• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Witchking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Zyra
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Melissa - Act
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Evelien - Milah
    Chris - Lunalovesit


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 17:02 ]


    Tijd voor koffie.

    Goedemorgen iedereen. Gaat iemand nog iets leuks doen op deze prachtige donderdag?


    I am an idiot, I move.

    Organische Chemie leren. Mooi hea? Ik bloei er helemaal van open.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jeej ^^. Ik mag straks tentamen maken. Ik kan echt niet wachten.
    Maar daarna is het wel weekend =D.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb nog tot morgen : (


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Toxicologie weer samenvatten. En daar nog de tandarts bovenop.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat studeer je precies? Toxicologie vind ik wel interessant. Ik zou zelf ook wel iets in de forensische willen doen, maar in België is dat niet zo populair.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    Wat studeer je precies? Toxicologie vind ik wel interessant. Ik zou zelf ook wel iets in de forensische willen doen, maar in België is dat niet zo populair.

    Voeding & Dietetiek, haha. Misschien niet verwacht.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik moet vandaag "C++" en "Datastructuren en Algoritmiek" leren :'D En ook nog eens sporten, yeah.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Orchard schreef:
    (...)
    Voeding & Dietetiek, haha. Misschien niet verwacht.
    Zou nu eens niets voor mij zijn. (:
    Maar dat is toch ook belangrijk niet. Tijdens mijn presentatie zaten daar ook meisjes van de voeding en dieetkunde en die hadden een hele leuke presentatie over foliumzuur dacht ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik moet economie leren, blegh.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ga voor het eerst naar school deze week. De les begint pas om kwart voor één. Toch lekker uitslapen c: Vanavond uit eten, daar heb ik wel echt zin in. Ga jij nog wat doen?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 10:45 ]


    Tijd voor koffie.

    Nami schreef:
    (...)Zou nu eens niets voor mij zijn. (:
    Maar dat is toch ook belangrijk niet. Tijdens mijn presentatie zaten daar ook meisjes van de voeding en dieetkunde en die hadden een hele leuke presentatie over foliumzuur dacht ik.

    Het is zeker belangrijk, ja. Al ben ik meer geïnteresseerd in voeding en specifieke ziekten, dan in mensen met overgewicht en de bekende welvaartsziekten waar vaak aan wordt gedacht bij het woord 'diëtist'.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zit nu nog te leren en straks tentamen maken. Daarna is het heerlijk weekend en ga ik naar huis om mijn ouders ook weer eens te zien xd.


    I am an idiot, I move.

    Orchard schreef:
    (...)
    Het is zeker belangrijk, ja. Al ben ik meer geïnteresseerd in voeding en specifieke ziekten, dan in mensen met overgewicht en de bekende welvaartsziekten waar vaak aan wordt gedacht bij het woord 'diëtist'.
    Dat vind ik ook echt leuk. Wij hebben dit jaar heel veel bacteriën gezien en het effect op de mens. Wel heel interessant om te weten hoe je om moet gaan met voeding om bepaalde zaken te voorkomen. Het leren daarentegen was iets minder leuk, want het kan natuurlijk nooit bij leuke feitjes blijven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    (...)Dat vind ik ook echt leuk. Wij hebben dit jaar heel veel bacteriën gezien en het effect op de mens. Wel heel interessant om te weten hoe je om moet gaan met voeding om bepaalde zaken te voorkomen. Het leren daarentegen was iets minder leuk, want het kan natuurlijk nooit bij leuke feitjes blijven.

    Da's dus ongeveer in een notendop wat ik nu voor toxicologie moet leren.


    "I shut my eyes in order to see.'