• Plaats hier je reclame ik zal een kijkje nemen.:)


    Just Can't Let Him Go...

    Writing to him || Ashton Irwin

    Writing to him || Ashton Irwin.



    " Dear Dairy. I want to hold hands and waste fridays night with him. "


    Soundtrack || AsshiexIrwin || Kruml
    Start on 21 august 2014 || depression and self-harm present. || 16+ warning ||

    Hey, misschien wil je is een kijkje nemen bij mijn nieuwe story ? Het is met One Direction :-)
    http://www.quizlet.nl/stories/142882/the-famous-boy-and-the-royal-girl--harry-styles/
    Alvast bedankt, AxILovePLLxA


    C'est la douleur exquise, darling.

    Mijn story heet Miracle~ OP

    Deze bevat onbekende personen zoals het hoofdpersoon Avia Sophie Miller en een lieftallige jongen genaamd Evan Jackson.

    Hier even een korte inhoud;

    Avia Sophie Miller is zestien wanneer haar ouders beslissen dat het tijd wordt dat ze gewoon terug naar school gaat in plaats van thuis les te volgen. Dit komt omdat ze een auto-ongeluk gehad heeft waardoor ze niet naar school kon gaan. Haar schooltijd is een hel tot dat ze een jongen genaamd Evan Jackson ontmoet die het toch wat dragelijker maakt. Tot de hel losbarst op school.

    Dit verhaal is in het Nederlands geschreven, origineel Engels, maar toen besloot ik dat het waarschijnlijk toch mooier in het Nederlands zou zijn.

    Het is een fictie verhaal, maar dat betekent nog niet dat wat er in het verhaal gebeurt ook niet echt gebeuren kan.


    Dit is de link:[url] http://www.quizlet.nl/stories/142568/miracle--op/[/url]

    een klein voorproefje :

    Op de wereld zijn er zeven miljard mensen, waarvan er miljoenen liefdesverhalen toebehoren. Vaak lijken ze ook allemaal op elkaar, en alleen de meest extraordinaire lijken de tijd te overleven en worden verder verteld door miljoenen mensen. Maar wat is het punt? Waarom kan een gewone relatie niet speciaal zijn? Als deze dierbaar is voor twee mensen, waarom is deze dan niet speciaal genoeg voor anderen? Misschien zijn ze dat wel? Misschien kan je er iets uit leren. Ik wil hier mee niet zeggen dat liefde perfect is en dat liefde geen pijn doet, want geloof mij maar, dat doet het wel. Maar soms zijn het de kleine die het perfect maken, waardoor het verhaal de moeite waard is om doorverteld te worden. Mijn liefdesverhaal is de moeite waard om verteld te worden, geloof me maar.


    Alvast bedankt :)


    I fell in love the way you fall asleep slowly and then all at once

    Missing [One Direction]/

    Ik ben net weer begonnen met schrijven, en ik zou het heel leuk vinden als je mijn verhaal zou willen lezen!

    (flower)


    Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head

    Ware Liefde is een leugen ~LINK



    Het leven is geen romantische Komedie.

    De zestien jarige Jessie van der Maal weet dit maar al te goed: Haar hele leven is gebaseerd op deze uitspraak.
    Maar dan ontmoet ze Henry Bevens. Henry is totaal niet zoals de jongens die ze gewend is: hij is knap maar onzeker, heeft geweldige blauwe ogen, gebruikt geen meisjes, is slim, totaal niet arrogant, weet hoe zich te gedragen en... heeft totaal geen interesse in haar.

    Vergeet romantisch. Dit is gewoon zielig.

    Wat doe je als jou ware liefde je niet ziet staan?



    • (C) Ilana Dewi
    • Nederlands geschreven en gesproken
    • Reacties worden zeer gewaardeerd
    • Ik waarschuw niet
    • Verhaal Music video: Natalia Kills: Wonderland


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.








    ‘En het lintje is… geknipt!’
    Het nieuwe ziekenhuis in de kleine stad Boston werd geopend en iedereen was erbij - inclusief de burgemeester. Niet veel dagen later ging er een gerucht door in de stad dat het ziekenhuis niet te vertrouwen was. Maar Rebecca Bradford had het allang niet vertrouwd.


    ‘Help me.’
    ‘Wat? Waar ben je?’
    ‘In het ziekenhuis. Kom snel.’
    ‘Waarom?’
    Maar de verbinding was al verbroken.


    Starts: 8-9-2014
    Ends: ?


    Some people are art and do art at the same time

    http://www.quizlet.nl/stories/128367/one-face-two-personalities


    harry-edward-styles/

    xoxoxo

    Wil je alsjeblief een kijkje nemen,
    ik heb een story over One Direction.
    This is real life,

    Alvast bedankt!
    Caitje


    Maybe it's not about the happy ending, maybe it's about the story.





    Een fictief Engels verhaal over een toekomstige Franse Koningin in 1500.

    Fireproof
    Daar zat ik dan, aan de tafel van me schoonouders. Een warm kopje thee die me handen opwarmen. De ogen branden op me huid en ik weet niet waar ik naartoe moet kijken. Het is zo stil en zo koud in dit huis. Was ik hier maar nooit gekomen, had ik hem maar nooit ontmoet. Dan zaten we hier niet. Zijn vader kijkt me aan met grote ogen en ik zie de tranen bij zijn moeder in haar ogen staan. Ik hoor mijn eigen ademhaling tien keer zo hard. Ik neem een slok van me thee. Zijn vader doet zijn mond open, maar dan snel weer dicht terwijl hij zijn ogen sluit en met zijn hoofd schud.
    Ik heb dit allemaal ook niet gewild. Maar hij koos er zelf voor, hij is zelf weggegaan.


    When I'm with you I feel save, like I'm home.

    Our Way Out




    When Doris wakes up with no memory but her name, she is surrounded by strangers, boys whose memories are also gone.
    She learns she is in The Glade and finds herself trapped between four walls and a terrifying ever-changing Maze.
    They haven't found a way out yet.
    She wants to change that fact off being stuck in the Glade, but as an non-runner and only girl that might be imposibble.
    She get's a little more hope when someone specials stand with her, and a boy named Thomas arrives.


    To everyone in the world, who's left out on their own
    To all the boys and girls with disconnected souls
    See the dream awakening before your very eyes

    We feel alive inside for the first time,
    We've got to run not hide, from the former lives
    We gotta take it, make it, never gonna fake it
    This time we're breaking free, and making history


    OC/Newt Shipping
    English
    Based On; The Maze Runner
    Follows The Most Part Of The Original Story
    All Rights Of The Original Characters Go The James Dasner

    [ bericht aangepast op 3 okt 2014 - 17:09 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    YOUTUBER LIFE || JUSTIN BIEBER

    Ik waarschuw niet
    Justin is beroemd
    Gestart op 3/10/14
    Stopt op ///

    sooorry als je reclame haat

    He was a bad boy,
    but his lips were so good.


    Wil je misschien een kijkje nemen bij mijn Ashton story?
    dankjeee