• Topic 2!!!






    The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster
    Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo










    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :
    Ravenclaw - jaar - Newton



    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside


    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Avery Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Avery Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster : Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo
    Dooddoenervo schreef:
    - naam + achternaam
    Winston Alvirus Pastalaan

    - leeftijd
    109

    - geschiedenis
    Winston komt uit een volbloed rovenaarsfamilie. Hij groeide op in de buurt van Wales en had een normale jeugd. Hij was wel abnormaal slim. Hij kon al lezen op zijn derde en ook op Zweinstein was hij altijd de beste. Na zijn opleiding ging hij zich verdiepen in verweer tegen de zwarte kunsten en schreef tientallen boeken. Tijden de tweede tovenaarsoorlog wouden de dooddoeners van hem af omdat hij in de orde zat. Maar toen ze toesloegen was hij niet thuis. Helaas wel zijn familie. Sindsdien leefde hij ondergedoken. Tot de heer van het duister verslagen werd, daarna soliciteerde hij op Zweinstein. Hij was een aantal jaar professor VTZK maar toen Anderling stierf volgde hij haar op als schoolhoofd.

    - vrienden/familie
    Zijn familieleden zijn allemaal gestorven. Vermoord door dooddoeners tijdens de tweede tovenaarsoorlog.
    Hij heeft een aantal vrienden buiten het kasteel waarmee hij af en toe schrijft. En natuurlijk zijn collega's.

    - vakken
    Voor hij schoolhoofd werd, was hij leraar VTZK.

    - omschrijf je personage
    Winston is een erg gezellig persoon, hij houdt ervan om met mensen te praten en ook van feesten. Alleen door het feit dat de dooddoeners het op hem gemunt hadden jaren geleden is hij erg wantrouwig. Hij denkt namelijk dat dooddoeners die toch zijn kunnen ontsnappen aan het ministerie hem nog altijd weg willen hebben.
    - uiterlijk




    Winston is oud, en dat zie je ook. Hij heeft bijna geen haar, het haar dat hij heeft is wit. Hij heeft heel wat rimpels en bruine ogen. Hij is redelijk klein en aan de wat dikkere kant.

    - *schoolhoofd
    Ja



    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 17:23 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Feaser schreef:
    [Demi en jullie. Scorpius is verdrietig net zoals Brooke, Matt is spoorloos en Robert en Isabelle zitten in de goederencoupé(Van alle afgeleverde koffers enzo)]

    [Ah, fijn xd]


    "We accept the love we think we deserve."

    Serena Azzurra Rossini
    'Italie lijkt me zo mooi om in te wonen. hoorde ik de jongen zeggen 'Ja samen met Emma zekers.' 'Dus Serena nog jongens tegen gekomen in Italië?' grijnsde Rowan en ik werd gelijk rood en ik keek even weg eerst beantwoorde ik even wat de jongen zei. 'Italie is zeker mooi om in te wonen ja, en nee ik heb geen jongens tegen komen, mijn broer plaagt me daar altijd mee dat ik nog geen vriendje heb, en dat ik eigenlijk nooit iets van de jongens aantrek die interesse in me tonen.' ik kijk Rowan weer aan.

    Leora schreef:
    Campbell Saunders – Huffelpuf leerjaar 5 – Aanvoeder Zwerkbal Huffelpuf - Chaser

    Mel liep de coupe uit en ik volgde haar snel. Ik had vanmorgen ook maar een boterham op en dat is niet genoeg voor een groeiende jongen als ik. 'Nu weet je hoe je mij kan uitschakelen bij een zwekbalmatch.' zei ik met een grijns. We moesten helemaal naar voren lopen omdat we achteraan zaten. Daar was namelijk maar een lege coupe geweest. 'Ohh ik heb zo zin in kruidkoeken en pompoensap, waar heb jij zin in, Mel?' vroeg ik enthousiast aan haar terwijl ik al het water in mijn mond had lopen.




    Melody Jane McCarter. Gryffindor.

    Ik lach en kijk hem even vrolijk aan. 'Ohh ik heb zo zin in kruidkoeken en pompoensap, waar heb jij zin in, Mel?' Vraagt hij enthousiast. Het water loopt hem in zijn mond. Als we bij het snoepkarretje aankomen kijk ik even naar wat er allemaal is. Er is altijd zoveel. 'Nou.' Zeg ik en ik kijk Campbells aan. 'Jij wat eerst bestellen.'


    (Sorry dat het zo kort is. Ipads zijn niet de beste methode om een post te schrijven..)


    take me back to the basics and the simple life

    Robert Fransico D'Ablaing - Klassenoudste - Seeker - Griffoendor 5de jaar

    Ik keek Isabelle aan die haar hoofd weg gedraaid had. Ze zag er rood uit. Ik begreep het wel; ik had het ook warm. Wie had het verzonnen om met zo’n warm weer te gaan reizen. Dan te weten dat we in de goederen coupe zaten waar het nog warmer was. ‘Dus Isabelle.’ Begon ik. Ik wilde de stilte verbreken die er tussen ons heerste. Waarschijnlijk besefte ze nu dat ze een Griffoendor in nood had geholpen. Ongetwijfeld zou ze er zo spijt van krijgen en er nooit meer over willen spreken. Anders zou hij wel bedreigt worden. ‘Hoe was je vakantie?’ besloot ik maar te vragen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders – Huffelpuf leerjaar 5 – Aanvoeder Zwerkbal Huffelpuf - Chaser

