• Enjoy.:Y)

    NCIS aka Fleur
    TheDarkKing aka Lars
    Yoda aka Samantha
    Raccoon aka Saar
    XSoulMatesX aka Soul
    Thalin aka Evi
    Inamabilis aka Amparo
    Lethe aka Cheryl
    LyraPhoenix aka Ellen
    Jafar aka Miek(je)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 13:39 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    Sorry. :(
    Ik heb nogal belangrijke keuzes moeten maken in mijn leven.
    En die moest ik nemen.
    Lastig om uit te leggen.


    Dat geeft niet. Sorry ik ben moe :')

    Thalin schreef:
    (...)

    Ja precies, en nooit stilstaan bij wat ze zeggen.
    Ik denk dat ik wel die twee klassen over zou slaan, omdat ik me op de basisschool ook al helemaal niet lekker voelde in de groep en in m'n eigen vel en ik verveelde me dankzij het lage niveau etc, en ik denk niet dat ik er gelukkiger van zou zijn geworden als ik wel gewoon de volle acht jaar had gedaan.
    Ik was dan wel sowieso naar een andere middelbareschool gegaan, aangezien die waar ik nu op zit gewoon echt klote is.

    Zo'n basisschool wil ik ook! Al zat ik ook niet lekker bij m'n leeftijdsgenoten en dat probleem wordt dan helaas niet opgelost.


    Gelukkig hoef je nog maar even en kan je dan een leuke vervolgopleiding kiezen, waar je het hopelijk een stuk meer naar je zin hebt. Sowieso zit je dan bij mensen met dezelfde interesse ^^ En dan is het inderdaad wel beter dat je er twee hebt overgeslagen. Ik heb mij dat altijd afgevraagd of het wel of niet goed is voor kinderen, dus heel erg bedankt voor je verhaal.
    En ik ben overigens wel van basisschool geswitched, dus zat eerst op een andere, waar het echt slecht was. Mijn beste vriendin ging toen verhuizen en naar die school met niveaugroepen en ik ben toen meegegaan. Was voor mij en mijn moeder wel een stukje langer fietsen, maar dat hadden we er wel voor over.

    En ik zat op de Bareel in de broekpolder Heemskerk. Het is nu echter een hele grote school geworden, maar toen was hij net nieuw.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 11:58 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Havo/Vwo 1 nog... Voel me klein nu...


    "I Was Born To Be A Warrior, And Now I Am."

    Jafar schreef:
    (...)

    Gelukkig hoef je nog maar even en kan je dan een leuke vervolgopleiding kiezen, waar je het hopelijk een stuk meer naar je zin hebt. Sowieso zit je dan bij mensen met dezelfde interesse ^^ En dan is het inderdaad wel beter dat je er twee hebt overgeslagen. Ik heb mij dat altijd afgevraagd of het wel of niet goed is voor kinderen, dus heel erg bedankt voor je verhaal.
    En ik ben overigens wel van basisschool geswitched, dus zat eerst op een andere, waar het echt slecht was. Mijn beste vriendin ging toen verhuizen en naar die school met niveaugroepen en ik ben toen meegegaan. Was voor mij en mijn moeder wel een stukje langer fietsen, maar dat hadden we er wel voor over.

    En ik zat op de Bareel in de broekpolder Heemskerk. Het is nu echter een hele grote school geworden, maar toen was hij net nieuw.


    Ja daar ben ik wel heel blij mee, al heb ik nog geen idee wat ik wil gaan doen en ben ik (als ik niet blijf zitten en het examen in een keer haal) 15 als ik klaar ben met deze school..
    Graag gedaan, haha. Ik wist niet dat er iemand zou zijn die op jouw manier geïnteresseerd is in het overslaan van groepen, want zo'n vraag heb ik nog nooit gehad. (:
    Het is altijd 'Oh maar welke groepen heb je over geslagen?' en dat soort dingen.

    Nouja beter toch, ik denk dat als je basisschool niet goed is je eigenlijk meteen al van die school af moet gaan.. Het zijn wel de eerste 'echte' jaren van je leven en ik denk dat je eerste echte indruk wel een positieve moet zijn.

    MyHome schreef:
    Havo/Vwo 1 nog... Voel me klein nu...


    Dan ben je (als het goed is) maar een jaartje jonger dan ik ben hoor. So don't worry.

    MyHome schreef:
    Havo/Vwo 1 nog... Voel me klein nu...


    En bij mij ook hoor.
    2 HAVO, nog dan maar. (Probeer later door te gaan naar een wat hoger niveau als het lukt)
    Ik voel me niet echt klein, maar meer lonely.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Ik voel me lonely aangezien ik één van de enige of zelfs enige jongen(s) ben hier. :/


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Thalin schreef:
    (...)

    Ja daar ben ik wel heel blij mee, al heb ik nog geen idee wat ik wil gaan doen en ben ik (als ik niet blijf zitten en het examen in een keer haal) 15 als ik klaar ben met deze school..
    Graag gedaan, haha. Ik wist niet dat er iemand zou zijn die op jouw manier geïnteresseerd is in het overslaan van groepen, want zo'n vraag heb ik nog nooit gehad. (:
    Het is altijd 'Oh maar welke groepen heb je over geslagen?' en dat soort dingen.

    Nouja beter toch, ik denk dat als je basisschool niet goed is je eigenlijk meteen al van die school af moet gaan.. Het zijn wel de eerste 'echte' jaren van je leven en ik denk dat je eerste echte indruk wel een positieve moet zijn.


    Ja inderdaad. Ik was op de eerste school ook echt schoolziek. Door de weeks was ik misselijk en had koorts en in de weekenden ging het dan weer wat beter. Maar daar was ook een achterlijke juf die mij de hele tijd dom en lui noemde (ik blijk dyslectisch te zijn, waardoor ik altijd redelijk langzaam ben -_- ) en in de pauzes stond er niemand op het plein, waardoor er altijd van alles mis ging en wij ons uiterste best moesten doen om de vrede te bewaren en ruzies op te lossen. Belachelijk gewoon. Daar zijn juffen en meesters voor.

    En dat soort dingen interesseren mij wel vaker, niet dat ik juf wil worden of psychologie wil gaan studeren of zo. Ik ben gewoon een beetje vreemd :p En gelukkig heb je nog wat tijd om te kiezen wat je wilt doen. Gewoon overal rondkijken. Dan kom je er wel uit c;


    Happy Birthday my Potter!

    Stiekem ben ik gewoon bejaard hierzo :p


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Ja inderdaad. Ik was op de eerste school ook echt schoolziek. Door de weeks was ik misselijk en had koorts en in de weekenden ging het dan weer wat beter. Maar daar was ook een achterlijke juf die mij de hele tijd dom en lui noemde (ik blijk dyslectisch te zijn, waardoor ik altijd redelijk langzaam ben -_- ) en in de pauzes stond er niemand op het plein, waardoor er altijd van alles mis ging en wij ons uiterste best moesten doen om de vrede te bewaren en ruzies op te lossen. Belachelijk gewoon. Daar zijn juffen en meesters voor.

    En dat soort dingen interesseren mij wel vaker, niet dat ik juf wil worden of psychologie wil gaan studeren of zo. Ik ben gewoon een beetje vreemd :p En gelukkig heb je nog wat tijd om te kiezen wat je wilt doen. Gewoon overal rondkijken. Dan kom je er wel uit c;


    Het schoolziek zijn herken ik heel erg, helaas.
    Jeetje, bij ons stond er wel altijd iemand die ervoor zorgde dat er niks mis ging. Niet dat het altijd hielp, maar het is sowieso beter dan niemand lijkt me.
    Dyslectisch zijn lijkt me erg lastig. Ik vind trouwens dat je Nederlands beter is dan de gemiddelde persoon op het internet haha.

