• Topic 2!!!






    The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster
    Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo










    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :
    Ravenclaw - jaar - Newton



    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside


    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Avery Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Avery Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster : Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo
    Dooddoenervo schreef:
    - naam + achternaam
    Winston Alvirus Pastalaan

    - leeftijd
    109

    - geschiedenis
    Winston komt uit een volbloed rovenaarsfamilie. Hij groeide op in de buurt van Wales en had een normale jeugd. Hij was wel abnormaal slim. Hij kon al lezen op zijn derde en ook op Zweinstein was hij altijd de beste. Na zijn opleiding ging hij zich verdiepen in verweer tegen de zwarte kunsten en schreef tientallen boeken. Tijden de tweede tovenaarsoorlog wouden de dooddoeners van hem af omdat hij in de orde zat. Maar toen ze toesloegen was hij niet thuis. Helaas wel zijn familie. Sindsdien leefde hij ondergedoken. Tot de heer van het duister verslagen werd, daarna soliciteerde hij op Zweinstein. Hij was een aantal jaar professor VTZK maar toen Anderling stierf volgde hij haar op als schoolhoofd.

    - vrienden/familie
    Zijn familieleden zijn allemaal gestorven. Vermoord door dooddoeners tijdens de tweede tovenaarsoorlog.
    Hij heeft een aantal vrienden buiten het kasteel waarmee hij af en toe schrijft. En natuurlijk zijn collega's.

    - vakken
    Voor hij schoolhoofd werd, was hij leraar VTZK.

    - omschrijf je personage
    Winston is een erg gezellig persoon, hij houdt ervan om met mensen te praten en ook van feesten. Alleen door het feit dat de dooddoeners het op hem gemunt hadden jaren geleden is hij erg wantrouwig. Hij denkt namelijk dat dooddoeners die toch zijn kunnen ontsnappen aan het ministerie hem nog altijd weg willen hebben.
    - uiterlijk




    Winston is oud, en dat zie je ook. Hij heeft bijna geen haar, het haar dat hij heeft is wit. Hij heeft heel wat rimpels en bruine ogen. Hij is redelijk klein en aan de wat dikkere kant.

    - *schoolhoofd
    Ja



    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 17:23 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [Ja maar er zijn bijna alleen mensen uit het 5e en 6e jaar, beetje zonde om dat hele gedoe dan maar weg te laten. Beetje aanpassing moet kunnen!]


    everything, in time

    Silvanaa schreef:
    ["De hoofdmonitoren worden enkel gekozen in het zevende jaar" En dat kunnen alleen de gene zijn die voorheen ook Klassenoudste zijn geweest. Sorry I'm a real Potterhead ^^]




    • Over dat eerste heb je gelijk, over dat tweede niet. + er zit niemand in jaar zeven, en als het echt zo nodig moet dan pas ik Aurora wel aan. •


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MiIls schreef:
    (...)



    • Over dat eerste heb je gelijk, over dat tweede niet. + er zit niemand in jaar zeven, en als het echt zo nodig moet dan pas ik Aurora wel aan. •

    [Ja ik zag het, haha, heb het al veranderd. Het hoeft voor mij niet perse, maar het viel mij toevallig op ^^]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    (...)
    [Ja ik zag het, haha, heb het al veranderd. Het hoeft voor mij niet perse, maar het viel mij toevallig op ^^]


    • Ik bedoelde het ook niet aanvallend, haha. c: •


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "


    Mila Jolene Adams | 16 | Beaker Slytherin
    Aurora gunde me een glimlach, maar het was duidelijk niet gemeend. Care, ze was toch geen vriendin van me. 'Bang voor Isabelle?' Ik schoot zacht in de lach. 'Ach ja, ieder zijn zwakheden. Wel heel verstandig hoor, weglopen van een ruzie. Je laat weer goed zien dat je de volwassene bent van de situatie,' sprak ik sarcastisch en knikte met mijn hoofd alsof ik dat echt van haar vond. Haar uitdagen was leuk, ze kon me toch geen punten aftrek geven hiervoor, aangezien ze dat dan alleen zou doen omdat ik iets doe wat haar persoonlijk niet bevalt en persoonlijke dingen trekken natuurlijk niet mee. Bovendien zijn we nog niet eens op school. 'Helaas zit de coupé waar ik zit al vol, zonde, anders had je wel bij mij mogen komen zitten, hoor!'


    everything, in time

    MiIls schreef:
    (...)

    • Ik bedoelde het ook niet aanvallend, haha. c: •

    [Weet ik ^^ Ik dacht eerst dat je ook Klassenoudste moest zijn geweest ofzo omdat Percy dat wel was en toen Hoofdmonitor. Maar omg, als Aurora Hoofdmonitor wordt dan heeft Isabelle trouble, big time XD]


    "We accept the love we think we deserve."

    [Ben ik nu aan de beurt? xD]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    CrazyGirlxx schreef:
    [Ben ik nu aan de beurt? xD]

    [Jaa ^^]


    "We accept the love we think we deserve."

