• Topic 2!!!






    The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster
    Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo










    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :
    Ravenclaw - jaar - Newton



    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside


    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Avery Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Avery Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster : Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo
    Dooddoenervo schreef:
    - naam + achternaam
    Winston Alvirus Pastalaan

    - leeftijd
    109

    - geschiedenis
    Winston komt uit een volbloed rovenaarsfamilie. Hij groeide op in de buurt van Wales en had een normale jeugd. Hij was wel abnormaal slim. Hij kon al lezen op zijn derde en ook op Zweinstein was hij altijd de beste. Na zijn opleiding ging hij zich verdiepen in verweer tegen de zwarte kunsten en schreef tientallen boeken. Tijden de tweede tovenaarsoorlog wouden de dooddoeners van hem af omdat hij in de orde zat. Maar toen ze toesloegen was hij niet thuis. Helaas wel zijn familie. Sindsdien leefde hij ondergedoken. Tot de heer van het duister verslagen werd, daarna soliciteerde hij op Zweinstein. Hij was een aantal jaar professor VTZK maar toen Anderling stierf volgde hij haar op als schoolhoofd.

    - vrienden/familie
    Zijn familieleden zijn allemaal gestorven. Vermoord door dooddoeners tijdens de tweede tovenaarsoorlog.
    Hij heeft een aantal vrienden buiten het kasteel waarmee hij af en toe schrijft. En natuurlijk zijn collega's.

    - vakken
    Voor hij schoolhoofd werd, was hij leraar VTZK.

    - omschrijf je personage
    Winston is een erg gezellig persoon, hij houdt ervan om met mensen te praten en ook van feesten. Alleen door het feit dat de dooddoeners het op hem gemunt hadden jaren geleden is hij erg wantrouwig. Hij denkt namelijk dat dooddoeners die toch zijn kunnen ontsnappen aan het ministerie hem nog altijd weg willen hebben.
    - uiterlijk




    Winston is oud, en dat zie je ook. Hij heeft bijna geen haar, het haar dat hij heeft is wit. Hij heeft heel wat rimpels en bruine ogen. Hij is redelijk klein en aan de wat dikkere kant.

    - *schoolhoofd
    Ja



    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 17:23 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    HOGWARTS EXPRESS VERTREKT NU



    Veel plezier op hogwarts iedereen!!!


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Matthwew James Harmon | 18 | Klassenoudste Ravenclaw
    Dat is het jammere van een vakantie doorbrengen in de dreuzelwereld, je mist elke Quidditchwedstrijd. Ik glimlachte wel om zijn enthousiasme, altijd leuk om te zien.
    'O ja, ik heb er zeker zin in. Thuis verveel ik me toch aan één stuk door. Op Hogwarts is er tenminste wat te doen. Zelfs leren is nog beter.' Hij meende het serieus, waardoor ik even moest lachen aangezien ik sarcastisch was toen ik het zei. Niet erg, want ik had er ook wel weer zin in, dus wat mij betreft mocht die trein ook wel weer eens gaan rijden.
    'O, mijn excuses, wilde je gaan lezen?' Ik keek opnieuw naar hem op en wilde net antwoord geven, toen iemand anders mijn naam riep en in mijn armen sprong.
    'Neva!' lachte ik en wist haar op te vangen. Ze stak meteen van wal met praten tegen Floris, ik moest iets draaien zodat ik Floris ook nog aan kon kijken en keek hem lachend aan.
    'Lezen was mijn oorspronkelijke plan, maar met jouw praten is ook heel gezellig en nu Neva er eenmaal is, is het al helemaal gedaan met de rust,' zei ik en gaf een schuin knikje richting de druk pratende Neva.

    Mila Jolene Adams | 16 | Beaker Slytherin
    'Nou ja, als de situatie anders was geweest, had ik haar uitgedaagd.' Zo zo, knikte ik bewonderend, al was ik haar natuurlijk niet echt aan het bewonderen. Duelleren is leuk, zolang je kunt winnen dan.
    'Ik val jou en ál je vrienden liever niet lastig,' zei Aurora zoet. Haar gedrag maakte me misselijk en eigenlijk raakte ik ook een beetje geïrriteerd. Het was niet leuk als mensen me tegenspraken en zij bleef het maar doen.
    'Meid, je viel mij en mijn vrienden, wat er trouwens sowieso meer zullen zijn dan jouw vrienden, al lastig vanaf het eerste moment dat je één voet in deze trein zette. Dus je bent een beetje te laat,' antwoord ik net zo zoet en werp haar een onechte glimlach toe. 'Dus wees een lieve schat en ga eindelijk eens aan de kant staan.' Net op dat moment begon de trein met rijden, door de schok moest ik me vasthouden aan de deur van een andere coupé.
    'O nee, erg praktisch dit,' zuchtte ik nu echt geïrriteerd.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 11:39 ]


    everything, in time

    Aurora 'Snow' Swan || Slytherin || Beater || 6 || Hoofdmonitor || Hogwarts Express.