    Vreemd op een goede manier dan haha.
    Ja daar ben ik heel blij mee. Ik ga sowieso nog niet studeren op mijn vijftiende, dus dan neem ik dan een tussenjaar en ga ik misschien iets doen in het buitenland. Tenminste, dat lijkt me heel erg gaaf. Ik hoop alleen wel dat er niet moeilijk gedaan wordt over leerplicht etc.

    Jafar schreef:
    (...)

    Ja inderdaad. Ik was op de eerste school ook echt schoolziek. Door de weeks was ik misselijk en had koorts en in de weekenden ging het dan weer wat beter. Maar daar was ook een achterlijke juf die mij de hele tijd dom en lui noemde (ik blijk dyslectisch te zijn, waardoor ik altijd redelijk langzaam ben -_- ) en in de pauzes stond er niemand op het plein, waardoor er altijd van alles mis ging en wij ons uiterste best moesten doen om de vrede te bewaren en ruzies op te lossen. Belachelijk gewoon. Daar zijn juffen en meesters voor.

    En dat soort dingen interesseren mij wel vaker, niet dat ik juf wil worden of psychologie wil gaan studeren of zo. Ik ben gewoon een beetje vreemd :p En gelukkig heb je nog wat tijd om te kiezen wat je wilt doen. Gewoon overal rondkijken. Dan kom je er wel uit c;


    PDD'er hier, ik zit op cluster 4 onderwijs je weet wel, dat soort onderwijs wat de regering weg wou halen een paar jaar geleden. (Echt topie)
    Ik ben ook zo, alleen mag ik dat gewoon niet doen. (Andere leerlingen helpen)
    En ik ben trouwens in mijn hele schooltijd maar één keer echt ziek geweest, twee weken en ik ben soms wel 2-3 dagen ziek, maar niet te erg.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Jafar schreef:
    Stiekem ben ik gewoon bejaard hierzo :p


    Haha hoe oud ben je?

    @Jafar, ben je eigenlijk dyslectisch met cijfers of met letters?
    (Namelijk ik merk het nog best weinig op, ookal bestaat dylectisch uit drie onderdelen)


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Jafar schreef:
    (...)

    Ja inderdaad. Ik was op de eerste school ook echt schoolziek. Door de weeks was ik misselijk en had koorts en in de weekenden ging het dan weer wat beter. Maar daar was ook een achterlijke juf die mij de hele tijd dom en lui noemde (ik blijk dyslectisch te zijn, waardoor ik altijd redelijk langzaam ben -_- ) en in de pauzes stond er niemand op het plein, waardoor er altijd van alles mis ging en wij ons uiterste best moesten doen om de vrede te bewaren en ruzies op te lossen. Belachelijk gewoon. Daar zijn juffen en meesters voor.

    En dat soort dingen interesseren mij wel vaker, niet dat ik juf wil worden of psychologie wil gaan studeren of zo. Ik ben gewoon een beetje vreemd :p En gelukkig heb je nog wat tijd om te kiezen wat je wilt doen. Gewoon overal rondkijken. Dan kom je er wel uit c;


    Ik had écht niet verwacht dat je dyslectisch zou zijn. Je Nederlands is echt goed, beter dan dat van de meeste mensen die ik ken

    @TheDarkKing.
    Dyslectie is met letters, dyscalculie is met getallen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    (...)

    Ik had écht niet verwacht dat je dyslectisch zou zijn. Je Nederlands is echt goed, beter dan dat van de meeste mensen die ik ken

    @TheDarkKing.
    Dyslectie is met letters, dyscalculie is met getallen.


    Maar dyslectie is een verzamelnaam voor: de betekenis van een woord niet kennen, een woord niet kunnen lezen of verkeerd spellen.
    (Dat laaste weet ik niet zeker of dat ook bij twee hoort, maar het zijn er drie)


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)