• Plaats hier je reclame ik zal een kijkje nemen.:)


    Just Can't Let Him Go...

    Desire Creates Fools` The Hobbit
    Zelfs de meest grote mannen, kunnen in dwazen veranderen.



    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Soms dan moet er iets gebeuren voor dat je echt door hebt wat belangrijk is in het leven. Een bijna dood ervaring of een ware liefde. Bij mij gebeurde dit allebei, maar nooit had ik gedacht dat het zo veel invloed zou hebben op alles wat er verder zou gaan gebeuren.


    “She is free in her wildness, she is a wanderess, a drop of free water. She knows nothing of borders and cares nothing for rules or customs. 'Time' for her isn’t something to fight against. Her life flows clean, with passion, like fresh water.”
    - Roman Payne



    • Nederlands
    • Gestart op: 21-12-'14
    • Geschreven door Lisa
    • 16+ (seks, misdaad, alcohol etc.)





    (Drama, onbekende personen en romantiek (ook een beetje actie))

    Daughter of the mountain

    Daughter of the mountain - Dutch




    Aegliriëll is a young elfwoman, who lives deep in the woods of Lórien.
    She has no family, but a domestic griffin named Shyla, the last one of her kind. Aegliriëll made it her task, after the discovery of her griffon, to find endangered species, and save them from all evil. She brings each one of them to the closest Elven Kingdom and takes care of them the best she can. So the young woman has found a home, in both Lórien and Rivendell.
    However, Aegliriëll never really felt at home with the elves. She was different, and she knew it. They knew it, but no one knew why.

    If one day a group of Dwarves invade Rivendell, her curiosity takes over her mind. After hearing about all the complains about the Dwarfs from the Elves, she is eager to find out whether these people are really as terrible as they presume.
    She meets the leader of the group, Thorin Oakenshield, a rather grumpy and stubborn man who doesn't want to have anything to do with elves.
    As soon as the groups threatens to leave, she offers herself to join them in their adventure, to hopefully strengthen the group. Thorin does not allow her, for he thinks she will only cause trouble, but thanks to the continuous nagging of the stubborn elf she nevertheless maneged to accompany the group into their adventure.





    • Started on 4 - 1 - 2015
    • Contains spoilers during the whole story.
    • Fiction, not based on reality.
    • Tauriel does not exist in this story.
    • All rights go to J.R.R. Tolkien.
    • Written in Dutch, spoken in English.
    • Like it better in full DUTCH? <-- Link here.



    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Heej
    ik en een vriendin schrijven een verhaal over one direction en ik denk dat je het heel leuk vind!
    Check mijn account het verhaal heet One more change

    Hee! Misschien dat mijn SOTY verhaal iets voor je is. (:

    Leviathan
    Nadat de vrome, vredelievende Maerwynn haar ouders aan de dood heeft moeten afstaan, staat haar lang vermiste broer opeens voor haar neus. Na al die jaren wil hij opeens de grote broer uithangen en vertrouwt hij haar zijn grootste geheim toe: hij is een zeerover.

    Hij neemt Maerwynn mee op avontuur, waar ze omringd wordt door mannen die alle mogelijke Godsgeboden overtreden. Tijdens haar reis komt ze angstaanjagende gevaren onder ogen, kost het haar de grootste moeite om haar onschuld te bewaren en verliest ze haar hart aan een man die niet bepaald godvrezend is… Lukt het haar om een weg te vinden tussen alle tegenstrijdige moralen of verliest ze zichzelf in een wereld van bloeddorst, hebzucht en wellust?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Friendzoned • Calum T. Hood<~de link




    Friend • zo • ned
    You're an average guy, nice, intelligent, funny, with great wit, you care about other people, whether they are strangers, friends or lovers. You try not to behave like a self-centered idiot and the last thing you would ever do is hurting a woman.

    Do you match those criteria? Well if you do, you'll soon learn the definition of this word! Your crush will date a lousy self-centered prick and you'll have the honor to be the support shoulder when she realizes how bad he treats her and complains about how awful her life is, wondering why every guy she dates turns out to be a complete moron.




    • • •
    He says he loves you.
    But it is all an act.
    He is seeing someone else right behind your back.
    You know I would never do that.
    Just saying..
    • • •








    • • •
    I bite my tongue, but I want to scream out: 'You could be with me now.'
    But I end up telling you what you want to hear,
    But you're not ready and it's so frustrating.
    He treats you so bad and I am so good to you it is not fair.
    • • •

    || Geheel Nederlands || Engels komt voor || Vooral Calums' point of view || Short story || FC Nina Dobrev als Briana 'Bri' Lynn Johnson || Overeenkomsten zijn onbedoeld || 12+ || Bevat grof taalgebruik, geweld en verwijzingen naar seks (ik beschrijf het niet!) || Gebasseerd op 'Just saying' en 'Heartbreak girl' van 5sos || 5sos bestaat, niet beroemd ||

    ©Surrealistic


    I just caught the wave in your eyes


    "Watch him"
    "But Ash, what if he sees me?"

