• Ja hoor, Nederland heeft er weer een kopschopper erbij, dit maal is het een meisje achtervolgd door een grote groep tieners, klaar om haar slachtoffer een lesje te leren. ‘What the fock is jouw probleem’, wordt het slachtoffer gevraagd, of ze ligt al op de grond terwijl er flink op haar hoofd wordt gemept.
    De schokkende beelden zijn afkomstig van leerlingen van het Reynaert College in Hulst, die de vechtpartij toejuichten. Niemand greep in, toen het slachtoffer wankelend probeerde op te staan, maar in plaats daarvan werd ze uitgelachen. Het slachtoffer probeert aan haar daders te ontvluchten en vervolgd haar pad met haar fiets. Op dat moment wordt haar mishandelaar opgefokt door het publiek en loopt de situatie totaal uit de hand.

    Het slachtoffer wordt bij haar haren gegrepen en keihard op de grond gegooid, daarna moet ze een schop op haar neus incasseren, terwijl ze kansloos op de grond ligt. ‘Vieze kanker hoer’ wordt er vervolgens geschreeuwd en daarmee lijkt er een einde te komen aan de vechtpartij.
    Het meisje loopt wankelend weg, terwijl ze haar fiets achterlaat bij het toejuichend publiek. Weer het zoveelste gevalletje zinloos geweld, is dit de toekomst van Nederland?


    Klik hier voor de bron en het filmpje

    Ik vind het meisje dat heeft geschopt echt een enorme bitch en die groep er omheen een stel lafaards.


    26 - 02 - '16

    Ursula schreef:
    (...)
    Zeker geen genoeg ballen over om in real haar excuses aan te bieden? Hij kan haar wel slaan, mishandelen, etc, maar hij plaatst laf een sorry-berichtje op 't internet. Damn, asshole.

    Het is een zij.


    Take me to wonderland

    Wow wat laag, slaat echt nergens op en dat niemand haar helpt...

    What. The. Fuck.

    Bah.


    When things are at their worst, keep on going, this means they can only get better from here.

    Endorphin schreef:
    (...)
    Het is een zij.

    Ik dacht dat het een groepje was? Ik maakte het op uit de opmerkingen hier, heb het filmpje zelf niet gekeken.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ik hoop dat ze zelf verrot word geschopt door haar slachtoffer. Ik weet dat ik nu geen haar beter ben, maar dat is in mijn ogen de enige manier. Aanpakken dit soort mensen, en hard ook. Heel ver weg stoppen en niet meer naar om kijken. Maar goed, we kunnen niets anders doen dan hopen. Haar karma komt nog wel.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    *hides because she lives in Zeeuws-Vlaanderen*


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Heb het filmpje gezien en waar ik me erg hard aan stoor is het feit dat niemand voor dat meisje opkomt.
    Het is gewoonweg schandalig eigenlijk.
    Als ik zie dat er zoiets gebeurd, zal ik helpen, zelfs als ik daar zelf door in de problemen kom maar ik zou mezelf haten als ik er gewoon op sta te kijken en niets doe.
    Hoe kunnen die mensen toch met zichzelf leven?

    En wat dat berichtje betreft waarin de dader zich excuseert, slaat op niets.
    Het slachtoffer is niets met zulke loze woorden die waarschijnlijk alleen bedoeld waren om haar eigen hachje te redden van de media...
    Ik zou echt wraak nemen op dat kind. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lucrezia schreef op 30 jan 2014 - 22:07:

    Heb het filmpje gezien en waar ik me erg hard aan stoor is het feit dat niemand voor dat meisje opkomt.
    Het is gewoonweg schandalig eigenlijk.
    Als ik zie dat er zoiets gebeurd, zal ik helpen, zelfs als ik daar zelf door in de problemen kom maar ik zou mezelf haten als ik er gewoon op sta te kijken en niets doe.
    Hoe kunnen die mensen toch met zichzelf leven?

    En wat dat berichtje betreft waarin de dader zich excuseert, slaat op niets.
    Het slachtoffer is niets met zulke loze woorden die waarschijnlijk alleen bedoeld waren om haar eigen hachje te redden van de media...
    Ik zou echt wraak nemen op dat kind.


    ^helemaal mee eens


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.