• Ja hoor, Nederland heeft er weer een kopschopper erbij, dit maal is het een meisje achtervolgd door een grote groep tieners, klaar om haar slachtoffer een lesje te leren. ‘What the fock is jouw probleem’, wordt het slachtoffer gevraagd, of ze ligt al op de grond terwijl er flink op haar hoofd wordt gemept.
    De schokkende beelden zijn afkomstig van leerlingen van het Reynaert College in Hulst, die de vechtpartij toejuichten. Niemand greep in, toen het slachtoffer wankelend probeerde op te staan, maar in plaats daarvan werd ze uitgelachen. Het slachtoffer probeert aan haar daders te ontvluchten en vervolgd haar pad met haar fiets. Op dat moment wordt haar mishandelaar opgefokt door het publiek en loopt de situatie totaal uit de hand.

    Het slachtoffer wordt bij haar haren gegrepen en keihard op de grond gegooid, daarna moet ze een schop op haar neus incasseren, terwijl ze kansloos op de grond ligt. ‘Vieze kanker hoer’ wordt er vervolgens geschreeuwd en daarmee lijkt er een einde te komen aan de vechtpartij.
    Het meisje loopt wankelend weg, terwijl ze haar fiets achterlaat bij het toejuichend publiek. Weer het zoveelste gevalletje zinloos geweld, is dit de toekomst van Nederland?


    Klik hier voor de bron en het filmpje

    Ik vind het meisje dat heeft geschopt echt een enorme bitch en die groep er omheen een stel lafaards.


    26 - 02 - '16

    En eigenlijk, moet ze iedereen aanklagen die stonden te filmen en erbij stonden te kijken. Zijn net zo schuldig. Stelletje zielige mensen. Heb er gewoon geen woorden voor. Maar waarom dat meisje niet terug slaat weet ik ook niet, ik had haar allang een stoot gegeven. :')


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik weet bijna zeker dat als dat wijf alleen was geweest, dat ze het dan niet had gedurfd. Stelletje zielige en kansloze mensen, bah.

    LeIouch schreef:
    Nederland is gevuld met sukkels en idioten. -.-

    Dit.
    Al is Nederland vast niet het enige land waar het gebeurt. :'D.

    @ Humphries; Tja, ze hebben nu eenmaal groepjes nodig voor dit. Anders durven ze niet, stelletje lafaards.

    Ik zou haar allang geholpen hebben, dit is echt triest gedrag. Als je zelf daar lag, zou je ook graag geholpen willen worden.
    Wat een fuckers.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 23:39 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bah. Misselijkmakend, dit.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facking animals.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ik zag het op het nieuws en de mishandelaar heeft een sorry-bericht op internet geplaatst. Wat een onzin, alsof je dan iemand's trauma af kan nemen.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 13:14 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    -

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 13:24 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Die kinderen zijn niet goed wijs, dat je zoiets doet en toestaat als groep!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Woodley schreef:
    Ik zag het op het nieuws en de mishandelaar heeft een sorry-bericht op internet geplaatst. Wat een onzin, alsof je dan iemand's trauma af kan nemen.

    Zeker geen genoeg ballen over om in real haar excuses aan te bieden? Hij kan haar wel slaan, mishandelen, etc, maar hij plaatst laf een sorry-berichtje op 't internet. Damn, asshole.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Misselijkmakend!!!
    Echt...


    Queer zijn is gewoon alles

    Er moet een straf komen voor het niet ingrijpen bij dit soort dingen, want dit is echt te triest voor woorden. Het is gewoon zielig.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het verbaast me dat dat meisje niet eens van school wordt afgestuurd of geschorst.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Chocolata schreef:
    Bah. Misselijkmakend, dit.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Yoda schreef:
    Dat is niet de toekomst van Nederland. Dat zijn de jongeren die later draaideurcriminelen worden en de rest van hun miserabele leven vergooien omdat ze het idee hebben beter dan anderen te zijn en in de illusie vastzitten dat je borst oppoffen en stoer doen betekent dat je hogerop kunt komen in de wereld.

    Inderdaad. Altijd zo dramatisch, "Is dit de toekomst van Nederland?", alsof wij de toekomst niet zijn en dit keihard afkeuren. Maar goed, dat meisje is sowieso strafbaar en die omstanders geloof ik ook. Ik hoop dan ook dat ze worden opgepakt en berecht.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het is echt erg,
    Hoop dat de ouders van het schoppende meisje haar voor eeuwig huisarrest geven.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!