• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Witchking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Zyra
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Melissa - Act
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Evelien - Milah
    Chris - Lunalovesit


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 17:02 ]


    Tijd voor koffie.

    SherIock schreef:
    Kwijt heb ik heel lang gehad, maar sindsdien heb ik niet echt meer een username gehad die ik zo lang wilde houden. Tot nu c:
    @Lotta, wat jammer! Je hebt nog wel zo'n mooi taalgebruik. Waar ging het over?

    Partydrugs. Voor wat klasgenoten en tweede- en vierdejaars. Mijn volgende gaat gelukkig over chocolade, dus zal die (hopelijk) wat beter gaan. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Partydrugs. Voor wat klasgenoten en tweede- en vierdejaars. Mijn volgende gaat gelukkig over chocolade, dus zal die (hopelijk) wat beter gaan. :'D


    Past goed bij je username, hahaha.
    Ik had het ooit ook een keer over chocolade gedaan. En het helpt als je de kinderen in je klas en (vooral) de leraar uitdeelt met natuurlijk... Chocola!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Vanavond komt Mirror Mirror op TV en die kan ik niet gaan kijken, omdat ik met de hertentamens zit. >< Ik heb schoon genoeg van het leren! Bleh. Vanaf morgenmiddag ga ik popcorn in huis halen, tientallen films downloaden en het hele weekend relaxen. Wie doet er mee? :'D
    Sorry dat ik zoveel klaag, maar na anderhalve maand leren heb je het wel eens gehad. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zo jaloers; mijn broer en zijn vriendin zitten momenteel in India en ik kan alles volgen via een blog.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    Zo jaloers; mijn broer en zijn vriendin zitten momenteel in India en ik kan alles volgen via een blog.

    Vet. Waar zitten je broer en z'n vriendin? Mijn vader verblijft in de buurt van Mysore.


    You are beautiful, you are love.

    Ugh ik wil huilen.


    26 - 02 - '16

    Sunyata schreef:
    (...)
    Vet. Waar zitten je broer en z'n vriendin? Mijn vader verblijft in de buurt van Mysore.

    Nu in Jaipur, maar ze maken rondreisje.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ^Leuk. c:

    Ik wil m'n cijfers terug en m'n pakketje mag ook wel komen, wiiihooo.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb mijn hele dag verspild met Creepy Gaming kijken. (cat)


    Your make-up is terrible

    Ik wou dat ik m'n dag kon verspillen aan niks doen...


    26 - 02 - '16

    Vandaag laatste tentamen economie en dan klaar!


    Take risks and conquer your fears.

    Net weer een hoofdstukje geschreven aan mijn story. Dat lucht echt op. Gewoon even je gevoelens uit kunnen schrijven in de vorm van een hoofdstuk van een verhaal (:


    26 - 02 - '16

    woehoe straks laatste examens en ik moet er zo goed als letterlijk niks voor doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ugh me broer heeft ervoor gezorgd dat ik ben gaan gamen...en het is nog een verdomd leuke game ook nog. Wil t spelen maar mag alleen als me mams niet thuis is of niet achter de pc is ..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ugh me broer heeft ervoor gezorgd dat ik ben gaan gamen...en het is nog een verdomd leuke game ook nog. Wil t spelen maar mag alleen als me mams niet thuis is of niet achter de pc is ..


    Ghehe gamen is dus toch leuk? ^^ Hahaha x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •