• Topic 2!!!






    The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster
    Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo










    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :
    Ravenclaw - jaar - Newton



    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside


    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Avery Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Avery Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster : Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo
    Dooddoenervo schreef:
    - naam + achternaam
    Winston Alvirus Pastalaan

    - leeftijd
    109

    - geschiedenis
    Winston komt uit een volbloed rovenaarsfamilie. Hij groeide op in de buurt van Wales en had een normale jeugd. Hij was wel abnormaal slim. Hij kon al lezen op zijn derde en ook op Zweinstein was hij altijd de beste. Na zijn opleiding ging hij zich verdiepen in verweer tegen de zwarte kunsten en schreef tientallen boeken. Tijden de tweede tovenaarsoorlog wouden de dooddoeners van hem af omdat hij in de orde zat. Maar toen ze toesloegen was hij niet thuis. Helaas wel zijn familie. Sindsdien leefde hij ondergedoken. Tot de heer van het duister verslagen werd, daarna soliciteerde hij op Zweinstein. Hij was een aantal jaar professor VTZK maar toen Anderling stierf volgde hij haar op als schoolhoofd.

    - vrienden/familie
    Zijn familieleden zijn allemaal gestorven. Vermoord door dooddoeners tijdens de tweede tovenaarsoorlog.
    Hij heeft een aantal vrienden buiten het kasteel waarmee hij af en toe schrijft. En natuurlijk zijn collega's.

    - vakken
    Voor hij schoolhoofd werd, was hij leraar VTZK.

    - omschrijf je personage
    Winston is een erg gezellig persoon, hij houdt ervan om met mensen te praten en ook van feesten. Alleen door het feit dat de dooddoeners het op hem gemunt hadden jaren geleden is hij erg wantrouwig. Hij denkt namelijk dat dooddoeners die toch zijn kunnen ontsnappen aan het ministerie hem nog altijd weg willen hebben.
    - uiterlijk




    Winston is oud, en dat zie je ook. Hij heeft bijna geen haar, het haar dat hij heeft is wit. Hij heeft heel wat rimpels en bruine ogen. Hij is redelijk klein en aan de wat dikkere kant.

    - *schoolhoofd
    Ja



    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 17:23 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy

    'Geen probleem Scor.' Ik grinnik. Toch voel ik me niet gemakkelijk bij al deze klassenoudsten. Ik wil eigenlijk weg. 'Uhm moet er nog iemand kijken of er iets fout gaat in de trein?' vraag ik in het algemeen. Ik ga zitten en bedenk me dat mijn spullen nog in mijn coupé liggen. Niet dat het iets uitmaakt: Ik ben een klassenoudste. Ze durven echt niet mijn spullen af te pakken, neem ik aan. Ik voel in mijn zak en vind het briefje dat mijn vader voor mij geschreven had. Ik heb het nog niet gelezen.
    Scorpius,
    Overal krijg ik reacties over jou: op werk, bij vrienden en gewoon bij mensen die ik tegen kom. Ik schaam me diep voor je, je bent het niet waard om de achternaam Malfoy met je mee te dragen. Dit jaar ben jij Aanvoerder en Klassenoudste. Zorg dat je me niet teleurstelt.
    Pap

    Ik moet op mijn lip bijten om de tranen niet te laten stromen. Hij haat me, schaamt zich voor me. Ik dacht dat hij er al wel overheen was dat ik niet de zoon ben die hij wou. Maar nee, dat is hij niet. Ik ben een slechte zoon en ik zal mezelf moeten bewijzen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Isabelle Crowley || Klasenoudste || Seeker || Vijfde jaars ||

    Ik wist dat ik gelijk had. Iedereen laat je op een moment vallen. Of iemand haalt ze bij je weg of ze gaan bij je weg. Zelf heb ik een super groot verlies geleden waardoor ik zo denk. Niemand weet dit alleen Rowan natuurlijk. Kort schudde ik met mijn hoofd. ‘Ik zou niet weten wat het is, Isabelle. Eerlijk waar.’Weer kon ik horen dat hij de waarheid sprak. 'Ik heb het zelfde.'Mompelde ik. ‘Wat als ik niet met Brooke erover wil praten.’Deze woorden bracht hij uit zijn mond, en zorgde dat ik even na dacht. 'Dan doe je dat niet. Het mooie is, je hoeft niet meteen te beslissen. Dat kan ook wachten. Waarom denk je dat sommige mensen twijfelen?'Antwoordde ik.

    Desanemi van Detta || Vijfde jaars || Klassenoudste || Beater ||

    'Uhm moet er nog iemand kijken of er iets fout gaat in de trein?'Vroeg Scorpius in het algemeen. 'Volgens mij moet 1 Zwadderaar, de Griffoendors en 1 Ravenklauwer nog komen.'Bedacht ik me hardop. Amy was een Ravenklauwer en Aiden een Zwadderaar. Scorpius ging zitten en ik ging naast hem zitten, in eens haalde hij een briefje uit zijn zak. Hij begint hem te lezen en stiekem las ik mee.
    Scorpius,
    Overal krijg ik reacties over jou: op werk, bij vrienden en gewoon bij mensen die ik tegen kom. Ik schaam me diep voor je, je bent het niet waard om de achternaam Malfoy met je mee te dragen. Dit jaar ben jij Aanvoerder en Klassenoudste. Zorg dat je me niet teleurstelt.
    Pap

    Hij beet op zijn lip. Meteen pakte ik het briefje en verscheurde ik die. 'Hij is gek Scor. Je moet trots zijn op jezelf. Je bent niet een kopie van je familie maar jezelf. En dat is wat telt. En als je vader dat niet in ziet is hij dom.'Fluister ik tegen hem.

