• tyjhgd


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Botje schreef:
    (...)

    Naahw :c


    Tsja. Ik weet niet eens waarom. Maargoed. I'm officially friendless.


    Reality's overrated.


    Danmarks Dynamite.

    Kerberos schreef:
    (...)

    Tsja. Ik weet niet eens waarom. Maargoed. I'm officially friendless.


    Je moet je gewoon niet verlagen tot haar niveau en niet te veel aandacht aan haar (ik vermoed dat het een meisje is) schenken. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.

    Botje schreef:
    (...)

    Je moet je gewoon niet verlagen tot haar niveau en niet te veel aandacht aan haar (ik vermoed dat het een meisje is) schenken. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.


    Dat probeer ik. Maar inderdaad, mijn vingers kriebelen een beledeging terug te sturen. Het leuke is dat ik straks bewijs heb, want ze heeft mij weer eens overal en nergens van zitten beschuldigen. (Het is zo'n type dat mensen, ook docenten, in een knipoog om haar vingers draait. Ze doet er serieus alles voor. Dus ben ik automatisch de schuldige.)


    Reality's overrated.

    Gwalchmei schreef:



    Tsja. Maar hoe weet je van tevoren dat het een bitch is.


    Reality's overrated.

    Hmpf, wat lullig. Gewoon niet reageren, hoor, Noekie. Dan kan je - als het moet - inderdaad laten zien dat jij niets deed.

    Kerberos schreef:
    (...)

    Tsja. Maar hoe weet je van tevoren dat het een bitch is.


    Hahahahaahahaha. Omg, sorry. Ik lig helemaal plat om je reactie :') Whahaha, lekker serieus op ingaan, hahaha.

    Kerberos schreef:
    (...)

    Tsja. Maar hoe weet je van tevoren dat het een bitch is.


    Nou ik vertel je.. bij sommige mensen zie je dat aardig snel.


    Danmarks Dynamite.

    Waar is Ness eigenlijk.. :c


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Je mag boos worden, maar sta je op een breekbaar punt raad ik je aan het niet te lezen.

    Dit gaat vies vallen, but tbh, I don't even care.
    Ik irriteer me mateloos aan het feit dat Aline mij en een paar anderen de helft van de tijd gewoon negeert. Zo zijn er wel meer, maar Aline is nu momenteel online. Ik wil geen bitch zijn, but honey, kun je alsjeblieft stoppen met alles willen weten en er daarna geen omkijk naar geven? Ja? Okay, thank you. Nee? Leave. Exit. Byebye.
    Iedereen gaat nu zo kwaad op me worden, eah. Maar ik voel niks, okay? Ik ben simpelweg klaar. Mijn emoties zijn gewoon weg. Dus zeggen dat ik een bitch ben laat me niet stoppen. Ik weet wel dat ik er eentje ben.
    Zelfs nu reageer je niet op me, nu ik al twee keer heb herhaald of ik wat kwijt mag. Zie je het punt?
    Waarschijnlijk ben je nu boos en alles, maar denk er even over na. Verzin ik dit? Nee, want ik ben niet de enige die spoken ziet. Ik ga geen namen noemen, maar wel meerdere zijn het opgevallen.

    Dan een laatste ding, ik heb het niet over alleen Aline. Alleen is dit momenteel aanvallend tegen haar doordat ze de enige is die online is.
    Ik zal er vast ook wel eentje zijn, dus zeg het eerlijk tegen me. Zeg dan ook meteen dat je me weg wilt hebben, ik begrijp je volkomen. Ik heb al zoveel mensen weg gejaagd, en ik denk dat er nu ook wel een paar boos worden en misschien zelfs vertrekken.
    Doe wat je wilt, I'm done.


    Kom maar op met de haat, ik kan het wel hebben.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik denk dat ik maar ga :\

    Botje schreef:
    Ik denk dat ik maar ga :\


    Eerst lezen, dan reageren. Daarna kijken we verder.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Escada schreef:
    (...)

    Eerst lezen, dan reageren. Daarna kijken we verder.


    Ik had het nog niet gelezen toen je ik dat stuurde.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 22:10 ]

    Soms moet je gewoon een confrontatie aan gaan. :')


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Danmarks Dynamite.