    Ik keek mijn ogen uit. Ieder jaar verraste het karretje mij weer. 'Graag vier ketelkoeken en twee flesjes pompoen sap en een zakje smekkies in alle smaken.' somde ik snel op. Ik wilde niet al te veel kopen want ik moest ook nog het nodige geld uitgeven in Zweinsveld. Daar verheugde ik mijzelf al op. Ik gaf de mevrouw gepast geld en ik keek Mel aan. 'Je kan ook anders gewoon met mij mee-eten' zei ik. Ik had toch wel genoeg voor twee. Ik wilde niet al te vol zitten voor vanavond.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Neva Zoë Gutiérrez • Ravenclaw • Seeker • 6 • Hogwarts Express

    'Lezen was mijn oorspronkelijke plan, maar met jouw praten is ook heel gezellig en nu Neva er eenmaal is, is het al helemaal gedaan met de rust,' hoorde ik toen ik was begonnen met een lang verhaal over mijn favorite zwerkbalploeg. Grijnzend stopte ik mijn verhaal 'Tsja... Dat is wel waar. Moet jij eigenlijk niet in de klassenoudstecoupé? Ik wil je niet weg hebben! Maar ik bedoel je ben klassenoudste, right? Weet je ik had ook wel klassenoudste willen zijn, maarja jij bent daar beter in. Ik ben daar veel te druk voor. Speel je zwerkbal?' ik wende me weer tot Floris

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 21:16 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    [Bij wie kan ik inspringen?]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    [Bij wie kan ik inspringen?]


    Ik heb Neva voor Amy of Finn (A)
    Ze zit in de laatste coupé


    I like my choices. I hope she likes hers.

    [Is goed, ik stuur Amy wel ^^]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    [Is goed, ik stuur Amy wel ^^]


    Okeey, are we already friends?(krul)


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Hogwarts Express

    'Nou, ik denk dat ik maar eens opzoek ga naar de rest.' deelde ik mee en stond toen op van mijn plek. Alleen Aiden, Finn, Demi en ik waren in de Klassenoudste coupé en we moesten echt nodig wat dingen gaan bespreken.
    Finn knikte instemmend en stond ook op. 'Ja, ik ga ook maar eens opzoek.'
    Aiden die onderuit gezakt zat op de bank reageerde niet eens en bleef ons enkel grijnzend aankijken. Die was dus niet van plan te gaan helpen zoeken. Samen met Finn stapte ik de coupé uit.
    'Ik ga die kant op, ga jij die kant op?' vroeg hij mij en ik knikte instemmend waarnaar ik direct naar de achterkant van de trein liep om daar te beginnen. Finn liep de andere kant op en was alweer snel uit het zicht.
    Ik stapte de eerste coupé binnen die ik zag en zag daar Neva zitten. 'Oh, hey Neva!' begroette ik haar vrolijk. 'Hoe was je vakantie?'

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 21:28 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Wall schreef:
    (...)

    Okeey, are we already friends?(krul)

    [Ja is goed ^^]


    "We accept the love we think we deserve."

    Finnick Dave Williams || Hoofdmonitor || Beater || Zesde jaars || Hogwarts Express

    Ik besloot als eerste de goederen coupé maar te controleren. Je wist maar nooit of daar leerlingen konden zitten. Tot mijn grote verbazing zag ik daar inderdaad twee gedaantes. En niet zomaar leerlingen. Het waren nog wel twee van de zoveel ontbrekende Klassenoudste.
    'Robert, Isabelle, wat doen jullie hier?' vroeg ik de twee verward. 'Jullie horen in de Klassenoudste coupé te zitten.'


    "We accept the love we think we deserve."

    Neva Zoë Gutiérrez • Ravenclaw • Seeker • 6 • Hogwarts Express

    De coupédeur ging open en Amy stapte binnen 'Oh, hey Neva!' begroette ze me vrolijk. 'Hoe was je vakantie?'. 'Leuk! Frankrijk is zoals altijd warm en Spanje was ook geweldig! En hoe was jou vakantie? Oh je bent nu ook klassenoudste toch? Super vet, ik zij net tegen Matt dat het me ook gaaf lijkt, maar door mij ADD gaat dat een beetje moeilijk' toen ik merkte dat ik doordraaide hield ik abrubt mijn mond 'Sorry'.

    -Uhlg slecht stukje-

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 21:55 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Hogwarts Express

    'Leuk! Frankrijk is zoals altijd warm en Spanje was ook geweldig! En hoe was jou vakantie? Oh je bent nu ook klassenoudste toch? Super vet, ik zij net tegen Matt dat het me ook gaaf lijkt, maar door mij ADD gaat dat een beetje moeilijk' Neva hield abrupt haar mond en keek mij spijtig aan. Sorry'.
    'Geeft niet.' lachte ik. 'En mijn vakantie was ook leuk. Ik ben op een safari trip geweest door Afrika.' zei ik vrolijk. 'En ja, net zoals vorig jaar ben ik ook dit jaar Klassenoudste.' grinnikte ik zacht.
    Ik keek even om mij heen en zag toen ook Matt zitten. 'Hey, Matt.' begroette ik hem opgewekt. Ik was blij om al één van de Klassenoudste te hebben gevonden. 'Heeft één van jullie trouwens de anderen Klassenoudsten gezien?' vroeg ik in het algemeen. 'Iedereen lijkt ineens spoorloos.'

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 22:01 ]


    "We accept the love we think we deserve."