    "Make sure he won't."
    he said and he walked away.

    "Can I help you?"
    His eyes, his smile, his everything.
    "No leave me alone!'
    I can't get away from him.

    "Stop lying to yourself."
    "I don't love you Luke."

    It was a lie.






    Hij leed eronder, dat zag ik. Zijn lach was minder breed geworden, zijn ogen schitterden niet meer. Hij was moe, eenzaam misschien, ondanks de vele mensen rond hem. Hij had de glans die hij in het begin van zijn carrière had gedragen verloren onder de wereldwijde druk op hem.
    Ik had medelijden, zoveel medelijden die ik nooit mocht of kon laten zien. Deze jongen had mijn vriend vermoord. De goedlachse jongen, die giechelde om de domste grapjes, had plaatsgemaakt voor een zure, wraakzuchtige klootzak.
    De enige reden waarom ik mee ging in zijn plan om Luke Hemmings ten onder te brengen, was omdat ik nog hoop had, hoop dat hij na zijn wraak weer de oude, lieve Ashton werd die ik eens gekend had



    Lijkt het je wat?
    Lost In Anger || 5 Seconds Of Summer


    You may not be plastic but you are fan-tastic

    Wil je alsjeblieft een kijkje nemen op mijn verhaal en me laten weten wat jij er van vindt?
    They Call Me The Geek ft. One Direction
    Alvast bedankt,
    Soccergirl01

    Wait In Line.
    Or Don't.

    Futuristisch Londen, 2098. Een groep mensen hebben ondergronds hun eigen wereld opgebouwd, nadat zij in het geheim vooruitzichten hadden gekregen over natuurrampen en epidemieën bovengronds. Daar willen zij vooral samen overleven en hun eigen gemeenschap opbouwen. Helaas is er enkel plaats voor 10986 personen. Lenna De Wilde is de dochter van de befaamde wetenschapper en zij sluit zich op haar zestiende aan bij de Vluchters, een rebelse groep die met hun missie het leven bovengronds willen ontdekken. Ondanks dat Lenna haar plaatsje heeft in het ondergrondse, wijkt zij niet uit voor gevaar en al snel zit zij gevangen in een wereld vol oorlog, rampen en armoede.



    ©wildflowers
    OP
    Geschreven vanaf 19/02/2015


    Link staat op mijn profiel! (:


    Everything... affects everything

    Serendipity || Harry E. Styles
    klik!(:


    Enjoy life


    I'm a Vampire... ll Adam Lambert
    Adam loopt z'n leven lang rond met een geheim: Hij is een vampier. Adam houdt het voor iedereen geheim, en zelfs z'n eigen familie en band weten niet dat hij een vampier is. Al jaren lang worden mensen op mysterieuze wijze vermoord, maar niemand weet dat Adam mensen vermoord. Adam vindt het moeilijk om z'n muziekcarrière te moeten combineren met het kunnen beheersen van een vampier zijn. Adam is wel een beetje een bijzondere vampier: Hij kan namelijk wél tegen licht. Tot Tommy erachter komt dat Adam een vampier is, en voor Adam een tijd aanbreekt waarin hij zichzelf moet kunnen beheersen. Zal Adam ervoor zorgen dat Tommy het geheim houdt? Of gaat Adam over op moord?
    I'm a Vampire... ll Adam Lambert

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 23:11 ]


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Narnia| As darkness becomes light

    Emma woont al haar hele leven in een weeshuis
    En ze word daar mishandeld door de leiding Andrew, Hij mishandeld haar en geeft haar onterecht overal de schuld van

    Op een nacht is ze het zat en bedenkt ze een plan om daar weg te gaan.
    Maar wanneer ze stopt in een voor haar onbekend bos komt ze in een totaal andere wereld terecht. Emma Schijnt een groot geheim en gaven met zich mee te dragen alleen moet zij het nog te weten komen.

    http://www.quizlet.nl/stories/146946/narnia-as-darkness-becomes-light/

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 13:31 ]


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Ik ben begonnen met een Harry Styles fanfic, ik zou het leuk vinden als je eens een kijkje zou willen nemen!
    Serendipity || Harry E. Styles

    xo


    Enjoy life

    Ik heb een nieuw verhaal (: Het is met de Hunger Gaes en celebs <3
    The 125th Hunger Games | Celebtrities


    "Hi, we're Liam, Louis, Niall and Harry. Because without Zayn, we're not One Direction.." - Liam Payne