    'Meid, je viel mij en mijn vrienden, wat er trouwens sowieso meer zullen zijn dan jouw vrienden, al lastig vanaf het eerste moment dat je één voet in deze trein zette. Dus je bent een beetje te laat,' ik begint te grijnzen. Zíj is degene die begon, daarbij boeit het me echt niet wat ze van me vindt. 'Dus wees een lieve schat en ga eindelijk eens aan de kant staan.' Zegt ze zoet, met een onechte glimlach. ‘Your wish is my command,’ spreek ik. Ik sta op en loop snel weg van haar, kutwijf. Ik loop tegen verschillende mensen op en help ze met het vinden van een coupé, het zijn vooral eerstejaars die ik help. Plotseling bedenk ik me dat ik naar de klassenoudste coupé moet, omdat ik hoofdmonitor ben. Al snel zie ik dat Finnick er ook is, wat mij een beetje op lucht aangezien ik hem wel een beetje mag. ‘Daar ben ik weer,’ zeg ik lachend en ik plof op de bank neer.

    Avery Lizz Hales. || Ravenclaw || Chaser || 6 || Hogwarts Express.

    Een beetje dwalend loop ik door de gangen van de trein. Ik was nog net op tijd aangekomen om de trein te halen. Mijn grijze Mugglerugzak zit vol met boeken die ik zo kan lezen. Ik loop naar de achterkant van de trein en neem een nog lege coupé. Ik plof neer op de bank en open mijn rugzak, waar ik het boek: 'History of Hogwarts' uithaal. Ik begin te lezen en mijn brein verwerkt in een rap tempo alle informatie die ik opneem. Plotseling wordt er op de coupé deur geklopt. Ik open de deur en zie dat de vrouw met het snoep er staat. Ik koop Pumpkin Pasties, Chocolate Frogs en Bertie Bott's Every Flavour Beans. Ik geef de vrouw wat Sickles en leg het snoep naast me neer. Af en toe een ik een Bean, eerst heb ik er eentje met kersensmaak, en dan eentje met oorsmeer. Snel spoel ik de smaak weg met een Pumkin Pastie. Ik zucht zachtjes en lees dan verder.

    - Iemand voor Avery & Aurora?

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 12:01 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Campbell Saunders – Huffelpuf leerjaar 5 – Aanvoeder Zwerkbal Huffelpuf - Chaser

    Met moeite had ik mijn hutkoffer de trein gekregen, wat net op tijd was want toen ik hem erin zetten vertrok de trein. Ik wist niet hoe ik het voor elkaar kreeg maar, hij leek ieder jaar zwaarder te worden. Met een zucht begon ik een lege coupe te zoeken. Dat krijg je als je als laatste erin gaat; dan is alles haast bezet.
    Toen ik inmiddels bij de laatste coupe aankwam keek ik vermoeid naar binnen. Verrast deed ik de coupe open. ‘Heey Avery.’ Zei ik met een glimlach terwijl ik de coupe binnen kwam en tegenover haar ging zitten. ‘Alles zit bomvol hé, ieder jaar neem ik mijzelf voor om eerder te vertrekken.’ Zei ik met een flauwe glimlach. Ik keek even naar het landschap waar de trein langs reed. Ik had echt geluk de trein er nog was toen ik op het spoor aankwam. Ik keerde me weer naar Avery; ‘Hoe was je vakantie?’ vroeg ik haar.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 13:33 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Avery Lizz Hales. || Ravenclaw || Chaser || 6 || Hogwarts Express.

