• Wij zoeken nog steeds rollen, Klik voor het rollentopic.


    De motorclub The Lost Ones is al jaren berucht en beroemd in het (fictieve) stadje Cloakson, ze regelen daar de boel beter en anders dan welke autoriteit ook. Zo langzamerhand zijn de bikers in hun leren vesten met patches dan ook geaccepteerd. Afgezien van alle afpersing, drugdeals en wapenhandel brengen deze mensen ook bescherming. Ze houden de stad in het gareel en zorgen dat deze stad hun normen en waarden na leven. The Lost Ones, zijn buiten een groep gevaarlijke bikers echter ook moraal ridders, ze strijden voor hun waarden en principes. En een van deze waarde is de stad, zij bezitten de stad, zij zijn de enige bikers groep die zich hier zou mogen vestigen.
    Wanneer er echter een grote groep verplaatst naar hun geliefde stadje Cloakson, breekt de hel dan ook los. De motorbende Burned Rubber was van zichzelf een grote club die aast op het vergroten van hun gebied. Ze gaan de strijd dan ook graag aan met The Lost Ones.


    Binnen de MC (motorclub) heerst een broederschap, een vertrouwensband die heel sterk is. Je wordt dan ook niet zomaar gevraagd. Binnen een motorclub ontstaan vaak traditie's, bijvoorbeeld een ceremonie wanneer iemand lid word of het aspirant lidmaatschap ontvang. MC's zijn niet vies van feestjes, deze zijn dan ook vaak besloten voor buitenstaanders (op the Hangarounds na natuurlijk). De vergaderingen zijn vaak enkel voor leden en aspirant leden.

    Ik heb besloten alles in een Story bij te houden om zo overzicht te creeren.


    Regels:
    - Je post bedraagt minimaal 300 woorden
    - Je hebt respect voor elkaar, opbouwende kritiek mag altijd maar bedenk wel goed hoe je iets brengt.
    - Je reageert minimaal 1x per week
    - Geen perfecte karakters
    - 16+ en schelden is IC toegestaan, OC niet
    - Het doden van karakters is toegestaan, maar met toestemming van de eigenaar. (bespreek dit met elkaar n het praattopic of in GB)
    - Heb respect voor elkaars karakters, dit wil zeggen bestuur alleen je eigen karakter.
    - Plaats alleen je post in het speeltopic, vragen en dingen bespreken kunnen in het praat topic.
    - Houd mannen en vrouwen gelijk, anders ga ik een stop zetten.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Alleen Huginn opent de topics (in geval van afwezigheid wijs ik iemand aan)
    - Denk goed na voor je mee doet! Eendagsvliegen of mensen die na een paar post al stoppen worden niet gewaardeerd!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hij vind het verschrikkelijk dat hij zo tegen James heeft gedaan


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Hij vind het verschrikkelijk dat hij zo tegen James heeft gedaan

    James? :x. Bedoel je niet Jonathan?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja, sorry. Wordt moe


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Ja, sorry. Wordt moe

    Dat is te merken, haha. ;3.
    Ga dan slapen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Doe ik. Weltruste:Y)


    Bowties were never Cooler

    Welterusten!
    Ik ga ook zo; ik heb koppijn als een gek.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    KiliOfDurin schreef:
    Hij vind het verschrikkelijk dat hij zo tegen James heeft gedaan


    Hahaha, James!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Jullie gaan zo snel. x_x
    Vanaf vandaag heb ik een verhoging van de dosis van mijn medicijnen waardoor ik weer extra bijwerkingen zal krijgen, maar dat hoeft niet perse. Het kan wel zijn dat ik alsnog niet zo snel reageer, maar ik probeer wel minstens 2 keer per week te reageren nu.


    Your make-up is terrible

    Wil je up-to-date met dit praattopic zijn dan? En prima, ik zal er rekening mee houden. :]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ga denk ik morgen reageren met Daniël.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yay, ik ben echt benieuwd hoe hij gaat reageren. ;3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yeah. Ik heb wel een ideetje. Mijn stage is helaas zo slopend. Als ik daar ben dan lijkt het mee te vallen maar als ik thuis ben ben ik echt afgepeigerd. Dus ben gisteren en vandaag niet achter de computer geweest. Maar ben wel van plan morgen met Daniël te reageren. Blaas ik eer weer wat leven in :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik snap het hoor. :3 Je hoeft er ook nog niet per se op te reageren als je het zelf te druk hebt. Doe rustig aan. Ik ben pas net thuis gekomen met facking koppijn, dus ik ga straks wel slapen en morgen moet ik even kijken of ik er wel ben. De laatste paar dagen zijn namelijk niet echt fun.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    Ik snap het hoor. :3 Je hoeft er ook nog niet per se op te reageren als je het zelf te druk hebt. Doe rustig aan. Ik ben pas net thuis gekomen met facking koppijn, dus ik ga straks wel slapen en morgen moet ik even kijken of ik er wel ben. De laatste paar dagen zijn namelijk niet echt fun.


    Ik snap het helemaal hoor. Beterschap.
    Ja ik vind het zelf prettig om te reageren morgen. Ik wilde t vandaag doen. Maar was lui. Maar ik wil t nu echt wel doen morgen. En dan kun je kijken wanneer je klaar bent om te reageren :3.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hij is een beetje kort maar oké


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]