• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Witchking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Zyra
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Melissa - Act
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Evelien - Milah
    Chris - Lunalovesit


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 17:02 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik ben zo net op een nogal rotte manier achter de waarheid van de relatie gekomen die ik heb gehad. Hij wilde me alleen maar zodat hij een vriendin had. Ook had hij nooit een relatie met me genomen als hij had geweten van mijn dysthyme stoornis. Ik voel me echt gebruikt )':

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 12:43 ]


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    Ik ben zo net op een nogal rotte manier achter de waarheid van de relatie gekomen die ik hrb gehad. Hij wilde me alleen maar zodat hij een vriendin had. Ook had hij nooit een relatie met me genomen als hij had geweten van mijn dysthyme stoornis. Ik voel me echt gebruikt )':


    Ahw jeetje, dat is echt zo gemeen! Ik snap niet hoe mensen zich zulke dingen in hun kop kunnen halen om te doen! Echt vreselijk! :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    (...)

    Ahw jeetje, dat is echt zo gemeen! Ik snap niet hoe mensen zich zulke dingen in hun kop kunnen halen om te doen! Echt vreselijk! :C


    Ik snap het ook niet. Ik vind het gewoon oneerlijk. Bah. Vooral omdat hij me negeert, ontloopt en vrolijk doorgaat met z'n leven )':


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    (...)
    Ik snap het ook niet. Ik vind het gewoon oneerlijk. Bah. Vooral omdat hij me negeert, ontloopt en vrolijk doorgaat met z'n leven )':


    Uhu idd. Zulke jongens ben je echt niet waard! En hoe moeilijk het ook is, ik denk dat je zelf ook verder moet gaan met je leven en moet proberen hem te vergeten. Ga uit als je dat leuk vind of een meidenavond houden. In ieder geval afleiding. Want het helpt niet om aan die gozer te blijven denken als hij klaarblijkelijk zelf al verder is gegaan, hoe rot het ook is. :c

    *hugs you again very much*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    (...)

    Ghehe gamen is dus toch leuk? ^^ Hahaha x)


    hahah ja deze heel erg. Komt ook wel door de mensen van de guild van me broer. Die zijn erg aardig en helpen me veel.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ohoh. Volgend blok keuzemodule waarin alleen Engels mag worden gesproken. Wordt interessant. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    RapunzeI schreef:
    Ik ben zo net op een nogal rotte manier achter de waarheid van de relatie gekomen die ik heb gehad. Hij wilde me alleen maar zodat hij een vriendin had. Ook had hij nooit een relatie met me genomen als hij had geweten van mijn dysthyme stoornis. Ik voel me echt gebruikt )':

    Jeez, dat is gewoonweg gemeen! Een jonge die dat doet is echt een grote lummel en klootzak zeg. Zulke dingens kunnen me echt boos maken en jij verdient dit shit echt niet. (K) *geeft je een dikke knuffel*


    -

    RapunzeI schreef:
    Ik ben zo net op een nogal rotte manier achter de waarheid van de relatie gekomen die ik heb gehad. Hij wilde me alleen maar zodat hij een vriendin had. Ook had hij nooit een relatie met me genomen als hij had geweten van mijn dysthyme stoornis. Ik voel me echt gebruikt )':
    :( Dat is niet leuk Erieka. Knuffel <3


    Life is hard and then we die

    RapunzeI schreef:
    Ik ben zo net op een nogal rotte manier achter de waarheid van de relatie gekomen die ik heb gehad. Hij wilde me alleen maar zodat hij een vriendin had. Ook had hij nooit een relatie met me genomen als hij had geweten van mijn dysthyme stoornis. Ik voel me echt gebruikt )':


    Dit is echt erg! Ik had ook een vriendin en die had het met een vriendje en dat vriendje had alleen iets met haar omdat hij het met haar wilde doen en dat wilde zij niet. Dus toen heeft hij het maar uitgemaakt met het smoesje dat zij niet in zijn toekomstbeeld paste.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Dankjulliewel voor jullie steun. Ik ben hem nu echt gaan haten. Wat een eikel.


    26 - 02 - '16

    Misschien wat stom om zo achteraf te zeggen, maar ik vond hem nooit echt bij jou passen. Blijkbaar zit die jongen nog volop in de puberteit en is hij nog steeds ontzettend kinderlijk van geest als hij zo denkt.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ugh, het enige wat hij ook echt belangrijk vond waren zijn games. Hij heeft al eens de wifi eruit gegooid zodat hij kon gamen met vrienden en ik kon niks naar 'm whatsappen en ik me maar druk maken!


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo onwijs blij met mijn natuurkunde cijfer, oh my god. En dat ik voor mijn Frans eerst een 3.9 had en met de 'herkansing' SO een 7 had wat dus een 5.5 maakt. *O* Alsnog geen voldoende, maar altijd beter dan die 3.9 *O*

    RapunzeI schreef:
    Ik ben zo net op een nogal rotte manier achter de waarheid van de relatie gekomen die ik heb gehad. Hij wilde me alleen maar zodat hij een vriendin had. Ook had hij nooit een relatie met me genomen als hij had geweten van mijn dysthyme stoornis. Ik voel me echt gebruikt )':

    Pfff wat een eikel, dan is het maar goed dat je van hem af bent. Zoals ik al zei: hij verdient jou niet.

    Ugh, ik heb economie hartstikke verknald, maar ik heb wel een 9 voor Zakelijk Schrijven!


    Take risks and conquer your fears.

    Ivyrise schreef:
    (...)
    Pfff wat een eikel, dan is het maar goed dat je van hem af bent. Zoals ik al zei: hij verdient jou niet.

    Ugh, ik heb economie hartstikke verknald, maar ik heb wel een 9 voor Zakelijk Schrijven!


    Jammer van die verknalling, maar wel mooi cijfer voor Zakelijk Schrijven! Gefeliciteerd (:


    26 - 02 - '16