    Plotseling komt Campbell binnen. Ik glimlach naar hem en richt me weer op mijn boek. ‘Heey Avery.’ zegt hij vrolijk. ‘Hey,’ glimlach ik. ‘Alles zit bomvol hé, ieder jaar neem ik mijzelf voor om eerder te vertrekken.’ Ik grijns.
    ‘Ik ben hier ook nog maar net en iedereen wilt altijd voorin zitten dus ik keek hier als eerst,’ zeg ik. ‘Hoe was je vakantie?’ vraagt hij. Ik bijt even op mijn lip, ik weet niet of hij Muggleborn is – ik namelijk wel.
    ‘Ik ben op vakantie gegaan naar Tunesië,’ glimlach ik, ik zie het wel als hij het niet snapt. ‘En jouw vakantie?’
    Ik ken hem doordat we allebei Chasers zijn, dus ik heb wel eens een wedstrijd tegen hem gespeeld.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Campbell Saunders – Huffelpuf leerjaar 5 – Aanvoerder Zwerkbal Huffelpuf - Chaser

    ‘Leuk, ik heb gehoord dat het daar heel mooi is.’ Mijn moeder was daar ooit geweest toen ze nog jonger was. Ik was een halfbloed; mijn vader was een tovenaar en mijn moeder was een dreuzel.
    Misschien is dat de reden waarom ze zo vaak ruzie maakte; Ze begrepen elkaar niet.
    Ze konden niet eens elkaars verschillen aan de kant leggen toen ik thuis kwam voor een leuke zomervakantie. Ik had meeredeel van de vakantie buiten doorgebracht en met dreuzel kinderen uit de buurt omgegaan. Ik durfde namelijk niet naar mijn vrienden op Zweinstein een brief te sturen of ik naar hen toe kon komen. Ik had geen zin in dat straks de hele school weet wat er bij mij thuis afspeelt. ‘Leren.’ Zei ik daarom alleen maar tegen Avery.
    Ik bekeek de snoep die er nog bij haar lag. ‘Ahw’ heb ik nou het snoep kar gemist. Dan moet ik me maar gaan volproppen bij het avondmaal.’ Zei ik met een grijns. Avondmalen waren fantastisch op Zweinstein. Dat is ook een van de dingen die ik mis in de zomers.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 13:33 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Isabelle Crowley || Klasenoudste || Seeker || Vijfde jaars ||

    Amy antwoordde dat alleen Matt nog moest komen. Dan kon ik dus wel lang wachten. Ik had geen idee wie Matt was. Maar dat boeide me ook niets. De trein begon te rijden en ik draaide mijn hoofd om naar buiten te kijken. Ik stroopte mijn mouwen van mijn zwarte vest op en bekeek mijn tattoeage. Imagine. Stel je eens voor als ik liefde kende. Liefde die ik bijna nooit had. Alleen van mijn broer. Verder eigenlijks niemand. Of dat pijn deed? Nee. Ik werd er hard van. Mijn blik scheurde ik los van de tattoeage en ik stroopte mijn mouuwen weer op en keek de nog onbekende jongen aan. 'En wie ben jij eigenlijks als ik het mag vragen?'Vroeg ik hem. Aiden zat waarschijnlijk in gedachten net zoals Amy. 'En in welke afdeling zit je?'


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Robert Fransico D'Ablaing - Klassenoudste - Seeker - Griffoendor 5de jaar

    'En wie ben jij eigenlijk als ik het mag vragen.’ Ik had het gevoel dat het aan mij gevraagd werd. Ik scheurde mijn blik los van Brooke die met haar gedachten ergens anders leek te zijn en keek het meisje die ze; Isabelle noemde aan. ‘Ik ben Robert Fransico D’Ablaing, vijfde jaar Griffoendor.’
    Ik wist dat zij in Zwadderich zat maar toch uit beleefdheid vroeg ik; ‘En jij?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Isabelle Crowley || Klasenoudste || Seeker || Vijfde jaars ||

    ‘Ik ben Robert Fransico D’Ablaing, vijfde jaar Griffoendor.’Antwoordde de jongen die dus Robert heet. Vreemd...ik had hem nooit tijdens de lessen gezien. 'En jij?'Vroeg hij. 'Isabelle Rauly Crowley. Vijfde jaar in Zwadderich.'Antwoordde ik. Ik zat hier dus met 2 Griffoendorders, 1 Zwadderaar en 1 Ravenklauwer. Demi en Scorpius moesten nog komen en die ene Matt. Dus Matt zat in Ravenklauw. Dat wist ik nu ook zeker. 'Ook vijfde jaars he? Ik heb je nog nooit in een les gezien toen Griffoendor en Zwadderich samen les hadden.'Zei ik tegen hem. Mijn blik gleed kort over hem. Waarom was 1 van mijn vrienden geen klassenoudste?! Nu zat ik hier best vriendloos. Het enige waarmee ik met Aiden om moest gaan was zwerkbal. Verder niet echt. Maar ik vond hem wel aardig.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Brooke Jane Eatside || Klassenoudste || Keeper || Griffoendor 6de jaar

    Ik zat in gedachten verzonken totdat Robert zijn blik van de mijne haalde. Ik zag dat hij met een meisje begon te praten. Ik voelde me nutteloos en ik fluisterde iets in Robert zijn oor. 'Ik moet je iets vertellen! kom je mee naar de gang?' fluisterde ik in zijn oor. Ik hoopte dat hij ja ging zeggen. Hij was in gesprek met een meisje uit Zwadderich en die vindt ik niet zo aardig. Ik voelde mijn wangen rood worden bij de gedachte dat ik jaloers was op haar. Ik hoopte dat Robert mee zou gaan, hij is belangrijk. Plotseling viel mijn oog op mijn handtasje. Ik zette die voorzichtig op mijn schoot en ik pakte mijn toverstok eruit. Voor het geval dat hij niet wil..


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Robert Fransico D'Ablaing - Klassenoudste - Seeker - Griffoendor 5de jaar

    Ik grijnsde; ‘Nooit gezien? Dat is omdat je dan niet opgelet hebt.’ Zei ik. Dit gold eigenlijk ook voor mij; ik had haar nog nooit gezien. Ik wist niet eens haar naam. Bij nader inzien had ik haar wel aantal keer gezien, maar dat ik achteraf. Het was algemeen bekend dat Zwadderaars niet met Griffoendors om konden gaan. Ik zag hoe ze haar blik over me heen liet gaan. Dat was altijd met Zwadderaars. Ze voelde zich altijd beter, zij zou zelf geen haar beter zijn. ‘Voel je je nu ongemakkelijk?’ vroeg ik aan haar met een grijns op mijn gezicht. Ik hoorde opeens Brooke wat in mijn oor fluisteren. Ik draaide me weer naar haar toe. Waar wou ze het over hebben?

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 14:29 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Isabelle Crowley || Klasenoudste || Seeker || Vijfde jaars ||

    Eigenlijks was het logisch dat hij me niet opviel. Griffoendor en Zwadderich mogen elkaar nou niet bepaalt. Hij grijnsde en zei:‘Nooit gezien? Dat is omdat je dan niet opgelet hebt.’Ik trok een wenkbrauw op. 'Hoe weet jij of ik oplet of niet?'Vroeg ik hem. ‘Voel je je nu ongemakkelijk?'Vroeg hij met nog steeds een grijns. 'Waarom zou ik in hemelsnaam me ongemakkelijk moeten voelen?'Ik keek hem recht in zijn ogen aan. 'Nee. Ik voel me niet ongemakkelijk.'Het meisje die zich voorstelde als Brooke fluisterde iets in zijn oor, en pakte haar handtasje. Jak, een handtas. Robert keek haar vragend aan. 'Zijn er problemen ofzo?'Hoe lang zouden we nog wel niet moeten wachten op Demi,Scorpius en die ene Matt?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Brooke Jane Eatside || Klassenoudste || Keeper || Griffoendor 6de jaar

    Eindelijk had Robert me gehoord en hij draaide zich om. Ik herhaalde mijn vraag. 'Kom je even mee naar de gang? ik moet iets vragen, alleen aan jou.' Ik keek naar Isabelle, aan de ene kant vindt ik haar aardig omdat ze altijd wel aardig doet tegen Griffoendors maar aan de andere kant, ze is een Zwadderaar, en die mag ik gewoon niet. Ik krulde mijn vingers over mijn toverstok heen, klaar voor een onverwachte beweging van Robert. Ik rechtte mijn rug en ik wachtte op een antwoorde van Robert. Hij zou zich zeker niet op zijn gemak voelen dat ik mijn toverstok bij me heb.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 14:36 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    • Guys, Aurora is weer de klassenoudste coupé ingelopen xd.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MiIls schreef:
    • Guys, Aurora is weer de klassenoudste coupé ingelopen xd.


    [>.< Isabelle zag haar wel maar t past niet in t stukje. Plus ze negeert haar]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded