• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Witchking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Zyra
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Melissa - Act
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Evelien - Milah
    Chris - Lunalovesit


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 17:02 ]


    Tijd voor koffie.

    RapunzeI schreef:
    (...)

    Jammer van die verknalling, maar wel mooi cijfer voor Zakelijk Schrijven! Gefeliciteerd (:

    Dank je! Het heeft mijn dag weer een beetje goed gemaakt.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik houd echt van mijn kat, hij kan immers zo lief kijken c;


    26 - 02 - '16

    Stimpstaaaamp op 't menu.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vanavond is het eindelijk weer tijd voor the Walking Dead! _O_ Zo stom dat ik er nooit eerder aan ben begonnen. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Vanavond is het eindelijk weer tijd voor the Walking Dead! _O_ Zo stom dat ik er nooit eerder aan ben begonnen. :')


    Wees maar blij, dan hoef je niet zo lang te wachten op de volgende afleveringen. :Y) Volgende week zondag begint het weer.


    Your make-up is terrible

    Ik heb m'n ex net geconfronteerd met het gesprek wat ik dus via een ander te zien heb gekregen. Hij negeert me nu nog steeds. Ik haat hem. Ik ben zo boos dat ik helemaal tril en zin heb om te gaan huilen.


    26 - 02 - '16

    Je kan hem beter gewoon loslaten en verder gaan. Hij is het niet waard om nog meer energie aan te verspillen.

    Volgens mij ben ik echt Sven van Frozen.


    Your make-up is terrible

    Verveel me echt.... gamen heb ik al gedaan. Niks op tv... meh :c


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yaaaaay, de examens zijn gedaan!
    En ik ben daarnet gaan schaatsen. Dat is echt al 5 jaar geleden dat ik dat nog gedaan heb.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    Je kan hem beter gewoon loslaten en verder gaan. Hij is het niet waard om nog meer energie aan te verspillen.

    Volgens mij ben ik echt Sven van Frozen.

    Da's waar. Ik moet me niet zo gek laten maken


    26 - 02 - '16

    Omg ik heb meer dan 20.000 pageviews ;D


    26 - 02 - '16

    Ik heb eindelijk tijd om te schrijven en dus spontaan geen inspiratie meer.


    I am an idiot, I move.

    Nami schreef:
    Yaaaaay, de examens zijn gedaan!
    En ik ben daarnet gaan schaatsen. Dat is echt al 5 jaar geleden dat ik dat nog gedaan heb.

    Bij mij zijn ook de tentamens eeeeindelijk afgelopen! Hopelijk halen we allebei alle vakken. ^^
    @Nikki: Dat is waar! Uiteindelijk heb ik het gisteravond toch maar niet gekeken, want ik had even zin in wat luchtigs. Dus heb ik Mirror Mirror maar gekeken, wat nogal een vreemde film was. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Bij mij zijn ook de tentamens eeeeindelijk afgelopen! Hopelijk halen we allebei alle vakken. ^^
    @Nikki: Dat is waar! Uiteindelijk heb ik het gisteravond toch maar niet gekeken, want ik had even zin in wat luchtigs. Dus heb ik Mirror Mirror maar gekeken, wat nogal een vreemde film was. :')


    ik had m ook gezien donderdag :p vooral dat einde xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Barnabas schreef:
    (...)
    Bij mij zijn ook de tentamens eeeeindelijk afgelopen! Hopelijk halen we allebei alle vakken. ^^
    @Nikki: Dat is waar! Uiteindelijk heb ik het gisteravond toch maar niet gekeken, want ik had even zin in wat luchtigs. Dus heb ik Mirror Mirror maar gekeken, wat nogal een vreemde film was. :')
    Ik hoop het.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?