• Topic 2!!!






    The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster
    Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo










    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :
    Ravenclaw - jaar - Newton



    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside


    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Avery Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Avery Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster : Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo
    Dooddoenervo schreef:
    - naam + achternaam
    Winston Alvirus Pastalaan

    - leeftijd
    109

    - geschiedenis
    Winston komt uit een volbloed rovenaarsfamilie. Hij groeide op in de buurt van Wales en had een normale jeugd. Hij was wel abnormaal slim. Hij kon al lezen op zijn derde en ook op Zweinstein was hij altijd de beste. Na zijn opleiding ging hij zich verdiepen in verweer tegen de zwarte kunsten en schreef tientallen boeken. Tijden de tweede tovenaarsoorlog wouden de dooddoeners van hem af omdat hij in de orde zat. Maar toen ze toesloegen was hij niet thuis. Helaas wel zijn familie. Sindsdien leefde hij ondergedoken. Tot de heer van het duister verslagen werd, daarna soliciteerde hij op Zweinstein. Hij was een aantal jaar professor VTZK maar toen Anderling stierf volgde hij haar op als schoolhoofd.

    - vrienden/familie
    Zijn familieleden zijn allemaal gestorven. Vermoord door dooddoeners tijdens de tweede tovenaarsoorlog.
    Hij heeft een aantal vrienden buiten het kasteel waarmee hij af en toe schrijft. En natuurlijk zijn collega's.

    - vakken
    Voor hij schoolhoofd werd, was hij leraar VTZK.

    - omschrijf je personage
    Winston is een erg gezellig persoon, hij houdt ervan om met mensen te praten en ook van feesten. Alleen door het feit dat de dooddoeners het op hem gemunt hadden jaren geleden is hij erg wantrouwig. Hij denkt namelijk dat dooddoeners die toch zijn kunnen ontsnappen aan het ministerie hem nog altijd weg willen hebben.
    - uiterlijk




    Winston is oud, en dat zie je ook. Hij heeft bijna geen haar, het haar dat hij heeft is wit. Hij heeft heel wat rimpels en bruine ogen. Hij is redelijk klein en aan de wat dikkere kant.

    - *schoolhoofd
    Ja



    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 17:23 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [Oewhh xd]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Feaser schreef:
    Rowan Crowley || Zesde jaars ||

    Serena gunde me een glimlach. Isabelle was net komen zeggen dat Henri me zocht. 'Sorry voor mijn zusje.'Verontschuldigde ik me. Toen ik vroeg hoe haar vakantie was antwoordde ze:'Mijn vakantie was wel leuk, we hebben mijn familie opgezocht in Italie.'. Serena was een aardige meid vond ik. 'En hoe was jou vakantie dan?'Vroeg ze me. 'Geweldig. Ik ben met Isabelle naar Spanje gegaan 2 weken. En de andere weken heb ik met mijn vrienden door gebracht. Wat heb je allemaal gedaan bij je familie in Italië?'De deur werd weer open gedaan en Henri kwam met zijn vriendin Emma binnen. 'Hoi.'Groette ik ze. Emma ging naast Serena zitten en Henri naast mij. 'Ook geen klassenoudste?'Vroeg ik. Hij schudde zijn hoofd met een grijns. Ik gaf hem een stomp op zijn schouder.

    Desanemi van Detta || Vijfde jaars || Klassenoudste || Beater ||

    Met een zucht liep ik naar de coupé van de klassenoudsten. Ik was alleen naar het perron gegaan. Mam en pap werkten weer eens. En anders moest ik als nog alleen. Ze schaamden zich voor me. Welke van Detta zat er dan ook in Huffelpuf? Nou ik dus. Maar ik was er trots op. Trots op wat ik had bereikt daar. Ik bedoel ik ben nu klassenoudste en vanaf het derde jaar was ik drijver. En dit jaar zou ik het weer willen worden. Mijn lange blonde lokken had ik in een schuine vlecht. Ergens in een coupé zag ik Scorpius zitten, mijn neef. Ook hij zat in Huffelpuf. Waar ik erg blij mee was. Ik trok de deur open. 'Hey Scor. Jij bent toch ook klassenoudste?'Vroeg ik hem. Gisteravond hadden ik en mijn ouders nog bij hem en zijn ouders gegeten. Dus ik wist al hoe zijn vakantie was. 'En zo ja, waarom zit je dan hier?'


    [Serena? Scorpius?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Robert Fransico D'Ablaing - Klassenoudste - Seeker - Griffoendor 5de jaar

    Ik knikte op haar vraag. 'Natuurlijk mag je op mijn schoot zitten.' Ik was allang blij dat ze nu aandacht voor me had. 'Robert? Als wij op Hogwarts zijn, zullen we dan samen alles bekijken als dat kan?' ik glimlachten. 'Ja.' ik zweeg even terwijl ik haar even tegen mij aandrukte. 'Kom, anders wachten ze straks op ons.' Ik deed de deur open en trok haar met een zachte dwang mee. Mijn ogen flitste nog even naar Isabelle voordat ik ging zitten.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Brooke Jane Eatside || Klassenoudste || Keeper || Griffoendor 6de jaar

    Ik keek naar Robert, ik was helemaal in gedachten verzonken totdat ik opschrok van zijn antwoord. ''Natuurlijk mag je op mijn schoot zitten'' antwoorde hij. Ik glimlachte. Op mijn vraag over Hogwarts antwoorde hij gelukkig ja. ''Kom anders wachten ze straks op ons'' zei hij en drukte mij even tegen zich aan. Ik grinnikte en liep samen met hem de coupé in. Hij keek snel naar Isabelle en ging toen zitten. Ik plofte op zijn schoot neer en ik keek Robert lief aan. De drang om Robert te zoenen was groot, heel groot.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Isabelle Crowley || Klasenoudste || Seeker || Vijfde jaars ||

    Ik zat nu in de coupé, met niets te doen. De 2 Griffoendors waren met zijn tweeën in de gang. En Aiden en Amy waren nog steeds in gedachten zo te zien. Een zucht verliet mijn mond. Ik verveelde me rot. Vooral omdat er niemand was waarmee ik lol kan maken. Het enige wat ik hoorde van het gesprek was: ‘Ik bescherm je wel tegen Isabelle. Ze is maar een Zwadderich. Altijd bluffen maar niks doen.’. Pfft....dan kent die gast mij niet. Ik bedreig mensen, en als ze het weer doen dan doe ik ze wat aan ja. Maar nu ik een verdomde klassenoudste was kon ik dat niet maken. Aurora was ook al een tijdje in de coupé, maar ik schonk geen aandacht aan haar. De Griffoendors praten nog even, en kwamen weer de coupé binnen. De blik van Robert ging even op mij en hij ging zitten. Brooke ging op zijn schoot zitten en keek hem lief aan, waardoor ik braakneigingen kreeg. In 1 woord; jak. Ik bestudeerde het meisje even, en meteen schoot er 1 ding door mijn hoofd. Ze was verliefd op hem. 'Alle problemen opgelost?'Vroeg ik ze.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Robert Fransico D'Ablaing - Klassenoudste - Seeker - Griffoendor 5de jaar

    Brooke plofte op mijn schoot neer en ik legde mijn armen om haar heen. Het leek een mooi moment todat ik Isabelle hoorde; 'Alle problemen opgelost.' ik zuchtte terwijl ik haar aankeek. Ze had blijkbaar niks beters te doen dan ons lastig vallen. Wat niet vreemd was. Zwadderich wilde altijd het geluk bij iemand anders opzuigen. Ze waren net dementors. 'Problemen? Er waren helemaal geen problemen, Isabelle.' zei ik met klem op geen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Melody Jane McCarter•Gryffindor•Chaser and Captain•Year 6.

