• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Witchking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Zyra
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Melissa - Act
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Evelien - Milah
    Chris - Lunalovesit


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 17:02 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik moet straks bijles geven. Eerst aan een klas, daarna aan één enkele persoon.


    Life is hard and then we die

    Verwachtingen van mensen... Ik weet niet of ik ze waar kan maken. En mijn mentor gaat vanaf nu waarschijnlijk steeds om mijn mening vragen in de klas, omdat ik dat lastig vind. Fijn.


    You are beautiful, you are love.

    Pffff het is net een kippenhok in de keuken. De vriendinnen van mijn moeder zijn er en ik hoor ze luid door mijn muziek heen. Hoe hard kunnen vrouwen wel niet praten?


    Take risks and conquer your fears.

    Sunyata schreef:
    Verwachtingen van mensen... Ik weet niet of ik ze waar kan maken. En mijn mentor gaat vanaf nu waarschijnlijk steeds om mijn mening vragen in de klas, omdat ik dat lastig vind. Fijn.

    Je hebt 't, neem ik aan, zelf aangegeven, dus dan wil je er aan werken, lijkt mij? Het werpt vast z'n vruchten wel af, maar je moet even over die drempel. Maar denk aan 't resultaat! Het is fijn dat je mentor er aandacht aan geeft.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik kan niet wachten totdat het vrijdagmiddag is! Ik ben uitgeput door de tentamens en heb echt zooooooo'n zin om nu in bed te kruipen en me op te rollen als een bolletje. Helaas moet ik vanmiddag de rest nog leren van Taalkaart, blegh. :c


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Orchard schreef:
    (...)
    Je hebt 't, neem ik aan, zelf aangegeven, dus dan wil je er aan werken, lijkt mij? Het werpt vast z'n vruchten wel af, maar je moet even over die drempel. Maar denk aan 't resultaat! Het is fijn dat je mentor er aandacht aan geeft.

    Ja, het is een van m'n leerdoelen. En het is natuurlijk goed om er aan te werken, dus daar ga ik dan maar aan denken in plaats van aan de scenario's waarin ik alle zorgen op een rijtje zet. (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Wat een kabaal. Hou alsjeblieft even allemaal jullie mond, dank u (cat)

    Dit vindt ik een hele goeie.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    Wauw.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Willen jullie even helpen? Door te stemmen voor mijn nieuwe username?


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    Willen jullie even helpen? Door te stemmen voor mijn nieuwe username?


    Het klinkt me geen van allen bekend, dus kun je een verklaring geven voor elke username waarom je die leuk vind? Dat kiest vaak wat makkelijker, vind ik. Haha. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    (...)

    Het klinkt me geen van allen bekend, dus kun je een verklaring geven voor elke username waarom je die leuk vind? Dat kiest vaak wat makkelijker, vind ik. Haha. :3


    Verklaring:

    - Lannisters: omdat ik gek ben op Tyrion Lannister <3. En ook Jaime Lannister vind ik leuk.
    - Jorah: Omdat ik ser Jorah Mormont geweldig vind. Hijs zo lief en loyaal.. En goodlooking.
    - Littlefinger: Omdat ik Petyr Baelish leuk vind, hoe hij is.. Zo sluw enz. En Littlefinger klinkt grappig x].
    - Clegane: Omdat Clegane awesome is. Hij heeft een halfverbrand gezicht.. Hijs eigenlijk lief, maar dat wilie gewoon neit toegeven. x] Clegane is the Hound, maar die was al bezet.
    - theHound: omdat ik "Hound" wilde. Als in "Hound of Baskerville" van Sherlock en "Hound" Clegane..

    Alle namen komen van Game of Thrones.. ;x
    En het zijn allemaal personages die ik leuk vind x].


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    Willen jullie even helpen? Door te stemmen voor mijn nieuwe username?

    Ik zou Stapper houden om eerlijk te zijn. Ik heb trouwens de Engelse versie ervan gehad een tijdje terug. ^^ Striderrrr. *O*

    Draculea schreef:
    (...)
    Ik zou Stapper houden om eerlijk te zijn. Ik heb trouwens de Engelse versie ervan gehad een tijdje terug. ^^ Striderrrr. *O*


    Weet ik.. ;p Daarom vind ik jou ook stom! (6)
    [kidding.]

    Ben een beetje uitgekeken op Stapper.. En kan m altijd terugdoen als het niet went..
    Ik wil graag Lannister, maar die kan niet.. dus had ik er een S aangeplakt. Alleen twijfel ik daar over. x]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Weet ik.. ;p Daarom vind ik jou ook stom! (6)
    [kidding.]

    Ben een beetje uitgekeken op Stapper.. En kan m altijd terugdoen als het niet went..
    Ik wil graag Lannister, maar die kan niet.. dus had ik er een S aangeplakt. Alleen twijfel ik daar over. x]

    Hehehe.
    Nou ik kan me voorstellen dat je er een keer op uitgekeken raakt. Ik heb Draculea al heel lang (voor mijn doen - zo'n half jaar, als het niet meer is).
    Lannisters zou best kunnen, dan verwijs je gewoon naar meerdere personen uit die familie. Dus dan zou ik voor die username gaan want GoT is gewoon awesome. :Y)