• Wij zoeken nog steeds rollen, Klik voor het rollentopic.


    De motorclub The Lost Ones is al jaren berucht en beroemd in het (fictieve) stadje Cloakson, ze regelen daar de boel beter en anders dan welke autoriteit ook. Zo langzamerhand zijn de bikers in hun leren vesten met patches dan ook geaccepteerd. Afgezien van alle afpersing, drugdeals en wapenhandel brengen deze mensen ook bescherming. Ze houden de stad in het gareel en zorgen dat deze stad hun normen en waarden na leven. The Lost Ones, zijn buiten een groep gevaarlijke bikers echter ook moraal ridders, ze strijden voor hun waarden en principes. En een van deze waarde is de stad, zij bezitten de stad, zij zijn de enige bikers groep die zich hier zou mogen vestigen.
    Wanneer er echter een grote groep verplaatst naar hun geliefde stadje Cloakson, breekt de hel dan ook los. De motorbende Burned Rubber was van zichzelf een grote club die aast op het vergroten van hun gebied. Ze gaan de strijd dan ook graag aan met The Lost Ones.


    Binnen de MC (motorclub) heerst een broederschap, een vertrouwensband die heel sterk is. Je wordt dan ook niet zomaar gevraagd. Binnen een motorclub ontstaan vaak traditie's, bijvoorbeeld een ceremonie wanneer iemand lid word of het aspirant lidmaatschap ontvang. MC's zijn niet vies van feestjes, deze zijn dan ook vaak besloten voor buitenstaanders (op the Hangarounds na natuurlijk). De vergaderingen zijn vaak enkel voor leden en aspirant leden.

    Ik heb besloten alles in een Story bij te houden om zo overzicht te creeren.


    Regels:
    - Je post bedraagt minimaal 300 woorden
    - Je hebt respect voor elkaar, opbouwende kritiek mag altijd maar bedenk wel goed hoe je iets brengt.
    - Je reageert minimaal 1x per week
    - Geen perfecte karakters
    - 16+ en schelden is IC toegestaan, OC niet
    - Het doden van karakters is toegestaan, maar met toestemming van de eigenaar. (bespreek dit met elkaar n het praattopic of in GB)
    - Heb respect voor elkaars karakters, dit wil zeggen bestuur alleen je eigen karakter.
    - Plaats alleen je post in het speeltopic, vragen en dingen bespreken kunnen in het praat topic.
    - Houd mannen en vrouwen gelijk, anders ga ik een stop zetten.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Alleen Huginn opent de topics (in geval van afwezigheid wijs ik iemand aan)
    - Denk goed na voor je mee doet! Eendagsvliegen of mensen die na een paar post al stoppen worden niet gewaardeerd!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sigil schreef:
    Hij is een beetje kort maar oké

    Ik ga nu lezen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sloane gaat het absoluut niet fijn vinden dat ze niet zomaar weg kan nu. Waarschijnlijk zal dit een geërgerd gesprek worden...
    Ik ga schrijven nadat Nikki heeft gereageerd, dan kan ik de post van Magnus erin verwerken - als hij al iets zegt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Daniël vind t absoluut niet fijn dat ze tegen hem liegt xD dus hij zal ook wel bozig reageren.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ohfuck, als hun maar niet gaan vechten, ik denk niet dat ze dat nu aankan. :'D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nikki, zou je het erg vinden mocht ik voor jou nog een post met Sloane plaatsen? Ik merk namelijk alweer dat deze anders doodloopt. Geen flauw idee waarom ik nog geen bericht heb gehad van Snowqueen trouwens.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 0:16 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh, ik twijfel enorm... Sloane zou het erg graag aan hem willen vertellen, maar aan de andere kant zou ze iets hebben van, "Bekijk 't, ik heb niemand nodig." So I don't know what to write lol. Eerst effe naar de winkel, dan wordt het ondertussen misschien helder.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 18:34 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Doe het leukste xD bedenk maar zo: Daniël is super lief voor haar, verdient hij het dat ze hem zo in de steek laat oomdat ze te trots is om te zeggen wat haar dwars zit?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dat is zo, daar heb je een waar punt! Ik ga wel even een post schrijven, maar ik ben momenteel fucking pissig.
    Duseh, het kan zijn dat ie niet goed wordt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Awhh whatsup baby?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Awhh whatsup baby?

    Ruzie met mijn broertje, hij scheld me voor alles wat mooi en lelijk is uit. Ik heb het echt gehad met hem, de eikel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    (...)
    Ruzie met mijn broertje, hij scheld me voor alles wat mooi en lelijk is uit. Ik heb het echt gehad met hem, de eikel.


    ah sucks balls. Het komt wel goed :) boys will be boys.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)
    ah sucks balls. Het komt wel goed :) boys will be boys.

    Yea, but I ain't do nothing for him anymore lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Snap ik haha.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Snap ik haha.

    Bijna klaar met Sloane, nog een paar zinnetjes. Hij is nog best redelijk geworden, al zeg ik het zelf haha.
    Wel een redelijk "emotionele", denk ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.