• Wij zoeken nog steeds rollen, Klik voor het rollentopic.


    De motorclub The Lost Ones is al jaren berucht en beroemd in het (fictieve) stadje Cloakson, ze regelen daar de boel beter en anders dan welke autoriteit ook. Zo langzamerhand zijn de bikers in hun leren vesten met patches dan ook geaccepteerd. Afgezien van alle afpersing, drugdeals en wapenhandel brengen deze mensen ook bescherming. Ze houden de stad in het gareel en zorgen dat deze stad hun normen en waarden na leven. The Lost Ones, zijn buiten een groep gevaarlijke bikers echter ook moraal ridders, ze strijden voor hun waarden en principes. En een van deze waarde is de stad, zij bezitten de stad, zij zijn de enige bikers groep die zich hier zou mogen vestigen.
    Wanneer er echter een grote groep verplaatst naar hun geliefde stadje Cloakson, breekt de hel dan ook los. De motorbende Burned Rubber was van zichzelf een grote club die aast op het vergroten van hun gebied. Ze gaan de strijd dan ook graag aan met The Lost Ones.


    Binnen de MC (motorclub) heerst een broederschap, een vertrouwensband die heel sterk is. Je wordt dan ook niet zomaar gevraagd. Binnen een motorclub ontstaan vaak traditie's, bijvoorbeeld een ceremonie wanneer iemand lid word of het aspirant lidmaatschap ontvang. MC's zijn niet vies van feestjes, deze zijn dan ook vaak besloten voor buitenstaanders (op the Hangarounds na natuurlijk). De vergaderingen zijn vaak enkel voor leden en aspirant leden.

    Ik heb besloten alles in een Story bij te houden om zo overzicht te creeren.


    Regels:
    - Je post bedraagt minimaal 300 woorden
    - Je hebt respect voor elkaar, opbouwende kritiek mag altijd maar bedenk wel goed hoe je iets brengt.
    - Je reageert minimaal 1x per week
    - Geen perfecte karakters
    - 16+ en schelden is IC toegestaan, OC niet
    - Het doden van karakters is toegestaan, maar met toestemming van de eigenaar. (bespreek dit met elkaar n het praattopic of in GB)
    - Heb respect voor elkaars karakters, dit wil zeggen bestuur alleen je eigen karakter.
    - Plaats alleen je post in het speeltopic, vragen en dingen bespreken kunnen in het praat topic.
    - Houd mannen en vrouwen gelijk, anders ga ik een stop zetten.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Alleen Huginn opent de topics (in geval van afwezigheid wijs ik iemand aan)
    - Denk goed na voor je mee doet! Eendagsvliegen of mensen die na een paar post al stoppen worden niet gewaardeerd!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zo ik ga nu schrijven... heb wel mijn pols geblesseerd dus ga even kijken tot hoever het gaat


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oh, trouwens, Lolicia -> Chiroptera.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het zijn geen geweldige posts, maarja


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Het zijn geen geweldige posts, maarja

    N'aww, hij voelt het aan, haha. :'D.
    Ik post morgen, maar ik weet niet zeker of ik op Nikki moet wachten, aangezien Sloane Magnus wel iets snel vermeldt heeft. Al is het maar een klein dingetje. Bain en Jonathan hebben nu een gesprek met elkaar, dus dat maakt niet echt uit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik post morgen ook wel iets. :3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik post morgen ook wel iets. :3

    Dan post ik wel na jou, dan weet ik in elk geval zeker dat het niet erg is. :'D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Okiedo ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik hoop dat het snel beter wordt, wat er ook is. :c

    @VitaIncoluma
    Magnus had inderdaad al die fles gepakt en ze uit elkaar gehaald.


    Jonathan zegt toch ook tegen Magnus dat hij de fles neer moet zetten...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    ^ Ik had het eerder over dit stukje; "Bain heeft Sloane vastgegrepen en volgens mij wil Sloane hem gaan slaan met een Whiskeyfles". Ze wilde hem er trouwens niet mee slaan, maar gewoon op een andere manier. Maakt ook niet uit ; het is al over.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    ^ Ik had het eerder over dit stukje; "Bain heeft Sloane vastgegrepen en volgens mij wil Sloane hem gaan slaan met een Whiskeyfles". Ze wilde hem er trouwens niet mee slaan, maar gewoon op een andere manier. Maakt ook niet uit ; het is al over.



    Ja, sorry. Maar ja, jullie hebben het al goed opgelost.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik heb Lux af en ga nu aan Magnus beginnen. 8D


    Your make-up is terrible

    Whooh


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hihi, Lux is niet de enige die de angst heeft daarvoor. Damon ook. Hij wilt niet zomaar gedumpt worden, of dat iemand hem laat vallen.

    Ik wacht even op Cruella haar reactie (dus ga ondertussen ff douchen) daarna zal ik reageren ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil, ik hoop dat je er wat mee kunt. :'D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jup daar kan ik wat mee ^^ Even mijn crackertjes op eten en dan ga ik aan de slag


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]