    Floris Adelais Donatus

    Terwijl ik uit het raam keek hoorde ik het bekende geluid dat er iemand de deur opendeed. Als het een Slytherin was dan zou ik meteen zijn vertrokken zonder ook maar één woord te zeggen. Vurig hoopte ik dat het iemand uit Gryffindor was maar nee hoor - het was een Ravenclaw. Niet dat - dat zo erg was. Ik bedoel, alles beter dan iemand uit Slytherin. Het was de klassenoudste van Ravenclaw. Matthew Harmon heette hij. 'Yup. Floris' Ik knikte als teken dat hij mijn naam goed had. Kort schudde ik mijn hoofd dat het niet erg was, wat gezelschap kon heus geen kwaad. 'Het was dit of bij een groepje Slytherin. Ik denk dat het wel duidelijk is welke keuze ik heb gemaakt' grijnsde ik naar hem. Kort haalde ik een snelle hand door mijn opgestoken haar. Hopelijk zou de vrouw dadelijk met het karretje rond de trein gaan - man, wat had ik een honger. Enkele chocokikkers en een doosje Smekkies in Alle Smaken zouden me wel goed doen. Tenminste, daar was ik voorlopig wel even zoet mee. 'En, Matthew, nog wat speciaals gedaan in de vakantie? Naar het buitenland geweest, of thuis gebleven?' Vroeg ik aan hem om een ongemakkelijke stilte te voorkomen. De hele weg naar Hogwarts zou ik liever niet met een wat onbekende jongen doodstil in een coupé willen zitten. Ik denk dat - dat andersom ook wel zo zou zijn. Wat geklets kon geen kwaad.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 16:53 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    (oh wauw, wat heb ik gemist :') vandaag heb ik het echt erg druk. is Aurora nu 7de jaar of zullen we de regels zo aanpassen dat je ook hoofmonitor vanaf je 6de jaar kan worden? )

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 16:47 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    (oh wauw, wat heb ik gemist :') vandaag heb ik het echt erg druk. is Aurora nu 7de jaar of zullen we de regels zo aanpassen dat je ook hoofmonitor vanaf je 6de jaar kan worden? )


    • Paa de regels aan ^^ anders is Aurora loner, haha.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Matthwew James Harmon | 18 | Klassenoudste Ravenclaw
    Ik zuchtte opgelucht dat ik zijn naam goed had, ik zou het zelf nogal ongemakkelijk vinden als iemand mijn naam niet wist, maar net deed alsof dat wel zo was.
    'Ik geef je groot gelijk,' glimlachte ik beleefd. 'Alleen zitten boven is altijd een betere keuze dan bij een groepje Slytherins.'
    Dankbaar knikte ik toen hij aangaf dat ik hier wel mocht komen zitten en nam tegenover hem plaats bij het raam. Mijn tas zette ik naast me neer en ik wilde er net een boek uithalen, toen Floris begon te praten. Meteen keek ik naar hem op, om te laten merken dat ik luisterde.
    'En, Matthew, nog wat speciaals gedaan in de vakantie? Naar het buitenland geweest, of thuis gebleven?' 'Zeg maar Matt,' was mijn eerste antwoord nog voor ik überhaupt over het antwoord op de andere vragen nadacht. Ik haatte de naam Matthew, het klonk zo braafjes, niet echt bevorderend voor mijn imago.
    'Ik ben terug naar huis gegaan. In de dreuzelwereld, bedoel ik dan. Daar heb ik niet echt meer gedaan, gewoon rust genomen tot school weer begon. Dat is ook wel eens lekker,' grinnikte ik wederom. 'Jij dan? Je ziet eruit alsof je er enorm veel zin in heb!' lachte ik hem toe.


    everything, in time

    MiIls schreef:
    (...)

    • Paa de regels aan ^^ anders is Aurora loner, haha.


    "We accept the love we think we deserve."

    Brooke Jane Eatside || Klassenoudste || Keeper || Gryffindor zesde jaar

    Ik keek naar de anderen, ik luisterde boeiend totdat ik iets voelde in mijn hand. Ik keek naar mijn hand en Robert had zijn hand verstrengeld in de mijne. Ik glimlachte zenuwachtig en probeerde weer te luisteren. Ik buig me langzaam naar Robert. 'Wat ben je aan het doen?' Waarom had hij zijn hand in de mijne? Als hij een spelletje begon te spelen, dan zou ik direct mijn toverstok pakken en zorgen dat hij ophoudt. Ik ben misschien wel aardig maar als je het verkeerde pad opgaat zorg ik dat je er niet meer afkomt. Ik kneep mijn ogen tot spleetjes en ik Robert aan. Mijn ogen spuwden vuur, ik ben verliefd op Robert maar als hij dit blijft doen moet hij oppassen want dan krijgt ie een mep.

    Zo, Robert, al bang? xp


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Ik ben even offline. Ik ga vanavond verder met de RPG. Jullie mogen Amy nu even tijdelijk besturen als jullie willen(bv, ze verlaat de coupé, ze gaat naar iemand opzoek, ze gaat zich omkleden etc.) Het zelfde geldt voor Aiden.]


    "We accept the love we think we deserve."