    Ik zucht. Nog steeds zit ik alleen in de coupé. Wanneer het snoepkarretje voorbij komt koop ik daar wat van. Ik eet eenzaam wat chocokikkers en oefen wat spreuken. Het is nu ongeveer 13:00 uur, begin van de middag dus. Terwijl ik in de coupé zit vraag ik me af waar mijn vrienden heen zijn. In de vakantie heb ik niks van ze gehoord en nu komen ze me ook niet opzoeken in onze vaste coupé. Zullen ze me vergeten zijn? de gedachte vliegt door mijn hoofd en ik wil er niet te lang over nadenken. Dat zal toch niet.. Of wel? Na nog een tijdje hier te hebben gezeten sta ik op en pak ik mijn hutkoffer. Ik loop door de gangen. Als ik bij de achterste coupé aankom zie ik Campbell en Avery zitten. Ik zucht. Eindelijk aardige mensen gevonden. Ik klop op het deurtje.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 17:01 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Brooke Jane Eatside || Klassenoudste || Keeper || Griffoendor 6de jaar

    Robert legde zijn armen om mij heen, toen hoorde ik Isabelle iets zeggen dat me niet aanstaarde. ''Alle problemen opgelost?'' vroeg ze, zogenaamd lief. Ik wilde dat Robert ingreep en dat deed ie ook. ''Problemen? er waren helemaal geen problemen, Isabelle'' antwoorde Robert met de klemtoon op geen. Ik glimlachte en ik draaide mijn hoofd weer naar hem toe. Plotseling deed ik iets waar ik zelf ook van schrok. Ik drukte mijn lippen op Robert zijn lippen. Eindelijk kon ik het doen, eindelijk de drang die ik voelde, was nu verdwenen. Ik haalde voorzichtig mijn lippen van de zijne af en ik wachtte op een antwoord, hopelijk dat hij iets ging zeggen.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Ga met Melody naar Campbell en Avery in de achterste coupe. :p Dan kan je met twee mensen praten ^^]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    [Ga met Melody naar Campbell en Avery in de achterste coupe. :p Dan kan je met twee mensen praten ^^]


    [Okee.]


    take me back to the basics and the simple life

    Isabelle Crowley || Klasenoudste || Seeker || Vijfde jaars ||

    'Problemen? Er waren helemaal geen problemen, Isabelle.'Zei hij met een klemtoon op ''Geen''. 'Tuurlijk...'Mompelde ik. In eens drukte Brooke haar lippen op die van Robert. Ze haalde haar lippen van die van hem en keek hem aan. Ik had gelijk! Hopelijk kwam hier een heel drama. Dan had ik nog eens wat leuks om naar te kijken. Een scheve grijns sierde mijn lippen. En mijn hand gleed even door mijn haren. Als het nou Zwadderaars waren had ik er meteen een opmerking van gemaakt. Maar laat ik even een beetje respect hebben. Afwachtend kijk ik Robert aan.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Robert Fransico D'Ablaing - Klassenoudste - Seeker - Griffoendor 5de jaar

    Ik keek naar Brooke die haar lippen van mijn lippen afhaalde. Het deed wat binnen in mij, maar ik wist niet wat. Verliefdheid of gewoon vriendschap? Wat wilde ik van haar? Ik wist het niet. Ze leek afwachtend op mijn antwoord, wat bij mij meer spanning opwerkte. Ik had al eerder een meisje gezoend maar dan waren we niet zo lang bevriend. Ik gaf om Brooke en ik wilde haar niet verdrietig maken. Het leek alsof er allemaal ogen op mij branden. Ik tilde haar omhoog en zette haar neer op de stoel terwijl ik daar stond. In het midden. Ik krabde wat op mijn hoofd en ik stak mijn vinger omhoog alsof ik wat wilde zeggen maar ik deed hem weer omlaag om mijn mond te openen maar er kwam niks uit. Teleurgesteld in mijzelf, om mijn onzekerheid liep ik de coupe uit terwijl ik de deur nog een trap na gaf.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Vorige post aangepast]


    take me back to the basics and the simple life

    [Awh, what did Brooke? Snape's ghost gonna kill that girl!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Campbell Saunders – Huffelpuf leerjaar 5 – Aanvoeder Zwerkbal Huffelpuf - Chaser

    Ik hoorde op het deur geklop. Ik keek naar de deur en ik zag Melody. Enthousiast gebaarde ik dat ze naar binnen moest komen. Ze was de aanvoeder van Griffoendor en ik van Huffelpuf waardoor wij een band hebben gebouwd. Onze wedstrijden waren altijd wel leuk tot in tegenstelling met Zwadderich.
    'Hoe is het met je, Mel, leuke vakantie gehad?' een opluchting kwam naar boven dat Avery nu niet meer over mij hoefde te beginnen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya