• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Witchking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Zyra
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Melissa - Act
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Evelien - Milah
    Chris - Lunalovesit


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 17:02 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik heb mijn naam al zolang ik op deze site zit *O*


    Life is hard and then we die

    Heheh. Een jaar/twee jaar terug kende nog bijna niemand op Q Game of Thrones en toen kon ik ongestoord GoT namen nemen. *.*

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 14:11 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vanavond heb ik 'n handmassage cursus. Heheh.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Draculea schreef:
    (...)
    Hehehe.
    Nou ik kan me voorstellen dat je er een keer op uitgekeken raakt. Ik heb Draculea al heel lang (voor mijn doen - zo'n half jaar, als het niet meer is).
    Lannisters zou best kunnen, dan verwijs je gewoon naar meerdere personen uit die familie. Dus dan zou ik voor die username gaan want GoT is gewoon awesome. :Y)


    Ik houd van mijn naam Stapper. Maar ik had liever een engelse naam gehad.. x] Omdat dat.. Officieler is, ofzo.
    En ik ben voor Lannisters gegaan. Zoals je al zei; omdat ik meerdere familieleden heb :]. Tyrion, Jaime.. Joffry x].


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Lannisters schreef:
    (...)

    Ik houd van mijn naam Stapper. Maar ik had liever een engelse naam gehad.. x] Omdat dat.. Officieler is, ofzo.
    En ik ben voor Lannisters gegaan. Zoals je al zei; omdat ik meerdere familieleden heb :]. Tyrion, Jaime.. Joffry x].
    Ugh, Joffry XD


    Life is hard and then we die

    Jij heb bijna alle leuke namen Nynk en door je gm, had je ook om de twee weken een nieuwe. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    Jij heb bijna alle leuke namen Nynk en door je gm, had je ook om de twee weken een nieuwe. :'D

    Hahah, yush. Heb 't nu flink ingetoomd. :v


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    Heheh. Een jaar/twee jaar terug kende nog bijna niemand op Q Game of Thrones en toen kon ik ongestoord GoT namen nemen. *.*


    Toen was ik niet meer zo actief op Q.. Helaas. Anders had ik samen met jou alle namen ingepikt ;o.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Lannisters schreef:
    (...)

    Toen was ik niet meer zo actief op Q.. Helaas. Anders had ik samen met jou alle namen ingepikt ;o.

    Ik had toen 'n verbondje met iemand van Quizlet, die toevallig Lannister heeft gehad, waarin we afspraken welke namen we gingen nemen. Haha.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben eigenlijk echt gemeen tegen mensen die naar de les komen omdat dat lazy fucker zijn. Ik zou leerkracht moeten worden en mondelinge examens moeten afleggen.(bat)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hahaha wow, jullie zijn echt snel. Mijn topics! :'D

    Weekend *O*


    I am an idiot, I move.

    Hoe ging het?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Okay, ik snap nu waarom mensen verliefd zijn op de film Frozen. c:


    You are beautiful, you are love.

    Sunyata schreef:
    Okay, ik snap nu waarom mensen verliefd zijn op de film Frozen. c:


    Olaf :3 Haha, die is een cutie idd.


    -