• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier.

    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Starkey
    Requille
    Occult
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Yayde
    Gailybell
    Pompeji
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Usha
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa
    Montrose
    Querencia
    MarshmallowS
    Radley
    IRWlN



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.



    Oude topics:
    1
    2

    Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 18:10 ]


    -

    BastiIIe schreef:
    Dat is toch vet oud nieuws? :p


    Ik had het nu pas gehoord dus. Ik ben niet heel erg op de hoogte van het nieuws over deze serie ;s


    16 - 09 - '17

    Ben ik de enige die zich trouwens vanaf het eerste seizoen irriteert dat Ali's nagels nóóit helemaal goed gelakt worden? Oh god, ik ben te perfectionistisch.

    Montrose schreef:
    Ben ik de enige die zich trouwens vanaf het eerste seizoen irriteert dat Ali's nagels nóóit helemaal goed gelakt worden? Oh god, ik ben te perfectionistisch.

    Nope, ik ook. Haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Quaintrelle > Querencia


    16 - 09 - '17

    Wat een aflevering..

    Geen idee eigenlijk wat ik moet zeggen. Al vond ik die jongen van Aria erg leuk ^^

    Ik ben gister avond begonnen met het kijken van pretty little liars en ik vind het echt geweldig. Ben nu pas bij aflevering 8 van seizoen 1, maar je mag mij wel op de lijst zetten. Denk niet dat het lang gaat duren voordat ik alles heb gekeken. ^^


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    IRWlN schreef:
    Ik ben gister avond begonnen met het kijken van pretty little liars en ik vind het echt geweldig. Ben nu pas bij aflevering 8 van seizoen 1, maar je mag mij wel op de lijst zetten. Denk niet dat het lang gaat duren voordat ik alles heb gekeken. ^^


    Ik heb de 4 seizoenen in 3 weken gezien, terwijl ik ook school had, je bent er inderdaad rap door haha


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Whoa in the hell is de narrator deze keer? O_O


    -

    Okay, iets klopt deze keer niet met de online versie en ik hoop van harte dat deze niet de echte is. klik


    -

    Ik heb eindellijk een link met de normale stemmen gevonden. So many thoughts...

    1. Op het einde is het vast Paige en/of 1 van die detectives.
    2. GO EMILYYY. BYE PAIGE. Ugh, ik mocht die griet toch nooit. Die mag mooi ophoepelen.
    3. Ali's moeder en Jason weten dus echt dat Ali nog steeds leeft.
    4. Dat Ali's moeder A kan zijn, maak nu echt perfect sence.
    5. WTF IS ER MET JOU AAN DE HAND, SPENCER? Echt niet normaal hoe ze op het ene moment een nervous breakdown lijkt te krijgen en de volgende moment in iemand veranderd die alles onder controle heeft.


    En OMG DE VOLGENDE AFLEVERING WORDT AWESOME :o

    Maar hopelijk krijgen we antwoord op wie A nu al die tijd is geweest en niet dat de mask af wordt getrokken en de scherm op zwart staat. Maar dat zal vast niet gebeuren.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2014 - 6:12 ]


    -

    Davies --> Memoria
    Ik vond deze aflevering echt leuk. Kan nu al niet wachten. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hoe kijken jullie PLL?
    Want ik was ooit begonnen met kijken en toen ben ik gestopt.
    En nu wil ik verder kijken maar ik weet niet waar.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Cucirca of series-cravings ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Starkey schreef:
    Cucirca of series-cravings ^^


    Oehh thankyou ^^


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    iMerp schreef:
    Hoe kijken jullie PLL?
    Want ik was ooit begonnen met kijken en toen ben ik gestopt.
    En nu wil ik verder kijken maar ik weet niet waar.


    Megashare doet het ook heel goed!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin