• Ja hoor, Nederland heeft er weer een kopschopper erbij, dit maal is het een meisje achtervolgd door een grote groep tieners, klaar om haar slachtoffer een lesje te leren. ‘What the fock is jouw probleem’, wordt het slachtoffer gevraagd, of ze ligt al op de grond terwijl er flink op haar hoofd wordt gemept.
    De schokkende beelden zijn afkomstig van leerlingen van het Reynaert College in Hulst, die de vechtpartij toejuichten. Niemand greep in, toen het slachtoffer wankelend probeerde op te staan, maar in plaats daarvan werd ze uitgelachen. Het slachtoffer probeert aan haar daders te ontvluchten en vervolgd haar pad met haar fiets. Op dat moment wordt haar mishandelaar opgefokt door het publiek en loopt de situatie totaal uit de hand.

    Het slachtoffer wordt bij haar haren gegrepen en keihard op de grond gegooid, daarna moet ze een schop op haar neus incasseren, terwijl ze kansloos op de grond ligt. ‘Vieze kanker hoer’ wordt er vervolgens geschreeuwd en daarmee lijkt er een einde te komen aan de vechtpartij.
    Het meisje loopt wankelend weg, terwijl ze haar fiets achterlaat bij het toejuichend publiek. Weer het zoveelste gevalletje zinloos geweld, is dit de toekomst van Nederland?


    Klik hier voor de bron en het filmpje

    Ik vind het meisje dat heeft geschopt echt een enorme bitch en die groep er omheen een stel lafaards.


    26 - 02 - '16

    Ik zag 't. Er is 1 meisje die haar helpt om overeind te halen en haar fiets oppakt, maar die durft verder ook niets te zeggen. Heel sneu dit alles.


    To infinity and beyond •

    Huf schreef:
    Ik zag 't. Er is 1 meisje die haar helpt om overeind te halen en haar fiets oppakt, maar die durft verder ook niets te zeggen. Heel sneu dit alles.


    Ja, dat zag ik ook ja. Jammer dat die niks heeft gezegd eigenlijk, of de politie heeft gebeld. Deze actie slaat gewoon nergens op.


    26 - 02 - '16

    Wat erg.
    Echt ik vind het niet kunnen dat dit allemaal gebeurt.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Dat is niet de toekomst van Nederland. Dat zijn de jongeren die later draaideurcriminelen worden en de rest van hun miserabele leven vergooien omdat ze het idee hebben beter dan anderen te zijn en in de illusie vastzitten dat je borst oppoffen en stoer doen betekent dat je hogerop kunt komen in de wereld.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    RapunzeI schreef:
    (...)

    Ja, dat zag ik ook ja. Jammer dat die niks heeft gezegd eigenlijk, of de politie heeft gebeld. Deze actie slaat gewoon nergens op.


    Nee precies! Nou ja, 1 voordeel; ze zijn vrij duidelijk in beeld! Zowel de mensen die alleen maar geamuseerd stonden te kijken, als dat geval dat het arme kind slaat/schopt.


    To infinity and beyond •

    Huf schreef:
    (...)

    Nee precies! Nou ja, 1 voordeel; ze zijn vrij duidelijk in beeld! Zowel de mensen die alleen maar geamuseerd stonden te kijken, als dat geval dat het arme kind slaat/schopt.


    Ik hoop echt dat dat 'geval' flink wordt aangepakt/gestraft voor wat ze heeft gedaan.


    26 - 02 - '16

    Nederlnad is gevuld met sukkels en idioten. -.-


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Echt erg, goed dat ze mooi gefilmd zijn! Ze word hier gewoon hartstikke mishandeld.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    En dan te bedenken dat dit waarschijnlijk vaker gebeurt want het word natuurlijk niet altijd gefilmt. Maar wie verzind zo iets laten we iemand met z'n alle in elkaar gaan rammen. Ja goed idee.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Rillingen, gadverdamme wat misselijkmakend. Zo'n grote groep er omheen en op een na staan ze het allemaal toe te juichen, hoe kun je dan nog met jezelf leven. Toch fijn dat het ene meisje een poging doet om haar te helpen.

    Moest ik al zo rot zijn van binnen, zou ik het gewoonweg niet doen omdat iedereen tegenwoordig altijd alles filmt.
    Ze zijn niet alleen gewoon vreselijke mensen, ze zijn ook nog eens gewoon idioten!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Yep, ik zag het net op het nieuws. Het meisje dat haar had geschopt etc. had een filmpje opgenomen en haar excuses aangeboden, gezegd dat 'de ruzie al sinds september liep' en dat soort gelul. Gewoon niet goed te praten. :/


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    OpheIiac schreef:
    Yep, ik zag het net op het nieuws. Het meisje dat haar had geschopt etc. had een filmpje opgenomen en haar excuses aangeboden, gezegd dat 'de ruzie al sinds september liep' en dat soort gelul. Gewoon niet goed te praten. :/


    Wtf. Het is inderdaad niet goed te maken.


    26 - 02 - '16

    Het ergste vind ik echt die mensen die eromheen staan en niks doen. Niet dat het niet afschuwelijk is om iemand verrot te trappen, maar dan ben je ook echt niet goed in je hoofd. De meeste mensen die hier getuige van zijn zullen wel goed bij hun hoofd zijn, maar doen alsnog niks. Zo verschrikkelijk laf.
    Ik word hier echt misselijk van, bah.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    OpheIiac schreef:
    Yep, ik zag het net op het nieuws. Het meisje dat haar had geschopt etc. had een filmpje opgenomen en haar excuses aangeboden, gezegd dat 'de ruzie al sinds september liep' en dat soort gelul. Gewoon niet goed te praten. :/


    Het is schandalig dat het meisje het ook nog probeert goed te praten.
    Het valt niet goed te praten.

    Ik hoop dat de daders, allemaal ook te toekijkende joelende menigte gestraft wordt. En goed ook..


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !