet houden en viel ik op de grond. Ik voelde achter op mijn hoofd, en toen ik naar mijn handen keek zaten ze onder het bloed. Fuck, ik heb dus een gat in mijn kop. Ik wou hem uitschelden, maar ik kon het gewoon niet.


    How far is far

    [ Zijn de lessen al begonnen of niet? $: ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [nee toch?]


    Bowties were never Cooler

    (SaIvatore went Tomles)


    Because I love him, do I need another reason?

    Niall Horan || Josh Cooper
    ' Ja en ik de echte Louis, want al zie je er nu nog steeds goed uit, als Louis blijf je de knapste' zeg ik met een lieve glimlach. Ik kijk naar Louis en knik, ' volgende keer als die er komt' zeg ik en denk eigenlijk niet dat dat snel gebeurd. ' Ik snap het, mijn alterego zou het eventueel kunnen maar Hazz een klap verkopen kan ik gewoon niet, niet als Niall en als Josh kan ik die knop echt niet omzetten' zeg ik heel eerlijk. Mijn alterego was totaal ander en meestal kon ik me daar wel redelijk in verplaatsen maar eigelijk een van mijn beste vrienden slaan ging me te ver, hoe hazz het dan ook kon was me een raadsel. Ik glimlach naar Lou, ' Maar ik wil ook niet steeds machteloos toekijken hoe je geslagen wordt en in de avond weer een Louis met veel pijn zien, dus er komt een keer dat ik je help en ze terug pak' zeg ik en druk een kus op zijn wang. Ik lach even, ' ik denk niet dat ze daar snel achter komen maar als ze dat doen dan wil ik die reacties wel is zien ' zeg ik en grinnik zachtjes. ' Oké je hebt gelijk, alles om nog even bij je te zijn' zeg ik met een glimlach en pak zijn hand vast. Ik trek hem mee naar buiten en naar de auto toe.

    Louis Tomlinson
    'Maar de allerknapste van ons allemaal blijft toch de kleine blonde Ier, die ik straks uit school helemaal fijn ga knuffelen,' zei ik en duwde met twee vingertoppen zijn mondhoeken nog verder omhoog. De lieve glimlach maakte Niall gewoonweg nog een stuk schattiger dan hij al was en liet mij keer op keer weer smelten. Ik trok een heel onschuldig gezicht daarna, om naar zijn woorden te luisteren. 'Of we gaan volgende keer als elkaar,' lachte ik zachtjes, wetende dat het toch geen effect zou hebben, maar wel grappig zou zijn. Daarbij zou het ook niet heel snel meer voorkomen, zoals al gezegd werd, want ik zou dan sowieso passen. Een 'uhu' rolde over mijn lippen bij de volgende woorden van de jongen. 'Jij bent daar veels te lief voor, Nialler,' Ik kwam omhoog, om een kusje op zijn wang te drukken. 'Ik snap het ook gewoonweg niet hoe het Harry wel lukt, want volgens mij lukte het verder echt niemand,' Hazza zelf, net als zijn alter ego, bleef ik op dat soort momenten dan ook een beetje vreemd vinden. Het deed me deels denken alsof andere mensen voorrang hadden gekregen op ons terwijl wij juist nog langer met elkaar opgescheept zaten. 'Nialler, dat je er bent, is voor mij al genoeg en maakt alles wel een heel stuk beter. Het maakt me dan niet uit hoe of wat, zolang je zelf maar niet de klappen uit gaat delen. Het is wel heel lief dat je me wilde helpen.' zei ik terwijl mijn mondhoeken omhoog krulde, wetende dat er een dag kwam dat wij de macht hadden, maar ook dat Niall zo lief was. Met een arm liet ik de jongen los, om mijn hand door zijn kapsel heen te halen. 'Er gaat een dag komen dat we die zien, misschien nog wel sneller dan gedacht.' zei ik met een zachte grinnik, om niet veel later hem te volgen naar de auto en in het voorbijgaand mijn jas nog te pakken. Het was sowieso al beter met hem en op een dag was het gewoon allemaal weer perfect.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mag de bel gaan?]


    Bowties were never Cooler

    [Sorry maar, ik schrijf me uit. Het lukt me gewoon niet met school. ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Niall Horan|| Josh Cooper

    Omdat we nog best weinig tijd hadden besloot ik niet meer op alles te reageren wat Lou zei, ik wou namelijk nog wel een beetje op tijd op school zijn want ik had geen zin alweer een hele uitleg te moeten geven. ' Je weet best dat ik die klappen niet snel zou kunnen uitdelen Lou, zeker niet aan Hazz dus dat komt wel goed. Maar Sylvia kan op een dag wel te ver gaan, want ik kan niet tegen mensen die jou pijn doen' geef ik nog als antwoord en veel meer wou ik er iet over zeggen. Ik haatte dit onderwerp, het liefst wou ik hier niet aandenken omdat het gewoon heel lastig was. Zeker omdat het ook Harry was, onze beste vriend maar op school toch een soort vijand. ' Ik hoop echt dat die dag snel komt want ik vindt dit echt een marteling' mompel ik zachtjes. Ik was dit echt zat, de hele tijd doen alsof ik heel iemand anders was. Ik open de auto, ' Ik rij' zeg ik en stap in de auto die ik alvast start, daarna wacht ik tot Louis de auto instapt. Ondertussen haal ik een hand door mijn haar terwijl ik in de spiegel kijk, mijn alterego was iemand die zijn haar altijd goed had zitten dus dat moest ik wel volhouden.

    Zayn Malik || Mona Davison
    Ik keek van onder mijn lange lokken naar hoe Harry Liam aftuigde, zoals wel vaker gebeurde, terwijl zijn vriendinnen keken. Hoe hij dit kon doen snapte ik niet, maar hij deed het toch. Ik kon er alleen niets aan doen. Ik had hier geen vrienden. Geen enkele. Ik was de loner met de hond achterin de klas. Ach, je kon een ergere reputatie hebben. Ik keek weg van het geweld en richtte me op mijn schets van Harley. Plots trok juist die hond zich los van mijn voet, waarmee ik op zijn riem stond, en hij sprintte naar Liam. Ik keek op en zag de jongen, of eigenlijk zijn bebloedde achterhoofd. Dit gingen ze toch niet menen? Harry moest echt voorzichtiger doen, wat een grote pestkop hij hier ook was. Snel raapte ik mijn spulletjes bij elkaar in mijn tas en sloeg deze over mijn schouden voor ik zo snel mogelijk Harley achterna hobbelde. Uiteindelijk pakte ik zijn riem op toen ik bij hem bij Liam stond, wiens arm hij aan het likken was. Waarom was mijn hond ookal weer een mafketel? Ik knielde bij ze neer en hield Harley weg. "Gaat het?" vroeg ik voor de zekerheid met een hoge stem. "moet ik een ambulance of iemand anders bellen?" Ik viste mijn mobiel al uit mijn tas en opende wassap. Je bent echt te ver gegaan nu, Haz. Li heeft een gat in z'n hoofd door jou. Je moet nu echt oppassen met je gedrag. Anders ga je het terug krijgen. Harry was een van mijn beste vrienden, maar hij ging veels te ver en als ik hem een keer een flinke dreun moest verkopen om dit voortaan te voorkomen zou ik dat met alle liefde en plezier doen.


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne II James Jackson.

    Ik had nu inmiddels knallende koppijn, en was best misselijk. Lucas, of nou ja, Harry eigenlijk, had me wel vaker pijn gedaan, maar nog nooit zo. Ineens kwam Harley, de hond van Zayn op me af en begon mijn arm te likken. 'He, jochie' zei ik met een glimlach en begon het beestje te aaien. Ik en de jongens waren gek op hem, hij was vrijwel altijd bij Zayn. Even later kwam Zayn, nou ja, nu dus Mona er ook bij, en knielde bij ons neer en hield Harley weg. "Gaat het?" vroeg hij, of zij. Ik weet nog steeds niet of ik heb hier nou ook Mona moet gaan noemen, of alleen in de klas. Ik knikte voorzichtig, ook al had ik pijn, het ging best. 'Ja, het gaat wel, dank je.' zei ik maar. "moet ik een ambulance of iemand anders bellen?" vroeg hij daarna. 'Nee, het gaat wel.' zei ik. Ook al loog ik best wel. Ik moet de dag maar volhouden. En ik heb zeker geen ambulance nodig, ik ga er niet dood aan. Ik laat het liefst zo min mogelijk mensen merken dat het aardig pijn doet.


    How far is far

    Zayn Malik || Mona Davison
    Ik keek Liam recht in zijn ogen aan. Velen zouden zijn leugens geloven, maar ik kende hem daar iets te goed voor. Ik boog iets naar hem toe zodat anderen het niet konden horen. "Li, hoofdwonden bloeden als de neten en je wil niet dat Lou vanavond boos wordt omdat er overal bloed in je haar zit. Je mag je groot willen houden, maar ga wel even naar een doctor." fluisterde ik zacht en in mijn normale stem in zijn oor voor ik opstond en terug Mona was. "Sterkte James." zei ik met een zachte hoge stem voor ik terug liep richting het tafeltje waar ik zat. Hier op school kon ik niets doen of maken, zeker niet tegen Harry of zijn alias Lucas, maar thuis zou ik dat wel kunnen en waarschijnlijk ook doen. Zo was niet hoe je met je vrienden omging, zelfs niet als het bunnen je karakter paste. Ik drukte een kus op Harley's hoofd voor ik wegwandelde. Als hij niets zou doen zou ik in elk geval Paul en Lou smsen en misschien zijn moeder, maar over die laatste twijfelde ik nog. Maar met een gat in je hoofd ging je echt niet makkelijk het podium op en met veel bloedverlies zeker ook niet.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 15:45 ]


    Bowties were never Cooler

    Feaser schreef:
    [Sorry maar, ik schrijf me uit. ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded