• 07-02-2014 - 23-02-2014, Sotsji
    Het is weer zover, de Olympische spelen 2014 in Rusland! In dit topic kan je overal over praten wat te maken heeft met de spelen.


    Medailles:
    Land | Goud | Zilver | Brons
    Totaal

    1. Duitsland | 8 | 3 | 4
    15

    2. Noorwegen | 7 | 4 | 7
    18

    3. Nederland | 6 | 6 | 8
    20

    4. Verenigde Staten | 6 | 4 | 10
    20

    5. Rusland | 5 | 8 | 6 |
    19

    6. Zwitserland | 5 | 2 | 1
    8

    7. Wit-Rusland | 5 | 0 | 1
    6

    8. Canada | 4 | 9 | 4
    17

    9. Polen | 4 | 0 | 0
    4

    10. China | 3 | 2 | 1
    6

    11. Frankrijk | 3 | 1 | 5
    9

    12. Oostenrijk | 2 | 6 | 1
    9

    13. Zweden | 2 | 5 | 2
    9

    14. Slovenië | 2 | 1 | 3
    6

    15. Zuid-Korea | 2 | 1 | 1
    4

    16. Tsjechië | 1 | 3 | 2
    6

    16. Japan | 1 | 3 | 2
    6

    18. Groot-Brittannië | 1 | 0 | 1
    2

    19. Slowakije | 1 | 0 | 0
    1

    20. Italië | 0 | 2 | 4
    6

    21. Australië | 0 | 2 | 1
    3

    22. Finland | 0 | 2 | 0
    2

    23. Letland | 0 | 1 | 2
    3

    24. Kroatië | 0 | 1 | 0
    1

    25. Kazachstan | 0 | 0 | 1
    1

    25. Oekraïne | 0 | 0 | 1
    1

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 18:06 ]


    Your make-up is terrible

    Medailles aangepast.


    Your make-up is terrible

    Yeah, schaatsen was echt nice om te zien (: Snowboarden ook en dat langlaufen vind ik maar gaar, hahaha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Leshley schreef:
    Had er iemand gekeken naar het snowboarden? Ik vond echt dat die laatste, die raar genoeg vijfde werd, in de top 3 had moeten staan :')



    Ooh ja dat had ik gezien! Hij was zelf ook wat verbaasd en teleurgesteld, echt raar dat hij zo weinig punten kreeg :/ En het viel me op dat al die snowboarders van diezelfde types zijn, haha. Bijna allemaal langer haar en een baardje en zelfde soort gezicht :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    wauw voor het eerst in mijn leven schaatsen live gezien vanuit een ipad aangezien mijn leider van scouting dat wou zien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik snapte niet hoe die tijd werkte met dat langlaufen, haha p.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik hield sowieso al nooit van de Olympische Spelen, maar nu heb ik er al helemaal een rot gevoel bij. Het is allemaal zo blij en vrolijk terwijl er zoveel problemen in Rusland zijn. En dan heb ik het echt niet alleen over hun standpunt over homoseksualiteit.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vond die Nederlandse 1-2-3 wel stoer eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 20:45 ]


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Deze twitter is echt heel grappig.


    Your make-up is terrible

    Weet iemand waarom Katarzyna BACHLEDA - CURUS gediskwalificeerd is? (Schaatsen, 3000m vrouwen)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ireen Wüst goud! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WEER 3X medaille. Oh wauw. I like this.
    3x medaille voor de mannen op de vijfhonderd meter. Goud voor Michel Mulder, zilver voor Jan Smeekens en brons voor Ronald Mulder.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 17:23 ]

    Dat van Jan Smeekens was zoooo zielig!
    "Ja jongen, die tijd en dan heb je goud!" Rijdt hij die tijd, ZILVER. Ooh wat zuur en zielig! D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Dat van Jan Smeekens was zoooo zielig!
    "Ja jongen, die tijd en dan heb je goud!" Rijdt hij die tijd, ZILVER. Ooh wat zuur en zielig! D:


    Ah D':
    Je zag de teleurstelling ook van zijn gezicht afdruipen, dat was ook zo zielig :c


    That is a perfect copy of reality.

    En die Russen weten geloof ik ook niet wat nou de naam van Wüst is, de ene keer zie ik Ireen staan en de andere keer Irene. :'D


    That is a perfect copy of reality.

    BastiIIe schreef:
    Dat van Jan Smeekens was zoooo zielig!
    "Ja jongen, die tijd en dan heb je goud!" Rijdt hij die tijd, ZILVER. Ooh wat zuur en zielig! D:


    Niet te vergeten dat hij in eerste instantie als nummer 1 op het bord stond, waarna het veranderd werd, omdat Mulder zijn tijd aangepast werd.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.