• tyjhgd


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.


    Danmarks Dynamite.

    Gwalchmei schreef:



    I wanna be that man.


    Reality's overrated.

    Kerberos schreef:
    (...)

    Wat is e gebeud?


    Gym :')


    That is a perfect copy of reality.

    Mijn profielfoto. *______*


    Danmarks Dynamite.

    Lorum schreef:
    (...)

    Gym :')


    Auw.


    Reality's overrated.

    Kerberos schreef:
    (...)

    Auw.


    Het was kinda mijn eigen schuld. Ik liet iemand per ongeluk over mijn benen vallen :'D


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    (...)

    Het was kinda mijn eigen schuld. Ik liet iemand per ongeluk over mijn benen vallen :'D


    Oei.


    Reality's overrated.

    Kerberos schreef:
    (...)

    Oei.


    Ach ja. Ik ben gewoon onhandig as heeeeellll :'D.


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    (...)

    Ach ja. Ik ben gewoon onhandig as heeeeellll :'D.


    Haha. Same.


    Reality's overrated.

    Géén concentratie om te leren...


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Treaty schreef:
    Géén concentratie om te leren...


    Reality's overrated.

    I want you to stay <3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dus, een super goede vriendin van mij gaat dus auditie doen voor een feest in april bij ons op school. Het probleem is dus dat ze gewoon niet zo goed kan zingen en ze praat er al maanden over, aangezien ze de vorige keer niet mee deed. Ik en een paar anderen gaan dus mee, ik bedoel, we gaan haar niet laten zitten. Het probleem is gewoon dat er echt heel veel mensen heen gaan om te kijken, en het zijn dus typisch van die mensen die beginnen te lachen. Dus ik ben echt bang dat ze haar gaan uitlachen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ClafIin schreef:
    Dus, een super goede vriendin van mij gaat dus auditie doen voor een feest in april bij ons op school. Het probleem is dus dat ze gewoon niet zo goed kan zingen en ze praat er al maanden over, aangezien ze de vorige keer niet mee deed. Ik en een paar anderen gaan dus mee, ik bedoel, we gaan haar niet laten zitten. Het probleem is gewoon dat er echt heel veel mensen heen gaan om te kijken, en het zijn dus typisch van die mensen die beginnen te lachen. Dus ik ben echt bang dat ze haar gaan uitlachen.

    Dat zou echt lullig zijn als ze gaan lachen. Wel lief dat jij en je vriendinnen mee gaan. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik ben lief. -wbw-
    TEENWOLFTIJD :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."