    Rowan Crowley || Zesde jaars ||

    Serena keek me even dromerig aan en keek toen naar Henri die zei dat hij half Iers was. 'En ik ben 100% Engels!'Grinnikte ik. 'Italie is leuk, wel we zijn veel uit eten geweest met de familie weer lekker echt Italiaanse eten uit de echte Italiaanse keuken, verder ben ik met mijn vrienden wezen shoppen en op stap geweest en met mijn familie ben ik nog naar verschillende museums geweest zoals de Egyptische Museum in Torino, waar we een paar dagen nog bij een oom en tante hebben geslapen.'Vertelde ze met een brede glimlach. 'Italiaans eten is lekker.'Zei ik zachtjes. 'Spanje was ook niet verkeerd. Het eten was daar ook heerlijk, ik heb daar lekker gezwommen en ben naar een waterval geweest. Dat was echt het aller coolste dat ik ooit heb meegemaakt.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 20:06 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Serena Azzura Rossini
    'Italiaans eten is lekker.' zei hij zachtjes en ik glimlach daar heeft hij zeker gelijk in 'Spanje was ook niet verkeerd. Het eten was daar ook heerlijk, ik heb daar lekker gezwommen en ben naar een waterval geweest. Dat was echt het aller coolste dat ik ooit heb meegemaakt.' ik grinnik 'Dat begrijp ik wel dat een waterval de coolste is dat je ooit hebt meegemaakt. 'Aan de ene kant vind ik het eigenlijk wel jammer dat we niet meer in Italie wonen, maar gelukkig gaan we er elke zomer er heen.' zeg ik dan en in gedachte vervolg ik. en dan had ik nooit zo aardige jongen als Rowan leren kennen, en Henri lijkt me eigenlijk ook wel best aardig.

    [Oke, ik ben terug van werk! What did I miss?]


    "We accept the love we think we deserve."

    [Ehmmmm....Brooke zoende Robert, Robert liep weg en Brooke rende huilend weg ehhh....en Isabelle volgde Robert. Dat is was ik heb gelezen. Of je moet terug lezen]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Ehm, we zijn dus al op Hogwarts? xd]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    [Ehm, we zijn dus al op Hogwarts? xd]


    [Nee, de trein rijd.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Oh oke ^^]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    [Oh oke ^^]


    In de trein begint de drama al >:')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Finnick Dave Williams || Hoofdmonitor || Beater || Zesde jaars || Hogwarts Express

    Samen met Aiden en Amy stormde ik de Klassenoudste coupé binnen. 'Sorry dat wij plots weg waren.' verontschuldigde ik mijzelf tegenover de rest. 'Ik had even iets te bespreken met deze twee.' zei ik en wees op Amy en Aiden die naast mij stonden.
    Met zijn drieën namen wij vlug plaats.
    'Dus, wat hebben wij gemist?' vroeg ik in het algemeen.


    "We accept the love we think we deserve."

    Leora schreef:
    (...)

    In de trein begint de drama al >:')

    [Awesome xd]


    "We accept the love we think we deserve."

    Scorpius Malfoy

    'Volgens mij moet 1 Zwadderaar, de Griffoendors en 1 Ravenklauwer nog komen.' Ik knik. Opeens pakt ze mijn briefje af en begint ze het te verscheuren. Ik kan er niks meer aan doen. 'Hij is gek Scor. Je moet trots zijn op jezelf. Je bent niet een kopie van je familie maar jezelf. En dat is wat telt. En als je vader dat niet in ziet is hij dom.' Ik kijk haar verbaasd aan maar schud mijn hoofd. 'Nee, hij heeft gelijk. Ik ben het niet waard,' zeg ik sip. Ik kan me al snel verdrietig voelen. Ik sta op en ik loop weg uit de coupé. Ik wil even alleen zijn. Ik staar uit het raam en kijk naar het landschap dat voorbij flitst. Het ziet er erg klein uit vanaf hier, maar eigenlijk is het best wel een groot stuk. Helemaal vanaf Londen naar Schotland. Ik wil gewoon zijn wie mijn vader wilt dat ik ben. Waarom kan ik dat niet zijn?

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 20:12 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Robert Fransico D'Ablaing - Klassenoudste - Seeker - Griffoendor 5de jaar

    Opeens kreeg ik de aandrang om te lachen; eerst probeerde ik het erin te houden maar toen kwam het eruit. Voordat ze kon vragen wat er was nam ik zelf het woord. ‘We zitten nog in de trein en er is al drama. Ik zit met een Zwadderich in een goederen coupe die mij advies geeft.’ Ik zweeg even. 'Volgens mij bestaat er zelfs een regel dat Griffoendor en Zwadderich samen niet een serieus kunnen praten.' ik grijnsde naar haar. Zij voelde anders. Je bent anders wilde ik zeggen maar ik kon het nog net inhouden. Mijn hand viel van mijn been op haar knie en snel legde ik hem weer terug waar hij vandaan kwam.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Zitten jullie eigenlijk nog in de Klassenoudste coupé? xd Want Finn, Amy en Aiden zijn binnen gekomen]


    "We accept the love we think we deserve."

    [Ow Scorpius is net weggelopen]


    Spoiler alert: you will save yourself