• Ja hoor, Nederland heeft er weer een kopschopper erbij, dit maal is het een meisje achtervolgd door een grote groep tieners, klaar om haar slachtoffer een lesje te leren. ‘What the fock is jouw probleem’, wordt het slachtoffer gevraagd, of ze ligt al op de grond terwijl er flink op haar hoofd wordt gemept.
    De schokkende beelden zijn afkomstig van leerlingen van het Reynaert College in Hulst, die de vechtpartij toejuichten. Niemand greep in, toen het slachtoffer wankelend probeerde op te staan, maar in plaats daarvan werd ze uitgelachen. Het slachtoffer probeert aan haar daders te ontvluchten en vervolgd haar pad met haar fiets. Op dat moment wordt haar mishandelaar opgefokt door het publiek en loopt de situatie totaal uit de hand.

    Het slachtoffer wordt bij haar haren gegrepen en keihard op de grond gegooid, daarna moet ze een schop op haar neus incasseren, terwijl ze kansloos op de grond ligt. ‘Vieze kanker hoer’ wordt er vervolgens geschreeuwd en daarmee lijkt er een einde te komen aan de vechtpartij.
    Het meisje loopt wankelend weg, terwijl ze haar fiets achterlaat bij het toejuichend publiek. Weer het zoveelste gevalletje zinloos geweld, is dit de toekomst van Nederland?


    Klik hier voor de bron en het filmpje

    Ik vind het meisje dat heeft geschopt echt een enorme bitch en die groep er omheen een stel lafaards.


    26 - 02 - '16

    ^ Ja, ugh. Ik kan het filmpje niet zo snel vinden, maar hier is een artikel erover. http://www.hvzeeland.nl/nieuws/23622-meisje-biedt-excuses-aan-voor-vechtpartij


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ze heeft zichzelf aangegeven op t politiebureau.. tja.. 2 uurtjes taakstraf en t is weer goed :) welkom in Nederland, waar alles kan en mag!


    It's high noon.

    Sorry voor mijn woordkeuze, maar wat een asociaal, respectloos mokkel. Ik kan het niet anders verwoorden.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik wil het filmpje zien, maar de link laadt niet. Kut.

    -nvm

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 20:28 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Nvm

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 20:30 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    OOOOOOOOOH, ik had dat meisje zo hard in d'r tieten gestompt.


    I live for the applause, you will die for it.

    LogitG27 schreef:
    Ze heeft zichzelf aangegeven op t politiebureau.. tja.. 2 uurtjes taakstraf en t is weer goed :) welkom in Nederland, waar alles kan en mag!


    Als die 2 uur taakstraf is voor het slachtoffer en de dader op vrije voeten komt, dan zit je aardig in de buurt 8D

    Rivaille schreef:
    OOOOOOOOOH, ik had dat meisje zo hard in d'r tieten gestompt.


    ... Wat? XD


    quidquid excusatio prandium pro

    O, ik zie al waar dit heen gaat. Gewoon in laten slapen en nooit meer over nadenken. Tuurlijk doet Nederland niet moeilijk over een paar klapjes! Kan toch, als je je daarna maar netjes aangeeft op het politiebureau!


    Searching heavens for another earth

    Flashback... auw... ik ben bijna in staat om even een bezoekje te brengen aan die school en dat pestkind op te zoeken.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Yoite schreef:
    Het ergste vind ik echt die mensen die eromheen staan en niks doen. Niet dat het niet afschuwelijk is om iemand verrot te trappen, maar dan ben je ook echt niet goed in je hoofd. De meeste mensen die hier getuige van zijn zullen wel goed bij hun hoofd zijn, maar doen alsnog niks. Zo verschrikkelijk laf.
    Ik word hier echt misselijk van, bah.

    Het is typisch menselijk gedrag om toe te staan kijken en niks te doen. Komt overal voor en als je geluk hebt, zal er eentje zijn die zal helpen. Natuurlijk wil ik het niet goed praten en het vanop de zijlijn staan toe te juichen is een ander verhaal. Ik word er misselijk van dat de rest gewoon dat wijf toejuicht om haar in elkaar te slaan.


    Take me to wonderland

    Ik wil het niet zien. Misselijkmakend is het.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Sorry, ik snap dat het erg is, maar ik vind dat de tekst erg misleidend is. Erg is het zeker, dat kan ik niet ontkennen, maar je kunt ook overdrijven.
    Verder vind ik het misselijkmakend dat zoiets überhaupt voorkomt in Nederland... Verschrikkelijk.


    Deep inside, I've never felt alive

    Huginn schreef:
    Flashback... auw... ik ben bijna in staat om even een bezoekje te brengen aan die school en dat pestkind op te zoeken.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Afschieten die handel is mijn eerste reactie. Dat bedoel ik natuurlijk niet echt zo maar ik vind het absoluut te walgelijk voor woorden.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Celebration schreef:
    Wat erg.
    Echt ik vind het niet kunnen dat dit allemaal gebeurt.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.